няколко въпросчета за радиаторна перка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kaisiikov
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 20 авг 2006 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

няколко въпросчета за радиаторна перка

Мнениеот kaisiikov » Съб 22 сеп 2007 12:06


От вчера забелязах че колата вдига над 100 градуса а перката върти много слабо и когато си поиска,забелязах също и че като изкривя буксата на перката върти ,но слабо.Един майстор ми каза, че четките и са заминали възможно ли е това, може ли да се рециклира и къде има такъв сервиз(перката е капсулована),понеже пък друг майстор ми каза че такава същата перка барабар с моторчето нали ,мисля че беше AEG, струвала около 200 лева нова понеже ми бил пасата пълна инжекция и 1.8 кубика.




hechobek
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hechobek » Нед 23 сеп 2007 10:06


и моя е така...
мисля че е от термостата... след 100 чак се включва перката на 1ва степен...

и аз смених перка не струва 200 а 100 лева, жалко не беше от нея


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Нед 23 сеп 2007 10:14


Мотрчето е капсуловано но при желание се отваря и ремонтира. Аз обаче си взех втора употреба за 50лв. заедно с перката. За сега нямам проблем


Потребителски аватар
kaisiikov
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 20 авг 2006 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kaisiikov » Нед 23 сеп 2007 12:03


Има в Люлин един много евтин магазин за части за фолксваген автофар се казва там ми я предлагат за 55 лв. но незнам колко е добра а моята е хубава, а що се отнася до термостата невярвам да е от него, тъй като щом разместя буксата на перката тя тръгва а преди една година ме предупредиха че перката си заминава.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Нед 23 сеп 2007 16:19


Мини Васко да я види :wink: Ще си спестиш време и пари :D


plamenjdv
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот plamenjdv » Чет 27 сеп 2007 12:03


Колеги,проблема не е в термостата нито в перката,а по всяка вероятнос в датчика на перката.Намира се в долния десен ъгъл на радиатора.Има три извода.Той определя бавните и бързи обороти на перката.Не подлежи на ремонт.Заменя се с нов и става много лесно.Цената е около 20 лв. Дано да помогна. Поне на мойто В3 беше така.


plamenjdv
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот plamenjdv » Чет 27 сеп 2007 12:14


Забравих да пиша че трябва да се работи бързичко и при студен двигател иначе антифриза изтича и може да изгори ръцете.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 27 сеп 2007 19:15


и при студен двигател иначе антифриза изтича и може да изгори ръцете.

оффтопик : егати и киселината дето имат някои по автомобилите ..... :wink:


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пет 28 сеп 2007 2:59


juve написа:
и при студен двигател иначе антифриза изтича и може да изгори ръцете.

оффтопик : егати и киселината дето имат някои по автомобилите ..... :wink:

Колегата имаше предвид,ако при загрял двг се полееш с горещ антифриз :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 28 сеп 2007 6:14


Колегата имаше предвид,ако при загрял двг се полееш с горещ антифриз Laughing

може , може :lol: ама има една интересна думичка в изказването :
бързичко и при студен двигател
..... защото при мен , не знам защо при студен двигател ми е студен и антифриза :wink:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 28 сеп 2007 10:57


kaisiikov, какво направи по въпроса? :D Ако искаш мога да ти помогна да го разглобя(правил съм го на моя мотор на вентилатора - AEG е), стига да имаш условия - инструменти(можем да се уточним на лични) и място за работа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта