Кайен и Туарег-уголемени голфчета

bobo7 написа:никога не е късно да станеш за резил
kokovanev написа:Бобо май пак е прав... Свръхусложнени и изцедени мини /1.2 и 1.4 - позор.../ агрегати с 2 компресора в уж "бюджетния" клас, от там - направо отиваш на "бегачки"-те, всичко е ФСИ и ТФСИ... Филтри, масло и свещи няма да можеш сам да си смениш, за друго - да не говорим... Дизелите са на мода - добре, обаче - комън-и с филтри за твърди частици, наблъскани с електроника и изцедени също като бензиновите - караш 5 год. или 200-250к км. и изхвърляш, като за това време освен консумативите сменяш най-много 1 акумулатор и 2-3 комплекта накладки... После всичко е достигнало експлатационния си праг /вкл. и прословутата ДСГ-кутия, ако си с нея.../ и колата е пред разпадане - по-добре направо нова, вместо парите и ядовете да правиш 5-годишната... Икономични са, ново поколение /и бензиновите/, но не е за нас това...
П.П. Колата става като ДВД-плеър - ако си изкара гаранцията - пак добре, после направо на боклука...
bobo7 написа:никога не е късно да станеш за резил
G3 написа:bobo7 написа:никога не е късно да станеш за резил
http://www.prazerdedirigir.com.br/ - мисля че е 6-ца![]()
![]()
deluX написа:G3 написа:bobo7 написа:никога не е късно да станеш за резил
http://www.prazerdedirigir.com.br/ - мисля че е 6-ца![]()
![]()
Мен ме кефи
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта