- Има само още един момент който и аэ научих от гърнеджийте на Крафт - за коли с газова дават гаранция 6м а за коли без 1г , независимо със или без дупка за конденза
Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Теодор написа:zfa159 написа:.Това е метод,който гърнеджиите в Крафт ме открехнаха и го видях и в действиеИма само още един момент който и аэ научих от гърнеджийте на Крафт - за коли с газова дават гаранция 6м а за коли без 1г , независимо със или без дупка за конденза
![]()
Така е, но дупката удължава живота на гърнетата сигурно двойно...има огромен смисъл от нея.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И все пак гърнетата не са ти заминали за 6 месеца нали?
Това го правят заради детонациите а не толкова заради конденза.Проблема е че при газ детонациите в изходния колектор и във входня не са рядкост а това малко или много намалява живота на гърнетата понеже не са предвидени някой вътре да си гърми недоизгоряла горивна смес
Та хората все пак за да се застраховат си дават 6м гаранция да си нямат проблеми ама с дупка живота на гърнето се удължава много защото не ръждясва отвътре.
Това го правят заради детонациите а не толкова заради конденза.Проблема е че при газ детонациите в изходния колектор и във входня не са рядкост а това малко или много намалява живота на гърнетата понеже не са предвидени някой вътре да си гърми недоизгоряла горивна смес
Та хората все пак за да се застраховат си дават 6м гаранция да си нямат проблеми ама с дупка живота на гърнето се удължава много защото не ръждясва отвътре.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Айде и аз да се включа. vastop би посочил какъв е пасата ти.
И аз не смятам, че за ламбдата ще настъпи стрес, ако се извършват някакви действия с оксижен по генерацията, в частта и около катализатора. При моят модел мотор тя се намира високо по изпускателния колектор, но има модели при които е закачена на самият катализатор, тогава трябва да се махне.
По темата си спомням, че има писано и преди, но аз съветвам автора да не си маха катализаторното гърне, освен ако няма сериозни основания затова. В смисъл да се махне, ако е изгнило и пробито, ако смята че в него е причината за увеличен разхода на гориво, ако усеща че автомобила не може да ускори добре и не може да развие пълната си мощност(сякаш нещо го души). Когато дойде време да махам моят кат. видях, че доста се е позапушил и хората от сервиза, в който стана операцията ми казаха, че при каране на газ този процес идва по-бързо отколкото на бенз.
Не знам пробиването на отвор в гърнето(последното) да удължава значително живата му. На моето не е правена такава манипулация, но вече е 7 г. на автомобила, а преди това не знам колко е било, но когато я взех не личеше да е ново, даже си имаше ръжда по външната обшивка, там където в мокро време го плиска вода от колелото.
И аз не смятам, че за ламбдата ще настъпи стрес, ако се извършват някакви действия с оксижен по генерацията, в частта и около катализатора. При моят модел мотор тя се намира високо по изпускателния колектор, но има модели при които е закачена на самият катализатор, тогава трябва да се махне.
По темата си спомням, че има писано и преди, но аз съветвам автора да не си маха катализаторното гърне, освен ако няма сериозни основания затова. В смисъл да се махне, ако е изгнило и пробито, ако смята че в него е причината за увеличен разхода на гориво, ако усеща че автомобила не може да ускори добре и не може да развие пълната си мощност(сякаш нещо го души). Когато дойде време да махам моят кат. видях, че доста се е позапушил и хората от сервиза, в който стана операцията ми казаха, че при каране на газ този процес идва по-бързо отколкото на бенз.
Не знам пробиването на отвор в гърнето(последното) да удължава значително живата му. На моето не е правена такава манипулация, но вече е 7 г. на автомобила, а преди това не знам колко е било, но когато я взех не личеше да е ново, даже си имаше ръжда по външната обшивка, там където в мокро време го плиска вода от колелото.- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами рпи каране на газ е нормално да си заминава по-бързо катализатора защото при недобро смесообразуване (на автомобили без ламбда контрол на газовата уредба) остават голямо количество недобре изгорели газове.Незнам дали при автогаз-та неизгорялата такава влияе на катализатора или не....
Иначе идеятя да се пробие гърнето е да не се задържа вътре конденз който да го плиска отвътре както водата отвън.Лично аз виждам логика в това макар че ако колата се кара на дълъг път няма възможност за задържане на конденз-а защото газовете го увличат със себе си навън.Но при по-студено време и по-къси разстояния има значение поне според мен.
Аз също съм карал няколко коли на газ без дупки в гърнетата и са си още живи и здрави (3 години че и повече даже защото не съм ги взимал с нови гърнета) ама все пак.
Иначе идеятя да се пробие гърнето е да не се задържа вътре конденз който да го плиска отвътре както водата отвън.Лично аз виждам логика в това макар че ако колата се кара на дълъг път няма възможност за задържане на конденз-а защото газовете го увличат със себе си навън.Но при по-студено време и по-къси разстояния има значение поне според мен.
Аз също съм карал няколко коли на газ без дупки в гърнетата и са си още живи и здрави (3 години че и повече даже защото не съм ги взимал с нови гърнета) ама все пак.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта