Порше 924-нещо ме гложди

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Порше 924-нещо ме гложди

Мнениеот Pichaga » Сря 27 юли 2005 14:49


значи един тука продава такова за 3000 лв, сив металик с "криещи се фарове" или там както се казва, кара я почти всеки ден та е в движение....чудиме се тука с 2 ма приятели, ако си делнеме по 1000 лв и и плащаме там ГО, каско, данъци на партия, ако я вземеме да си я покарваме, дали ще е "голямото дърво"....не знам даже с какъв двг и нищо по техн. част, сега ще се образовам, дали е скъпо за поддръжка, има ли части, сервизи, като гледам е от 80 те години тая колица...
айде вие с поршетата на ход сте да ме убеждавате да я взимаме :wink:




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 27 юли 2005 14:57


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 14:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 27 юли 2005 14:58


ама ние сме 3-ма :D и си мисля така за годинка две и после да я продадем на загуба...въпроса е дали няма да се овътрим със скъпи ремонти, ако и се случи нещо, не става на въпрос да си я правя моя


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Сря 27 юли 2005 14:58


До колкото знам този е много скапан модел. Мой приятел от Варна имаше такава кола и не беше доволен от нея според него това е най - лошата кола на фирмата. Нищо чудно че струва 3000 тя освен всичко друго и е стара и като модел и като кола. Вече за конкретния случай не знам ...


Потребителски аватар
Bliznak
Мнения: 945
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 16:26
Автомобил: MK6 Golf GTI
Двигател: 2010
Местоположение: София

Мнениеот Bliznak » Сря 27 юли 2005 14:59


Пред подобна дилема бях отдавна, после и един приятел, а истината е ,че си е набутвация отвсякъде /не случайно тези предномоторни поршета ги спряха набързо всичките от производство...нямаха голям успех, а че е скъпа поддръжката...ох мале/. Това ,което аз гледах беше за 2500 лева и никой не го искаше.


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Сря 27 юли 2005 15:01


Помисли с тия 1000 лв. и другите които ще дадеш после за нея дали неможеш да направиш голфето като поршето :!: :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 27 юли 2005 15:12


ето малко инфо, което намерих
http://undergroundcars.hit.bg/Cars/Pors ... 20924.html


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Сря 27 юли 2005 15:40


то това си е фауве тази кола:)
но не успешен модела определено а и много скъп за поддръжка - за една година си струва обаче - тамън го потрошавате и го шитвате з ачасти


Porsche 924


The Porsche 924 was an automobile produced by Porsche AG of Germany from 1976 to 1988. A two door, 2+2 seat sports car coupe, the 924 replaced the 914 as the company's entry level model, and was the model that finally retired the 912. It was the first Porsche model powered by a water-cooled, front mounted engine to make production, although the similarly configured 928 was designed before the 924. The front engine, rear drive arrangement was normal for most other manufacturers, but it was unusual for Porsche, who had previously only used mid or rear mounted engines of a boxer configuration, all of which had been air cooled. The 924 was a success, and not only helped to take Porsche out of financial ruin, it created the revenue stream needed to continue building and developing the 911. The 924 was replaced by the 944, but the two were produced together for some time. Porsche 932 (left) and 924 S, my own photo, This image has been released into the public domain by the copyright holder, its copyright has expired, or it is ineligible for copyright. ... Porsche 932 (left) and 924 S, my own photo, This image has been released into the public domain by the copyright holder, its copyright has expired, or it is ineligible for copyright. ... A small variety of cars, the most popular kind of automobile. ... The Porsche 912, a Porsche of the 1960s Porsche (), is a German manufacturer of sports cars, founded in 1931 by Ferdinand Porsche, the engineer who created the first Volkswagen. ... The German term Aktiengesellschaft (abbreviated AG) means a corporation which is limited by shares, , owned by shareholders. ... 1976 is a leap year starting on Thursday (link will take you to calendar). ... 1988 is a leap year starting on a Friday of the Gregorian calendar. ... Honda NSX sports car TVR Tuscan sports car New style 2005 Ford Mustang Ruf RGT A sports car is a type of automobile designed for sporting performance. ... 1995 Buick Riviera coupe A coupe (or coupé) is a two or four-seater car with a fixed roof and two doors. ... The Porsche 914 was an automobile built collaboratively by Volkswagen and Porsche from 1969 through 1976. ... Porsche 912 The Porsche 912 is a sports car automobile made by Porsche GmbH of Germany. ... In Automobile design, an FR, or Front-engine, Rear wheel drive, layout places the engine in the front of the vehicle and drive wheels at the rear. ... A colorized automobile engine An internal combustion engine is an engine that is powered by the expansion of hot combustion products of fuel directly acting within an engine. ... 1995 Porsche 928 The Porsche 928 is an automobile made by Porsche AG of Germany from 1977 to 1995, during which time it was their flagship model. ... A 1973 Porsche 911 Carrera RS The Porsche 911 is a famous and distinctive sportscar made by Porsche AG of Stuttgart, Germany. ... 944 Turbo 944 as racing car The Porsche 944 was a high performance sports car produced by German auto manufacturer Porsche. ...

History

The 924 was originally intended to be VW's flagship sports coupe. VW commissioned Porsche to design the car, who developed a fresh chassis and gearbox that would work with an existing Audi straight-4 engine. They also handled the suspension and the interior and exterior design. Porsche decided on a rear wheel drive layout, and designed a rear transaxle to help provide 50/50 front/rear weight distribution. Volkswagen (VW) is an automobile manufacturer based in Wolfsburg, Germany. ... A flagship is the ship used by the commanding officer of a group of naval ships. ... A gearbox is an assembly of gears allowing the rotational speed of an input shaft to be changed to a different speed. ... The straight-4 or inline-4 is an internal combustion engine with four cylinders aligned in one row. ... A colorized automobile engine An internal combustion engine is an engine that is powered by the expansion of hot combustion products of fuel directly acting within an engine. ... Rear wheel drive was a common form of engine/transmission layout used in automobiles throughout the 20th century. ... A transaxle, in the automotive field, is a component that combines the functionality of the transmission, the differential and the drive axle into a single unit. ...

VW, however, eventually decided against the project, due to concern over the oil crisis at that time, and the eventual decision to move forward with their Quattro Coupe' model instead. Porsche, who needed a model to replace the 914, made a deal with VW leadership and agreed to buy the design for 100 Million DM and also to have it built at the VW factory in Neckarsulm, located twenty-seven miles north of Stuttgart. Porsche would own the design, Volkswagen employees would build the car. It became one of Porsche's best selling models to date, and the realitive cheapness of building the car meant it carried a strong profit margin.

The original design used a four-speed manual transmission that Porsche designed specifically for the 924 (no automatic transmission was offered) mated to VW's EA831 2.0 L, straight-4 engine, previously used in the Audi 100 and VW LT van and producing 95 hp (71 kW) in North American trim. Euro models made 110 hp (82 kW). The brakes were discs at the front and drums at the rear. The overall styling was penned by Dutchman Harm Lagaay, a member of the Porsche styling team. The hidden headlights, sloping hoodline and grilless nose gave the car it's popular wedge shape. The car went on sale in the USA in July of 1976 as a 1977 model with a base price of $9,395. Porsche made small improvements to the 924 each model year between 1976 and 1985, but nothing major was changed.


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Сря 27 юли 2005 15:44


Хич не ти трябва тази пръчка, освен ако не искаш да я гледаш как се разпада в двора ти през годините. Това е вечно твое.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 27 юли 2005 15:45


офф:
къде се загубие, бе търтей.....с тая алфа съвсем зачезна в зоната на здрача :wink:


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Сря 27 юли 2005 15:47


Pichaga написа:офф:
къде се загубие, бе търтей.....с тая алфа съвсем зачезна в зоната на здрача :wink:


как загубил

няма такова нещо - най-редовно си чета форума ама каво да пиша като вече фауве проблемацията ми е далече - имам си талянска резачка :)
а ти щеше да се обаждаш - несериозник

иначе ако искаш резачка дето се поддържа малко по евтино от 924-ка кажи - веднага ти уреждам - пак е трансаксъл споко:)


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Сря 27 юли 2005 16:26


Един приятел има такова даже е и сиво моторетката му е 2.5 към 200 коня и доста добре върви 8)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 27 юли 2005 17:28


vw_golf_2_Memphis написа:жена НЕ може да се стопанисва от 2-ма човека!!!


Аз не мисля така :roll: даже си мисля 4е доста 4есто се слу4ва :oops:


Потребителски аватар
varkulaka
Мнения: 1063
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот varkulaka » Сря 27 юли 2005 18:23


Pichaga
Не ти трябва такава кола един френд я имаше такава - ПОБЕЛЯ МУ КОСАТА докато не се отърва от нея .Ако не вярваш ще те сваржа с него има да ти се оплаква цял ден.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 27 юли 2005 21:29


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 14:15, променено общо 1 път.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта