Въпросът е следният:
Един приятел има Опел Кадет - старичък. По праговете и задните калници има ръждица, като на едно място има дупка около 4 см. Смятаме дупката да е затворим с парче ламарина с поп нитове, после кит от вънка и боди отвътре. Питането ми е за вида на ламарината - алуминиева или поцинкована. Ако сложим алуминиева дали като опре в стоманената ламарина на калника няма да стане нщо като електролитна двойка и да се ускори корозията вместо да се предотврати?
Алуминиева или поцинкована ламарина
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Geleto написа:По - добре го направете с епоксидна смола. Малко повече е играчка ама е вечно
с епоксидна смола става по-лошо. След време се отцепва, събира вода и корозията се засилва.
Начинът е този , който съм описал. Въпросът ми се породи от следното - като купих мойта кола Г3 тя имаше от долу екран от тънка алуминиева ламарина. Беше окачех към пода с кръгли стоманени шайби. Мястото на допир на шайбата към ламарината беше като разядено, иначе ламарината си беше здрава. Аз я закрепих с по-големи пластни и още е там.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], golfmk1 и 129 госта