Радо, при внимателен оглед на повечето от т.нар. "необслужваеми" аку. ще откриеш, че има все пак достъп до електролита - съответно - може да бъде проверено нивото и гъстотата - при всеки "акумулаторджия". Иначе - откачаш аку., вземаш от някой/купуваш си "бавно", "умно" зарядно, което само спира да зарежда в момента, в който си прецени и ще имаш отново "зелена точка" за известно време. Дълъг извънградски пробег също помага. Въпреки, че на моя "необслужваем" Exide 62 Ah /2002 г./ отдавна не съм му виждал зеленото - само черно стои и нито зарядно, нито яко извънградско каране помагат... Колата си пали като змей - чукам на дърво...

Предполагам, че е заради късите разстояния при нас - миналата есен реших да го отворя, нивото на електролита си беше добро, гъстотата - не съвсем, заредих го, зарядното след няколко часа изключи /и показа, че аку. вече е зареден/, гъстотата - горе-долу в норма, а "окото" - пак черно... Така си и изкара цяла зима на фарове и цяло лято после без проблеми /да ми е жив и здрав

/, тази есен мисля пак да го заредя, лошото е, че зарядното не е мое и не винаги мога да го използвам, особено, ако при карането на фарове започне да прави проблеми и да иска по-редовно зареждане...

Ще трябва да си купя свястно зарядно, а това тук, в Пл. не е никак просто

, отделно се чудя следващия аку. дали да го взема пак 62 /имам клима

/ или 55 с усилен стартов - имат разлика в лв., по-големия си го карам вечно недозареден

... Като марка се бях спрял на необслужваем АЦ Делко, но като гледам цените как "полудяха", може по принуда да си сложа /в прекия и преносния смисъл

/ някой необслужваем Монбат 55-ца...
