стартера не завърта....РЕШЕНИЕТО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

стартера не завърта....РЕШЕНИЕТО

Мнениеот stivcho » Пон 01 авг 2005 8:01


Колата е corrado g60,проблема е общо взето като този:
http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php ... 0%F2%E5%F0
като съм сигурен,че проблема не е в стартера и има още едно уточнение,значи завърташе на втори максимум трети опит,но две последователни нощи я оставям навън колата и като опитам по - обяд на следващият ден когато е адски напечена изобщо не иска.Като я бутна на сянка след известно време почва да върти и нямам проблеми.

а колегата може да сподели какъв е бил проблема




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 01 авг 2005 8:11


и все пак може да е стартера-ако са стегнати втулките като го напече-няма да завърти.
че и ако е хлабава втулката в скоростите-пак така ще стане.


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пон 01 авг 2005 8:21


Понеже мерих напрежението на клемата на стартера и в моментите когато не завърташе беше някакво 1 до 3 волта,няма проблеми с релетата.Чудя се как да установя дали е от ключа или нещо друго,таблото не угасва.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 01 авг 2005 8:41


stivcho написа:Понеже мерих напрежението на клемата на стартера и в моментите когато не завърташе беше някакво 1 до 3 волта,няма проблеми с релетата.Чудя се как да установя дали е от ключа или нещо друго,таблото не угасва.
малко е грубо но даи на късо с една отверка на клемите на стартера и ще се разбере *ако завърти търси проблема извън стартера*


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пон 01 авг 2005 8:53


правих го - няма проблем


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 01 авг 2005 9:11


тогава прекарай един кабел байпас директно от ключа-шунтирай стария и ще се оправи.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 01 авг 2005 14:52


stivcho написа:правих го - няма проблем

Koлега поогледай много по- добре връзката която излиза от статора и отива на болта. Имах случай дето се побърках давам с отверка накъсо и върти иначе не ще . Когато поразгкледах внимателно се оказа , че е прекъснал гъвкавият кабел -прилича на медна оплетка . Прекъсването е от лугата -беше изяден но някои жички когоато им кефне се допират или не. Може и включвателя да има нагар също.
Иначе и аз се бях насочил да събарям стартера за ремонт.


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Чет 04 авг 2005 13:38


Оказа се ,че проблема е в ключа ,като го повдигна нагоре няма проблем.Все пак искам да сменя джаджата където са пистите,за да се достигне обаче болчето което я държи,трябва цялата кормилна уредба да се вади май.Това ли е начина или греша,освен това Васе можеш ли да ми разясниш малко какво имаш в предвид - и дали пак ще си паля както преди ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 04 авг 2005 20:48


мне-това щом е проблем на клемореда-сменяй и ще се успи.
моето е за проблем с инсталацията-шунтираш всичко между клемореда и стартера. ако си бачка клемореда това :P



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта