Проблем с АГУ- отстранен.
Проблем с АГУ- отстранен.
Имам проблем с електромагнитния клапан който пуска и спира газта, целия се изпотява и сигорно от вътре замръзва и не пуска достатачно газ. Вчера смених и филтърчето и пак не става. Става вапрос за LOVATO. Дайте някакви савети от какво може да е. Благодаря ви предварително колеги!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
JETTA написа:Никой ли няма представа на какво се дължи това
Ами нищо не се сещам бе пич, ако ти се изпотява изпарителят, значи няма течност, която да стопля газта, ама за клапана -не зная. Единствено си мисля, че може да изпуска газ - тогава пак може да замръзва, ама и ще вони на газ яко - не може да не усетиш.
Закарай я на некой газаджия-сигурен съм, че ще му е ясно за какво става въпрос...
Успех!
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте отново. Този проблем го реших , беше задръстена сондата на бутилката и газта вървеше на пресекулки когато си иска. Свалих бутилката и я изчистих, същото направих и със сондата и работата се оправи, но сега имам друг проблем: смених мембраните на изпарителя (сложих оригинални LOVATO) и колата заработи перфектно но когато е студена неиска да държи никакви обороти и направо гасне ако не и давам гас до като не загрее нормално. някой знае ли на какво се дължи това. Ще съм ви много благодарен за някой друг съвет!
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може би си го проверил вече, но при мен ниските се оправих след смяна на възд. филтър. След като си почистил бутилката си смени и газовото филтърче, че кви боклуци съм вадил от там.............
Освен това съм чувал, че новите мембрани трябва да се покарат ок 500 км. за да улегнат и тогава чак се правят прецизни реглажи.
Освен това съм чувал, че новите мембрани трябва да се покарат ок 500 км. за да улегнат и тогава чак се правят прецизни реглажи.
Заедно с мембраните смених и филтърчето но проблема беше на друго място. Сутринта като я запалих студена и пак започна да се тресе цялата и да гасне. Дроселното кранче беше толкова отворено че като го врътнах малко и ми остана в ръката и си е пускало гас колкото си иска но преди със старите мембрани така работеше що-годе добре. Сега ми е завито почти до крй. Нищо чудно че с 10лв. минах около 40км. Вече всичко е наред bowdown bowdown bowdown bowdown bowdownAndrey написа:Може би си го проверил вече, но при мен ниските се оправих след смяна на възд. филтър. След като си почистил бутилката си смени и газовото филтърче, че кви боклуци съм вадил от там.............
Освен това съм чувал, че новите мембрани трябва да се покарат ок 500 км. за да улегнат и тогава чак се правят прецизни реглажи.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Тони м и 11 госта