Колеги,в понеделник тръгнах да излизам с колата,качвам се,врътвам ключа - и няма никой.Акумулатора се разредил и стартера не върти.Бутнах и запали,след което вечерта сложих акумулатора да се зарежда.В вторник го сложих пак на колата и палеше.Днес след обед излизам и пак неще да завърти стартера.Въпросът ми е,възможно ли е така изведнъж акумулатора да си замине?Досега не е давал признаци.че си заминава.Проверих алтернатора - зарежда си добре.
Как да проверя.дали нещо не ми хаби акумулатора?Не е плафон в жабката или багажника.
Иначе акумулатора незнам на колко време е,тъй като го взех с колата,и вече при мен кара 2ра година - Искра 44А.



Проблем с акумулатора
- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора
koziak написа:Колеги,в понеделник тръгнах да излизам с колата,качвам се,врътвам ключа - и няма никой.Акумулатора се разредил и стартера не върти.Бутнах и запали,след което вечерта сложих акумулатора да се зарежда.В вторник го сложих пак на колата и палеше.Днес след обед излизам и пак неще да завърти стартера.Въпросът ми е,възможно ли е така изведнъж акумулатора да си замине?Досега не е давал признаци.че си заминава.Проверих алтернатора - зарежда си добре.
Как да проверя.дали нещо не ми хаби акумулатора?Не е плафон в жабката или багажника.
Иначе акумулатора незнам на колко време е,тъй като го взех с колата,и вече при мен кара 2ра година - Искра 44А.
с къв касетофон си... аз имам същия проблем и тоя проблем се появи след като сложих касетофона



- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: Проблем с акумулатора
koziak написа:Колеги,в понеделник тръгнах да излизам с колата,качвам се,врътвам ключа - и няма никой.Акумулатора се разредил и стартера не върти.Бутнах и запали,след което вечерта сложих акумулатора да се зарежда.В вторник го сложих пак на колата и палеше.Днес след обед излизам и пак неще да завърти стартера.Въпросът ми е,възможно ли е така изведнъж акумулатора да си замине?Досега не е давал признаци.че си заминава.Проверих алтернатора - зарежда си добре.
Как да проверя.дали нещо не ми хаби акумулатора?Не е плафон в жабката или багажника.
Иначе акумулатора незнам на колко време е,тъй като го взех с колата,и вече при мен кара 2ра година - Искра 44А.
Според мен, трябва да си провериш :
1. Втулките и четките на стартера.
2. Клемите на акумолатора, обикновенно са клеясали и не прават хубав контакт.
3.Чак тогава да си погледнеш и замериш акумолатора и евентуално да го смениш.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
dimitars написа:Трябва да се измери гъстотата на електролита.При напълно зареден акумулатор (със зарядно устройство) гъстотата на всички клетки трябва да е към 1.29 (не знам кви са единиците).Необслужваемите не стават обаче за такава преценка.Аз затва не си купувам такива.
Необслужваем ли? Освен ако не е сух с гел,няма такъв термин необслужваем. И необслужваемите оловно-киселинни се отварят.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Сигурно си прав...Аз не съм имал до сега много типове акумулатори.Само Монбат и Искра.И двата типа имаха лесен достъп до електролита в клетките.Сегашната ми кола е с Искра,на която премерих гъстотата и съм сигурен,че е читав.На предната беше Монбат.Фен съм на марката щото един такъв ме изкара над 5 г.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Според мен , ще е добре да си преместиш малко парички в някой по тъмен ъгъл .... че ще допреш до тях ..... и си вземи някой по дебел , че тези А часа в БГ са маалкко по малко от немските
..... тук е в сила номера на китайските уредби - менте - като започната да пишат едни хиляди ватове
а като ги пуснеш - ВЕФ ! ( то сега и ВЕФ току се наложи да обяснявам какво е
)
моя точно така си отиде ... и плафони търсих , и утечки мерих .... и нов си купих - така миряса



моя точно така си отиде ... и плафони търсих , и утечки мерих .... и нов си купих - така миряса

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 100 госта