ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 03 окт 2007 20:22


silent написа:Колега ако не се обезвъдушава губи много вода...т.е е запушен тънкия макуч...
Друг елементарен тест....като почне да хвърля конденз сутрин топни си пръста и го пробвай на вкус ...ако е солен ...ок...ако сладни бегай да ти ровят мотора...

По добре свещите да провери все пак mhihi




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 04 окт 2007 17:50


ами ако му гори антифриза на колегата отзаде ше има пушек бял да си е.. мамата.Не се е оплакъл,залагам на няколко теча еднофременно които трудно се виждат и се изпарява течността,лекува се с грес ако ги открие,тя спича и става супер.И при мене губеше около 200мл на 1-2 седмици ама локализирах течовете бяха три и ги излекувах сега е ок.Моите също не се виждаха подлизваше от 3 места и трудничко се фаща


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Ами нз или от тапите на блока или гарнитура?? :(

Мнениеот valioboy » Чет 04 окт 2007 21:50


Ами от това което изчетох и като имам предвид колата ми,мисля че маи маи ще е гарнитурата на главата!Колата варви много маслото не е пресечено,няма видими течове,капачка си е добре.Разхода на гориво също и е добър,свещи са си добре.Нз Нз какво да мисля карам я на маистор и ми казват че не могат да разберат какво е.Сега мисля да я закарам в по голям град белким и разберат зора!!!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 04 окт 2007 22:06


Абе щом нямаш теч отвън и вътре под стелките ти няма какво да умуваш цилиндрите ти го лапат по малко и аз така бях докато се усетя.Не е задължително да излиза пара от аспуха при мен нямаше такива работи а най-близко до цилиндрите е охладителната магистрала така че има най-вероятно пробив и те си смукват и ти вкарват горещи газове в с-мата колата загрява ли на дълък път температурата мени ли се в резки граници отива ли към 100 и повече... :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 04 окт 2007 22:11


За да се разбере със сигурност в сервизите има два метода единия е с лакмус който се потапя в антифриза и ако се оцвети значи има наличие на газове отработени,другия е като ти вкарват въздух от компресор на всеки цилиндър ,а на разширителното казанче му завиват манометър,ако покаже значи има пробив дори и малък да е се вижда... :wink: така че е нормално за нашите коли да си смениш гарнитурката на главата тя от старост вече е здала багажа.


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

zdr

Мнениеот valioboy » Пет 05 окт 2007 10:25


jagler написа:За да се разбере със сигурност в сервизите има два метода единия е с лакмус който се потапя в антифриза и ако се оцвети значи има наличие на газове отработени,другия е като ти вкарват въздух от компресор на всеки цилиндър ,а на разширителното казанче му завиват манометър,ако покаже значи има пробив дори и малък да е се вижда... :wink: така че е нормално за нашите коли да си смениш гарнитурката на главата тя от старост вече е здала багажа.





Ок.мисля да пробвам с лакмуса,но има ли значение че съм с вода понеже изтича мн бързо се губи и я карам с вода това ще окаже ли влияние и в какъв цвят трябва да се оцвети лакмуса,има ли някакво значение ???


i.arihtev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

hi

Мнениеот i.arihtev » Пет 05 окт 2007 10:39


мерил ли си компресията и при мене губи вода и не се виждат течове и ми мериха компресията и на единия цилиндар е 8 а на другите кам 10-11 е горе долу и се самнявам че водата се губи от там се испарява


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: zdr

Мнениеот jagler » Пет 05 окт 2007 11:27


valioboy написа:
jagler написа:За да се разбере със сигурност в сервизите има два метода единия е с лакмус който се потапя в антифриза и ако се оцвети значи има наличие на газове отработени,другия е като ти вкарват въздух от компресор на всеки цилиндър ,а на разширителното казанче му завиват манометър,ако покаже значи има пробив дори и малък да е се вижда... :wink: така че е нормално за нашите коли да си смениш гарнитурката на главата тя от старост вече е здала багажа.





Ок.мисля да пробвам с лакмуса,но има ли значение че съм с вода понеже изтича мн бързо се губи и я карам с вода това ще окаже ли влияние и в какъв цвят трябва да се оцвети лакмуса,има ли някакво значение ???
не мога да ти кажа в сервиза биха ти отговорили аз лакмуси нямам.


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Re: zdr

Мнениеот valioboy » Пет 05 окт 2007 11:55


jagler написа:
valioboy написа:
jagler написа:За да се разбере със сигурност в сервизите има два метода единия е с лакмус който се потапя в антифриза и ако се оцвети значи има наличие на газове отработени,другия е като ти вкарват въздух от компресор на всеки цилиндър ,а на разширителното казанче му завиват манометър,ако покаже значи има пробив дори и малък да е се вижда... :wink: така че е нормално за нашите коли да си смениш гарнитурката на главата тя от старост вече е здала багажа.





Ок.мисля да пробвам с лакмуса,но има ли значение че съм с вода понеже изтича мн бързо се губи и я карам с вода това ще окаже ли влияние и в какъв цвят трябва да се оцвети лакмуса,има ли някакво значение ???
не мога да ти кажа в сервиза биха ти отговорили аз лакмуси нямам.





тогава ще експеремтираме във водда кааксе оцветява и сашто с антифриз :lol:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 05 окт 2007 12:14


виж колега ,ако си дошъл да се базикаш не е тук мястото...аз ти казвам как са нещата ,защото съм се сблъсквал с тези работи ,а ти какво ще правиш слабо ме касае... :wink:


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Пет 05 окт 2007 12:21


jagler написа:виж колега ,ако си дошъл да се базикаш не е тук мястото...аз ти казвам как са нещата ,защото съм се сблъсквал с тези работи ,а ти какво ще правиш слабо ме касае... :wink:




Нямам такова немерени е,ако си се убидил нещо извиняваи :006:


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Това с лакмуса го пробвах

Мнениеот valioboy » Пет 05 окт 2007 14:32


ми тва с лакмуса го пробвах и с антифриз и с вода няма ефект лакмуса си остава бял не се променя.Нз това дали е добър признак но званях на един познат механик и тои ми каза че няма значение вода или антфриз ако е гарнитура лакмуса трябвало да се оцвети.


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Re: ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3

Мнениеот valioboy » Пет 15 яну 2010 2:15


В краина сметка се оказа гарнитура!


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3

Мнениеот Ljubon » Пет 15 яну 2010 13:57


Има и друг гаден номер, на два пъти ми се случва. Много малка пукнатина на гумен маркуч от водните съединения. В нормално състояние изобщо не се вижда и не тече. Като се повиши налягането, започва да изпуска по малко и веднага се изпарява, затова не се вижда. Съответно и нивото в казанчето пада. Едва като се увеличи пукнатината може да се локализира.


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3

Мнениеот Emo » Пет 15 яну 2010 16:54


Не видях последния пост на Вальо, извинявам се . . . :!:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта