L&R написа:Абе един псевдо климатроник с няколко бутончета и всеки път като даваш на контакт да почва от 0 и да увеличава до зададената стойност.
Ефектно би било.
От псевдо току виж станал полу-климатроник.Има два начина да потдържаш определена температура в купето.
1. С промяна на температурата на входящият въздух.
2. С промяна на дебита на входящият въздух.
Разбира се най-комфортно е когато е комбинация от 2-те. Но ако няма възможност за 1-ят вариант, при подходящо положение на врътката за парното един терморезистор който да управлява ШИМ-а на вентилатора върши чудеса и напълно забравяте да пипате парното когато карате градско и извънградско
С две думи : един аналогов компаратор който следи терморезистор и потенциометър (в границите между 18 и 28 'С) и изхода му управлява ШИМ-а. Най-добре работи с хистерезис 2'С , че иначе става мазало

Айде народе на псевдо климатроника
пс: ааа забравих, за лятото с едно ключе се разменят местата на резистора и потенциометъра за да работи наопаки . За мераклиите същото се вгражда да щтрака от врътката на парното. Врътнеш ли малко парното, вече знае че е зима
