Днес се качвам в Пасата хоп насам хоп натам, видях се с един наш колега от форума, който ми каза:" Абе защо така трудно пали ? Я отвори капака!"
Рабра се, че е от акумулатора и аз смело си продължих по пътя с надеждата, че скоро няма да ме предаде подлъган от марката Bosch Silver 75A. Спокойно спирам пред нас, но понеже съм отскоро с книжка и се оказва, че имам още бая място до бордюра и се качвам пак в колата, вкарвам ключа, давам на контакт, изчаквам малко, въртя и какво става? - Имам отчаян опит да запаля като чувам как стартера едва завърта след което угасва цялата кола... последва 2 ри опит- същото. Слизам от колата и с малкото сипознания направих следното

- Звъннах на znainainai с който се бях срешнал по- рано както споменах и му обесних какво става, след което Той каза само:" Стой там аз ей сега ще дойда само си намери уред да замерим тока". Отидох взех си моя уред, който е много добър - Руски стрелкови, отворих капака, замерих си и оп 14 V

. Гледам чудя се... и докато правя това и спасението ми znainainai дойдеееее. Последваха усмивки от моя страна, понеже досега колкото пъти съм имал проблем е бивал разрешаван след неговата поява

.Погледна той седнах да запаля и оп, при завъртане акумулатора пада на 6 V . Работата стана ясна, аз набързо отидох с другата кола ( с която дойде znainainai) да взема друг акумулатор от приятел (60A) за да замажа положението. Връщам се колата запалена всичко 6 , волтажите добре... просто майстора си е майстор даже и акумулатора се уплаши от него
Искам да благодаря отново на
znainainai , който за пореден път ме оттърва. Благодаря колега
