Колко да дам?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Колко да дам?

Мнениеот don hose » Пет 05 окт 2007 13:06


Най на сетне се реших да правя голфа 1.6тд JR.Като за начало отива за основен ремонт.Та ще ми се да споделите долу горе какви пари са приемливи за ремонта.Интересува ме само работата защото имам една оферта която е 400лв и незнам дали не е множко.Имайте предвид че ще се прави от край до карай.В смисъл бутала за сега под въпрос,сегменти,биелни и основни лагери,метална гърнитура от 1,9тд,разпръскавачи,клапъни.После аз лично се заемам с турбината :D
Акъли приемам всякви!




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 окт 2007 14:53


Като за начало що не го поотворите и да видите дали има нужда от смяна на всички неща.Иначе ако е за всички описано сумата звучи добре въпреки че за 300 щеше да е още по-добре :lol: - ама ако майстора е найстина добър и най-вече доверен мисля че няма защо да се скъпиш.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 05 окт 2007 15:29


Aми реших и викам ще се први.Колата е 1986г и е поне на 500 000 :D
А при мен каква жега е видяла просто незнам ка се движи още!
Много масло гори което е предимно от турбината но мисля че има и други места кито са си за смяна.А в карайна сметка смятам уж да я понадуя сега мисля по въпроса с турбото.


Потребителски аватар
fidrimku
Мнения: 260
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fidrimku » Пет 05 окт 2007 23:03


Парите за работа може да се каже че са нормални но за добре свършена работа! И аз правих ремонт на моя JR но нямаше износване на цилиндъра и минах само със сегменти без бутала но смених и биелни лагери водачи гумички семеринги и разпръсквачи(причината при мен беше че харчи ДОСТА масло но сега не го пипа) от мен съвет отворете го преди да си купуваш части!Успех!


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 06 окт 2007 8:35


от мен съвет отворете го преди да си купуваш части!

Да така смятам да направя и аз.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 10 окт 2007 18:30


Проверих за части около 400-450лв.Рециклиране на турбината 300лв.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 окт 2007 20:22


don hose написа:Проверих за части около 400-450лв.Рециклиране на турбината 300лв.

Ако можеш да напишеш точно коя част колко е за да може и другите като правят да се ориентират?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 10 окт 2007 22:01


Няма проблем ще напиша като ги взема.Но изникна проблем с металната гърнитура не съм сугурен, че ще стане защото уж са различни.В смисъл диаметъра на буталата са различни.Това проблем ли ще е да кажат тея дето са го правили!


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 11 окт 2007 9:08


Гарнитурата не става! Знам че някъде в София правят медни за рали ладите, поразпитай, струва си.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 11 окт 2007 10:11


rusty написа:Гарнитурата не става! Знам че някъде в София правят медни за рали ладите, поразпитай, струва си.

.. аз съм чувал за Джуди .. на Хладилника


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 07 ное 2007 18:31


Отворих ме мотора!За моя изненада главата е добре само един изпускателен калапан е дал фира.Но буталата не са цвете на две от тях има леко износване отстрани.Цилиндрите са яко загладени и се чудя дали да сменям буталата или само сигменти да вкарам.
Модела на турбото е Гарет М24 не съм сигурен да ли точно това е но на корпуса това пише.Комплекта бутала със сигменти и бутални болтове е 390лв.За ремонт на турбото ми искат 300лв във Варна.
Та сега се чудя ко да правя.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 07 ное 2007 21:10


сигменти се сменят ако има на какво да се сложат.измерете износването на цилиндрите!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], icko_stanev, iwan33, Svetlix и 139 госта