днес ми светна insp на километража и ми писука мн гадната
ако някой има кодовете и начина им за настройка моля да пише
пасат error codes
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Я чакай да внесем малко яснота. Това че ти е светнало INSP означава че трябва да се сменя масло, и т.н. каквото си му е реда. Грешките са с т.нар. blink codes - това е мигането на лампата за неизправности по двигателя. А и питаш за Пасат, а пък в гаража пише Венто ...
Пък и какво има да им се настройва на кодовете ? Или има грешка, или няма. Нулира се това за INSP - да се появи след 10 000 км (или там колкото е заложено).
Пък и какво има да им се настройва на кодовете ? Или има грешка, или няма. Нулира се това за INSP - да се появи след 10 000 км (или там колкото е заложено).
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ами дай малко инфо за Пасат-а де - коя година е.
Ако е Б5 (предполагам) - 97-2000 г., за това нулиране е писано много. Айде набързо :
Без да си дал контакт натискаш и задържаш бутона за нулиране на дневния километраж. Държиш така няколко секунди. След това даваш контакт (не е нужно да се пали - само контакт стига). Появява се (след отпускане на бутона за нулиране) надписа INSP или OIL - за да отидеш на това, което ти трябва, ако първото появило се не е, натискаш отново бутона (тук не съм много съгласен, но нейсе). Когато се появи това, което ти трябва (този надпис), завърташ надясно другия бутон - за настройка на часовника (т.е. настройка минути). По книгите пише ако часовника е аналогов (лично аз досега не съм срещал такъв на Б5, но може и да има), да се дръпне копчето (т.е. пак настройка минути идва). Накрая махаш контакта (изключваш). Ако процедурата е изпълнена правилно, НЕ се нулира показанието на дневния километраж - показва си пак каквото е било преди нулирането на INSP, OIL индикатора.
Само че това няма нищо общо с error codes !
И по-полека с изказванията за миналия век - аз също съм роден тогава - на границата между третата и последната четвърт. Пък и кой не иска само да кара
.
Ако е Б5 (предполагам) - 97-2000 г., за това нулиране е писано много. Айде набързо :
Без да си дал контакт натискаш и задържаш бутона за нулиране на дневния километраж. Държиш така няколко секунди. След това даваш контакт (не е нужно да се пали - само контакт стига). Появява се (след отпускане на бутона за нулиране) надписа INSP или OIL - за да отидеш на това, което ти трябва, ако първото появило се не е, натискаш отново бутона (тук не съм много съгласен, но нейсе). Когато се появи това, което ти трябва (този надпис), завърташ надясно другия бутон - за настройка на часовника (т.е. настройка минути). По книгите пише ако часовника е аналогов (лично аз досега не съм срещал такъв на Б5, но може и да има), да се дръпне копчето (т.е. пак настройка минути идва). Накрая махаш контакта (изключваш). Ако процедурата е изпълнена правилно, НЕ се нулира показанието на дневния километраж - показва си пак каквото е било преди нулирането на INSP, OIL индикатора.
Само че това няма нищо общо с error codes !
И по-полека с изказванията за миналия век - аз също съм роден тогава - на границата между третата и последната четвърт. Пък и кой не иска само да кара

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта