Oсновен ремонт на тди 110 коня АHV

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Oсновен ремонт на тди 110 коня АHV

Мнениеот The Red Guy » Сря 03 окт 2007 21:02


Колко излиза целият масраф - бутала, сегменти, гарнитури - говорим си за мале бутала. Ориентировъчно 2-3 000 лв ли?

Последна промяна от The Red Guy на Сря 03 окт 2007 21:27, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 03 окт 2007 21:10


90k.с. e , а за ремонта незнам точно :roll:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 03 окт 2007 21:28


Недолгеждане, вече давам заето, АSV е.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 21:56


Абе колега що като я копуваш просто не мушнеш пръста в щеката и евентуално да мернеш компресията место да се чудиш за основен.За 1З по наблюдения от форума мога да кажа че пълен с буталата е към 1000 и отгори.Ако обаче само смениш сегминтите цифрата рязко ще намалее.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 04 окт 2007 2:51


чак 2-3000 мисля че е много но всичко зависи от буталата колко пари са. Те са най-скъпата част.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта