Значи минах на ком.диагнестика. Казаха, че дроселовата клапа била мръсна и имало налепи от масло. След почистването (60 кинта), при изключване от скорост оборотите падат от 1000 на 900и заспиват там. зА 20 мин. каране не загасна нито ведбъж. Дано съм се отървала от този дефект.
Благодаря за съветите на всички.
Помощ, колата ми гасне изневиделица!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Не си -все някога пак ще се зацапа , ако става често си махни мъркуча за картерните газове които отиват във въздушният филтър и запуши дупката на кутията на филтъра да не влизат боклуци вътре ,а чрез друг мъркуч (за предпочитане масленоустойчив) отведи кртерните газове да се изхвърлят в атмосферата по такъв начин ,че да не се засмукват от парното като си включиш вентилатора и колата работи наместо. Като пример можеш да го набуташ да виси зад гумата до амортисьора.
Щом маслото ти се качва при въздушният филтър значи или си сложил повечко масло (над максимума ти е) или караш със прекалено тънко масло
60 лв
- повече не ходи там : най-много 20 лв е нормално е нормално за такава манипулация
Щом маслото ти се качва при въздушният филтър значи или си сложил повечко масло (над максимума ти е) или караш със прекалено тънко масло
60 лв

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта