Проблем при паленето на пасат В4 1.9 ТДИ
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Проблем при паленето на пасат В4 1.9 ТДИ
Значи като подгрява лампата за свещите изгасва много бързо. Казаха ми да сменя термо датчика (и да не е за цена 20-30лв. и аз взех за 43 лв.)и пак същия проблем като махна буксата на въпросния датчик лампата гасне по-бавно, както трябва да е. Мисля си да не е реле или бушон на свещите, ама не знам къде се намират за да проверя.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Един колега с Голф го има същия проблем и като си говорих с него каза че било недомислица и го е откачил съвсем.Обясни ми че когто колата е работила и я е загасил и след малко време (да кажем час) опита да запали лампата изгасва много бързо и колата пали много трудно.
Чудя се дали не може да се сложи някакъв резистор или нещо от сорта (незнам как бачка въпросния датчик точно) за да се излъже системата.
Нормалната логика е че при топъл двигател свещите трябва да сработват за по-кртко време ама това време не е много подходящо за БГ нафтата и износването по двигателите понеже все пак са си на километри.
Според мен не е най-удачното решение просто да се откачи датчика.По-скоро трябва да се излъже някак за да си остане в системата (щом са го сложили не е напразно).
Чудя се дали не може да се сложи някакъв резистор или нещо от сорта (незнам как бачка въпросния датчик точно) за да се излъже системата.
Нормалната логика е че при топъл двигател свещите трябва да сработват за по-кртко време ама това време не е много подходящо за БГ нафтата и износването по двигателите понеже все пак са си на километри.
Според мен не е най-удачното решение просто да се откачи датчика.По-скоро трябва да се излъже някак за да си остане в системата (щом са го сложили не е напразно).
- Vasseto
- Мнения: 2702
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Да не си посмял да откачваш каквито и да е кабели.
Така е при TDI над 5 градуса по Целзий.Под тази температура ще ти подгрява по дълго време само когато мотора е мн студен.
Ако все пак трудно пали имаш проблемни свещи които са 4 в цилиндрите и още 3 на изхода на охлаждащия маркуч към парното.
Ако вземе да мига по време на движение тогава има проблем с компютъра и гасне,но нека това да не те сполита.Също така мига по време на настройка ъгъла на горивната помпа с ВагКом.
А датчика си го запази.Няма му нищо.Някой е направил далавера.Хаир да му е и не се връщай при него.
Така е при TDI над 5 градуса по Целзий.Под тази температура ще ти подгрява по дълго време само когато мотора е мн студен.
Ако все пак трудно пали имаш проблемни свещи които са 4 в цилиндрите и още 3 на изхода на охлаждащия маркуч към парното.
Ако вземе да мига по време на движение тогава има проблем с компютъра и гасне,но нека това да не те сполита.Също така мига по време на настройка ъгъла на горивната помпа с ВагКом.
А датчика си го запази.Няма му нищо.Някой е направил далавера.Хаир да му е и не се връщай при него.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Значи гасне много бързо, ама си пали, не от четвърт ами от 3-4 завъртане.на стартера. Също което ме притеснява е, че като запали и малко пуши сив пушек но като позагрее се оправя. Не знам дали трябва да се направи центровка, защото си мисля че ще има разлика от немската нафта и за това да е този сив пушек (предполагам че е неизгоряла нафта защото ми мирише така). Ама трябва някой да ми препоръча Вагком в пловдив.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Stef4osg и 114 госта