
ама по добре да се подготвят за цялата процедура-па ако нещо се спести-ще си хвърлят капата после-кеееефф!
наиш ли що е гот като нещо ти се спести а...?

vaskoto1 написа:... един манометър вързан с един маркуч на който накрайника отговаря на резбата на датчика за маслото.....
.....сваляш датчика завиваш маркуча и палиш и гледаш-на празен ход на тия и тия обороти и записваш стойностите. после постваш и мислиме..
Преди да отворя мотора толкова често ми пищеше лампата че се налагаше или да карам с над 140 постоянно за да са ми високи оборотите и налягането или постоянно да сменям оборотите ако мигне лампата - така направих 3 пъти Плевен-София за 2 дни и слава богу оцелях, но като отворихме мотора от лагерите не бе останало почти нищо - съвета ми е НЕ СИ ПРАВЕТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 133 госта