Самара vs Голф

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Чет 27 сеп 2007 1:03


Jerom написа:Къде с тоя дъргел...нямаш шанс :twisted: тия голфове не върват!

Же, това е от ланеца, казах ти!
Ако го махнеш- доста ще го олекотиш... :twisted:




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 27 сеп 2007 1:22


Аз сън дърпал 2 пъти с дръгела пред нас една вектра 1.6ми. така, че смятам че голфеца ще скъса самарката макар да не е за подценяване .
Таз Вектра докат се науча да я дърпам колко пъти ме е късала само аз си знам, но едно е сигурно - не съм я късал толкова пъти от късмет :).


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 27 сеп 2007 6:02


Един приятел имаше ладичка 1.3 и като взех първия Г2 седна да го покара и му падна ченето. Голфа е 1.3 карбуратор, 55к.с., а ладичката 10-на коня отгоре - на една възраст и Лада-та в перфектно състояние на 40к км, а голфчето на ???000 км - бил е служебен на някаква ТВ/САТ фирма в Германия.
И затова си мисля, че Самара-та ня ма шанс.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 27 сеп 2007 7:12


Самарата ако е с 4-ри скоростна кутия, предимството за такова кратко разстояние ще е в нейна полза. Да не забравяме факта, че почти няма лада която да не пълни километража (ако е в добро техническо състояние ). Лично съм виждал как Самара на 1-ва достига 60 км/ч. , на 2-ра 90 км/ч. , на 3-та 130 км/ч. и на 4-та 178 км/ч. До като голфа едва ли да може да го направи.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Чет 27 сеп 2007 7:47


DAXC написа:Самарата ако е с 4-ри скоростна кутия, предимството за такова кратко разстояние ще е в нейна полза. Да не забравяме факта, че почти няма лада която да не пълни километража (ако е в добро техническо състояние ). Лично съм виждал как Самара на 1-ва достига 60 км/ч. , на 2-ра 90 км/ч. , на 3-та 130 км/ч. и на 4-та 178 км/ч. До като голфа едва ли да може да го направи.

Работата според мен е на кантар,затова всичко зависи от шофьорите.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 27 сеп 2007 8:08


Аз съм се дърпал със вктра 1.6mi до 3та вървяхме заедно но на 4та вектрата ми дръпна :cry:
п.с. но все пак вектрата е 300куб.см и 20 кончета повече
(МНОГО ВАЖЕН ФАКТОР Е И ГОРИВОТО)ако е качествено имаш още по големи шансове.
УСПЕХ :D


Потребителски аватар
rossko
Мнения: 688
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Мнениеот rossko » Чет 27 сеп 2007 8:12


Голфа ша дръпне и аз съм се дърпал с двойка 1.3 със самара 1.3 и остана доста замислен е то зависи и от шофера :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 27 сеп 2007 8:34


DAXC написа:Самарата ако е с 4-ри скоростна кутия, предимството за такова кратко разстояние ще е в нейна полза. Да не забравяме факта, че почти няма лада която да не пълни километража (ако е в добро техническо състояние ). Лично съм виждал как Самара на 1-ва достига 60 км/ч. , на 2-ра 90 км/ч. , на 3-та 130 км/ч. и на 4-та 178 км/ч. До като голфа едва ли да може да го направи.


аз съм виждал много много по фрапантни случаи .. сега ще ти дам няколко примера

хонда црх - 1-ва 120км/ч
голф 1,3 карбуратор бие опел тигра 1,6
лада 2107 - 4-та си пълнеше километража и като и даваше газ и се сучеше гъза

така да поясня само нещо .. на 1-ва може да прави и 300 което не е толкова важно .. важно е за колко време ги прави ! така че това коя колко прави е много относително! забрави го този начин на мерене на урки с ч


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 27 сеп 2007 8:53


Защо никой не поства техническите характеристики на двата ДВГ и по-точно при колко оборота се достига максимални въртящ момент и какъв е той???
там е разковничето....мисля,че за EZ максималния въртящ беше при 2500 об/мин,а за Самара при 3300.....ама не съм сигурен!
Оттам нататък си правете разсъжденията....плюс факта за цолажа на джантите и РАЗМЕРА на гумите(който никъде не се споменава????)!


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 27 сеп 2007 10:08


Не се ли пробва, няма как да се разбере и остава само гадаенето :039:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Чет 27 сеп 2007 10:28


rexpitbul написа:Tрябва да го разбиеш !!!

:да: :да:
джантите са ти малко големи а и ако гумите ти са над 55 е в твой минус , зависи и размера на гумите , граифер.
не очаквай да го откъснеш с 30 метра,
по мой наблдения наще коли имат старт диви са до 5000 оборота на горе ги нема трудно им е , затова аз избегвам да каравм в високите особено драг (400м) при това на ГАЗ....


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=abu
ето тука има още малко инфо за ЕЗ , виж размера на гумите шарнир и тампони , сичко требе да е здраво

успех


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Чет 27 сеп 2007 14:53


Какво стана бе колега дръпнахте ли се..... Не подценявай РУСКАТА СИЛА ! :twisted:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 27 сеп 2007 15:02


Моя EZ правеше 0-100 за 13сек и 400м за 19:4сек в добрите си години :lol:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Чет 27 сеп 2007 15:11


vwg3 написа:Какво стана бе колега дръпнахте ли се..... Не подценявай РУСКАТА СИЛА ! :twisted:

Бахти и силата mhihi


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 27 сеп 2007 16:24


musura написа: ...Според мен, просто не се шашкай - сменяш скоростите на максимално високи обороти и тръгни без много пилене, но пак на сравнително високи и ще го отвееш

:да: И си сложи 13-ките отпред задължително,ако е на кантар работата сложи си отпред някакви зимни гуми(малко ще ги съсипеш,може и по-старички ако имаш) ,може и отзад за забиеш 13-ки :D ,провери си как е въздушния филтър
98 или 100 октана не мисля,че ще тип помогне ако преди това си карал с 95 и ако имаш газова махай плочката(ако не е под карба),
За оборотите трябва да си познаваш колата и след колко хил.оборота почва да тъпче,предполагам около 5500-600
Но преди всичко това направете си една дръпка без много да бараш,само с 13-ки и добри гуми -може да няма нужда да се вкарваш във филма чак толкова,колкото ти пишем :wink:
Както казаха по-нагоре много зависи и от задкормилните устройства :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта