1.8 16v kr B3 проблем с скоростите (синхронизатора !?!?)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
intelman
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.8 16v kr B3 проблем с скоростите (синхронизатора !?!?)

Мнениеот intelman » Съб 22 сеп 2007 20:28


та колеги проблема се изразява при включване главно на 1-ва и 3-та предавка ... при потегляне ползвам системата 2-ра и после 1-ва и няма опасност да изхъркат обаче от време на време (рядко) ако бодна директно първа ... също така 3-та когато по-бързичко искам да вкарам 3-та винаги хърка ... :roll:
предполагам е синхронизатора обаче ме посъветваха да не давам да ми поправят скорости ами направо да се закупат други
но в случая ми изниква въпроса аджеба от къде да съм сигурен че тези които купя няма да са на същото дередже ... :roll: :oops:

а и да ви питам нормално ли е оборотите да падат доста бавно




nedqlko

Мнениеот nedqlko » Съб 22 сеп 2007 23:00


е и при нашия е така,като ръгнеш пета прихрътка. :D


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Съб 22 сеп 2007 23:25


И моята първа е такава, с времето придобих навик да натискам съединител и така да изчаквам 2-3 секунди, след това да вллючвам на скорост. Ако много бързам ползвам системата втора-първа. Но си е кофти де.... спор няма в това.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 23 сеп 2007 9:32


При мен на предишния Пасат беше същото.Аз лично исках (ама смеинх колата по други причини) да процедирам така :
-карам колата в сервиз (или на майстор познат или няма значение) и сваляме скоростите (дотук плащаш като труд демонтаж),разглобяваме ги и човека казва какво има да се сменя (дали синхронизатори,дали и лагери и т.н. каквото трябва още).Плащаш като труд и разглобяването на твоята кутия.След това следва преценка дали друга би било по-удачния вариант или да се ремонтира тази.Оттам вече зависи и решението.В единия случай купуваш друга,разглобява се да се прегледа (пак плащаш разглобяването на кутията) и каквото има и се ремонтира.После монтаж на колата.Другия вариант е да си ремонтираш твоята при което си плащаш ремонта и монтажа.
Ето равносметката :
1.твоята кутия - демонтаж,разглобяване и прглед,ремонт,монтаж,масло
2.друга кутия - демонтаж,закупуване на кутия,разглобяване и преглед,ако има нужда ремонт,монтаж,масло
Според мен по-удачно е да си ремонтираш твоята....може да излезе по-скъпичко ама поне няма да си купиш друга дето може и да е по-строшена от твоята и да си имаш две дето за нищо не стават.
Така,както говориш и за 1-ва и за 3-та може да синхронизатори може и да са вилки или лагер някой.
Иначе аз имах същия проблем с 1-ва и я включвах през 2-ра редовно и накрая започна да се потрошва и 2-ра и да не иска да я включва в движение.
Успех!


Потребителски аватар
intelman
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот intelman » Вто 25 сеп 2007 2:00


:wink:
знам че това им е болно място на повечето :)
явно с времето и употребата се случва въпросното неприятно нещо !

но главно при ремонт ме притеснява факта че повечето ни "маистори" не струват :twisted:

а сигурно и цената на нова скоростна кутия (ако съществува такова животно) ще е лекичко невероятна :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 25 сеп 2007 6:14


Идея нямам дали съществъва нова ама и да съществува никой не знае колко хиляди години е седяла някъде и колко е ръждясала вътре заради това,че не се движи така че пак не е удачен вариант.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 25 сеп 2007 12:01


Има нова разбира се-в "Юнитрейд". Сега ще кажеш че там не ти харесва...е и на мен не ми харесва ама...А за майсторите-има такива които не струват, много ясно. Ти пък си намираш свестен и готово. Аз също си ремонтирах кутията и съм доволен. И аз съм на мнение ако е в разумните граници на разходите да се ремонтира собствената кутия а не да се търси втора употреба, която обикновено ако не веднага, то малко по-после пак се налага да я ремонтираш :wink:


Потребителски аватар
intelman
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот intelman » Вто 25 сеп 2007 12:01


zfa159 написа:Идея нямам дали съществъва нова ама и да съществува никой не знае колко хиляди години е седяла някъде и колко е ръждясала вътре заради това,че не се движи така че пак не е удачен вариант.


защо ? ако е с маслото вътре не би трябвало да ръщдясва ! и все си мисля че няма кои знае какво да ръждяса при положение че ако е нова ще е затворена :roll:

къде я ремонтира и колко ти излезна !? предполагам след ремонта няма нищо общо !? сменял ли си под самия лост втулките !?


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 25 сеп 2007 12:17


Ремонтирах я при мой познат монтьор в който имам доверие. При мен проблема бяха два лагера които шумяха ужасно. След ремонта разбира се няма нищо общо-пълна тишина и страшен кеф. Двата лагера бяха около сто и нещо лева. За работа вече е относително, както се рабере човека с монтьора. Втулки не съм сменял



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта