


PASSAT`98 1.9 TDI 110 hp ili PASSAT`98 1.8 125 hp
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
PASSAT`98 1.9 TDI 110 hp ili PASSAT`98 1.8 125 hp
Кажете мнения за двата агрегата!Решил съм да си взема PASSAT `98(така го пиша защото някой му вика пасат 4 , а той май е пасат 5) кой е по добрия ,икономичния,или кой си заслужава ? 1.8 125 к.с. дали става за газ?Има ли голяма разлика в подръжката?БЛАГОДАРЯ ,ВИ!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище

Модела е Б5. По-икономичния вариант е дизела - определено. На бензиновия може да се сложи газ. Подръжката е в общи линии еднаква (като цена). Освен това дизела ще "дърпа" много повече, но да не разпалваме отново спора бензин-дизел (многократно се е повдигал тук).
Успех и късмет с избора. Ще чакаме да се похвалиш (и със снимки) скоро.
Работата хич не е на кантар вече с тези цени на дизела. 1.8 мотора е идеален за газ, даже мисля, че не трябва да се слага газов инжекцион ами обикновенна газова. С дизела печелиш само, че ще върви малко повече колата, но ако това не е решаващо и искаш да се возиш ефтино вземаи бензинката, слагаи газ и се вози ефтино защото дизела ще лети още нагоре.
AFN мотора е наистина един от най-добрите дизели за времето си!
1.8 на газ ще е на кантар като разход/цена за изминати километри съпоставено с разход 5/100 извънградско на дизела
при това тоз разход го дава при пъддържане на скорости над 130/140 км/ч
дизела е по скъп при първоначалната покупка - дам
по трудно се намира запазен екземпляр - дам
но си струва
дори и да спестиш 1000/2000 лева като си вземеш бензиново В5 като му сложиш газова уредба ще стопиш разликата
това е лично мнение не го налагам и не ангажирам никой
1.8 на газ ще е на кантар като разход/цена за изминати километри съпоставено с разход 5/100 извънградско на дизела
при това тоз разход го дава при пъддържане на скорости над 130/140 км/ч
дизела е по скъп при първоначалната покупка - дам
по трудно се намира запазен екземпляр - дам
но си струва
дори и да спестиш 1000/2000 лева като си вземеш бензиново В5 като му сложиш газова уредба ще стопиш разликата
това е лично мнение не го налагам и не ангажирам никой
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
От къде пък ви хрумна, че 1,8 20V може да му се сложи конвенционална газова уредба?
Или като чуете за 1,8 мислите само за RP/ABS/АDZ?
Само газов инжекцион, иначе боли глава!
Освен това AGN, т.е. 1,8 125ps си е мъртвородено - върви малко и гори много.
Ако ще е бензин, то нека да е 1,8 Т - 150.
Иначе при конкретно зададения въпрос - всичко е в полза на дизела.

Или като чуете за 1,8 мислите само за RP/ABS/АDZ?
Само газов инжекцион, иначе боли глава!
Освен това AGN, т.е. 1,8 125ps си е мъртвородено - върви малко и гори много.
Ако ще е бензин, то нека да е 1,8 Т - 150.
Иначе при конкретно зададения въпрос - всичко е в полза на дизела.
Взимай дизела и не го мисли, икономичен е много - аз карам такаф и да не ти говоря колко сам доволен (бяга много, харчи малко) ако го караш като мен 120-130 и подържаш скороста повече от 5 никога няма да ти глътне. поне така е при мен. а и при него няма значение дали си сам или с хора и багаж. Няколко пъти си пътувам сам Габрово - Монтана и ми харчи точно 11л. нафта, много пъти пътувам с 3 човека и багаж и пак ми харчи 11л. нафта. Успех
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Айде и аз да кажа нещо: Дизелака разбира се!!! Дето се вика в една реклама "невероятно, но факт": Вчера пътувах до Търново и назад. На отиване понеже тръгнах прекалено рано (проблеми със спането) карах с 90 извън града и 60 в населени места. Както повечето знаем, уреда за отчитане на наличното гориво е разграфен на осем равни деления. Като тгръгвах от Силистра показваше точно на първото деление след половината (посока макс). При пристигането ми в Търново показанието беше точно на половината. Резервоара е 65л., така, че сами си направете сметка колко ми е изгоряла и кажете кой ще е този бензинов ДВГ който ще даде такъв разход?
П.П. Никога не си изключвам климатроника!
П.П. Никога не си изключвам климатроника!
trunner написа:Айде и аз да кажа нещо: Дизелака разбира се!!! Дето се вика в една реклама "невероятно, но факт": Вчера пътувах до Търново и назад. На отиване понеже тръгнах прекалено рано (проблеми със спането) карах с 90 извън града и 60 в населени места. Както повечето знаем, уреда за отчитане на наличното гориво е разграфен на осем равни деления. Като тгръгвах от Силистра показваше точно на първото деление след половината (посока макс). При пристигането ми в Търново показанието беше точно на половината. Резервоара е 65л., така, че сами си направете сметка колко ми е изгоряла и кажете кой ще е този бензинов ДВГ който ще даде такъв разход?
П.П. Никога не си изключвам климатроника!
Аз съм със същия пассат и мисля че за такова каране разхода е 5.5-6/100 макс., абсолютно го потвърждавам,а при мен средна 120км/ч-6-кове! Извинявам се,че темата отиде малко на другаде
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта