Двигател от АБФ на голф1?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 03 окт 2007 12:07


боби искаше да каже че бяга от квадрата ;)




Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 03 окт 2007 12:49


Значи няма да има проблем KR или ABF мотор да легне на тампоните които захващат мотора?


Потребителски аватар
xplod
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xplod » Сря 03 окт 2007 15:34


http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1253124
В тази тема има много по въпроса .. :wink:


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 03 окт 2007 17:55


Ето това е което ми трябваше! Благодаря колега! :D


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 04 окт 2007 1:56


negodnika написа:Човека иска яка атмосферка няма да слага охлюви 8)

"яка" атмосферка? KR? 139коня? И тва е яко??? :lol: Забелязвам, че хората, които карат KR и ABF имат чувството, че карат някви самолети.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 04 окт 2007 2:22


fast_t написа:
negodnika написа:Човека иска яка атмосферка няма да слага охлюви 8)

"яка" атмосферка? KR? 139коня? И тва е яко??? :lol: Забелязвам, че хората, които карат KR и ABF имат чувството, че карат някви самолети.


Това е няй доброто от атмосферните на Фолксваген..... от там нататък всичко става екзотика....


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 04 окт 2007 8:15


fast_t написа:
negodnika написа:Човека иска яка атмосферка няма да слага охлюви 8)

"яка" атмосферка? KR? 139коня? И тва е яко??? :lol: Забелязвам, че хората, които карат KR и ABF имат чувството, че карат някви самолети.



139коня ама сток и да ти кажа доста добре върви за конете си и с малко модификаций става доста добра атмосферка а с повечко пари става и доста над 200коня 8)
http://www.youtube.com/watch?v=n8i5G4l6Kkw
http://www.youtube.com/watch?v=MsurkO2vw0A

П.С:А кво DX яката работа ли е :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 04 окт 2007 13:51


negodnika написа:П.С:А кво DX яката работа ли е :lol: :lol: :lol:

Нали KR-а е DX с 16 клапана, така че не е нещо по "високо технологично". Нали и двата са K-jetronic.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 04 окт 2007 13:54


negodnika написа:139коня ама сток и да ти кажа доста добре върви за конете си и с малко модификаций става доста добра атмосферка а с повечко пари става и доста над 200коня 8)

Може ли един малък пример, как ще направиш KR над 200 к.с.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 04 окт 2007 14:41


fast_t написа:
negodnika написа:139коня ама сток и да ти кажа доста добре върви за конете си и с малко модификаций става доста добра атмосферка а с повечко пари става и доста над 200коня 8)

Може ли един малък пример, как ще направиш KR над 200 к.с.



Сешоар.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 04 окт 2007 14:54


Ето ти 218коня атмосферен снаряд :lol:
http://www.acrt.sk/index.php?page=_clanky&kateg=clanky&zobrazenie=2&id=199


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 04 окт 2007 15:05


Изображение

Badger5 Throttle Kit-DTH 16v VW throttle bodies fitted to an A2(MK2) Race Golf.

Engine Spec is:- 2.1ltr, 83.5x92.8, 12.5:1 CR, Schrick 268/276 combo, 4-1 Header, TECII, producing 185bhp @ wheels and 147lb/ft torque on a Dynojet. Built with Kris Valdez when at Velocity Sport Tuning. This is one mean, competetive machine, setting very fast lap times. For more information on this engine and services available from Kris @ Dynamic Racing

185 кс на колелата!


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 04 окт 2007 15:10


Ето прочети тук с K-jetronik,202коня
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=8666&highlight=200hp


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 04 окт 2007 16:23


Колега fast_t, и твоя DX Можеш да го направиш 150-60 коня
Въпроса е че тунинга на атмосферна кола е в пъти по скъп от турбиниране.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 04 окт 2007 16:35


Stenly написа:
Въпроса е че тунинга на атмосферна кола е в пъти по скъп от турбиниране.

:да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта