Искам мнение по един въпрос ... Как дръпнах едно BMW >???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пет 05 окт 2007 18:05


erich написа:
vlado_turboto написа: се пак преди време един познат се запали по Аudi по конкретно по А4 при което си взе въпростното 1.8Т .. обаче той си е луда глава и и сложи електроника от S4

Най-вероятно електрониката е от крадено Ауди :evil:




Оооо колега незнам .. но се съмнявам до колкото разбрах е от някаква тоталка ... :D :D




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 05 окт 2007 18:59


Експериментите ги има постоянно с кво ли не :) trunner ами как да го направим ? Аз иначе съм готов :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 05 окт 2007 22:05


trunner написа:Сори за спама, ма в тази тема е мястото да кажа, че съм навит да се дръпна с авер който има 5.5 ПД 131к.с. - аз съм с АФН с чип от брецел! Струва ми се, че колцата понавървява доста прилично, но се чудя, дали да го навивам (нито аз, нито той сме фенове на рейсинга)! Просто ми е интересно дали ще го дръпна или той мен. Как мислите?
аз залагам за помпа дюзата-просто електрониките не са същите :lol:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 06 окт 2007 0:08


Помпа дюзата е с повечко въртящ момент.
Начи ПД 131 коня серийно е 310 Нм при 1900 оорота.
АФНа е 235 !! НМ та с чип и 300 да е станал пак ше му е малко.

131коня ПД е с други скорости. Скоро карах един с 6 ръчни скорости и много ми хареса. (иначе имам АФН)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 06 окт 2007 7:41


Не съм фен на "гонките" но BMW-to си е куц кон отвсякаде. Виж опела ще ти създаде доста неприятности !
Но пък може да застана с печката до някой мераклия :)
Моят даже върви с въглища (по дима ще го познаете) :034:
PS: ....Brezel ти само от 131 коньовият ли имаш спомени ? mhihi


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 06 окт 2007 21:54


Аз не съм разбирач,но съм карал bmw 318 is 143 коня,макар че сега записах шоф.курсове та до около 120 не бяга много,но след това асе отпушва адски и за норматив хваща 200, това е спред моето скромно мнение тежка кола е но на далго е убиец :lol: :shock


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 06 окт 2007 22:30


sick_fuck написа:Аз не съм разбирач,но съм карал bmw 318 is 143 коня,макар че сега записах шоф.курсове та до около 120 не бяга много,но след това асе отпушва адски и за норматив хваща 200, това е спред моето скромно мнение тежка кола е но на далго е убиец :lol: :shock


преди 3 часа на кръстовището на Otto-Braunstr. и Mollstr .
на светофара изядох едно Е46 320Д :wink: със голфчето пак АФН.
После се пробвах с един Мустанг ама нещо неможах .....може да е от лоша нафта :lol: :lol: :lol:

А с принца (един приятел) като ходихме да си взима БМВто (318 ИС) после по магистралата неможа да ми избяга.... убиец е ама на ГОРИВО :lol:


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Вто 09 окт 2007 20:46


longora написа:За мен BMW е следното : не върви, харчи много и е скъпо за поддръжка. Аз с Пасата бих BMW E46 320 ... на 3та най-вече го дърпах много ... как и аз все още се чудя, но факта че съм го бил ме прави щастлив..... за жалост пасата вече не е като преди :( BMWто е много тежко и до колкото знам скоростите са му тромави и се развъртат бавно което води до по-слабото ускорение. Поздрави !


Позволи ми да не се съглася!
И вървят и горят нормално и не са чак толкова скъпи за поддръжка. Ако не вярваш дай да сравним цени на идентични части . Имам онлайн каталог на Камор.
Имал съм три двигателя на ВАГ 2,5 ТДИ-163 коня; !,9 ТДИ ПД - 131 коня и 1,9ТДИ 110 коня. Не могат да се сравнят с дизела на БМВ (в момента карам 2,0 д -163 коня и отвреме на време 3,0д(535д) битурбо 270+ коня.
Лично мнение, което не означава че няма да си взема 3,0ТДИ на ВАГ в някое аудинце или 2,5 ТДИ Р5 или В6 в Туарег.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 09 окт 2007 21:41


versace написа:Позволи ми да не се съглася!
И вървят и горят нормално и не са чак толкова скъпи за поддръжка. Ако не вярваш дай да сравним цени на идентични части . Имам онлайн каталог на Камор.
Имал съм три двигателя на ВАГ 2,5 ТДИ-163 коня; !,9 ТДИ ПД - 131 коня и 1,9ТДИ 110 коня. Не могат да се сравнят с дизела на БМВ (в момента карам 2,0 д -163 коня и отвреме на време 3,0д(535д) битурбо 270+ коня.
Лично мнение, което не означава че няма да си взема 3,0ТДИ на ВАГ в някое аудинце или 2,5 ТДИ Р5 или В6 в Туарег.


A сега колега ми позволи аз да не се съглася .... защото немога да разбера какво му върви толкова на BMW .... като например 320,325 .... 325 TDS .... не немога да разбера какво му върви ... а само харчи ... но не забравяй че и VW има 1.9 TDI - 110hp,140,150,160,170 .... така бих казал доста по голяма от на BMW .... a нашия 3.0 ТDI който се слага на новото А4 е някъде към 280 коня ... ама е само с една турбина ... така че не подценявай нашия концерн и също така Quattro .... :!: :!: :!: :!:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 09 окт 2007 21:44


Значи, аз говорих за бензините лично. Двама приятели имаха следните BMWта - 318IS Е36 и 316 Е46. Ами и двете харчеха доста особено 316ката която би трябвало да дава по нисък разход даваше 12-13 :shock което за мен не е нормално. 318ката и тя си харчеше пък и бая пари даваше за нея момчето. Като каза обаче дизелите на BMW там вече е друго .... шапка им свалям, особено за 330xd. Един познат имаше такова ... кола, мотор - уникат ! Но бензините за мен са си куци ( под 2.5 ) Поне така си мисля. Поздрави !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 окт 2007 21:53


vlado_turboto написа:
versace написа:Позволи ми да не се съглася!
И вървят и горят нормално и не са чак толкова скъпи за поддръжка. Ако не вярваш дай да сравним цени на идентични части . Имам онлайн каталог на Камор.
Имал съм три двигателя на ВАГ 2,5 ТДИ-163 коня; !,9 ТДИ ПД - 131 коня и 1,9ТДИ 110 коня. Не могат да се сравнят с дизела на БМВ (в момента карам 2,0 д -163 коня и отвреме на време 3,0д(535д) битурбо 270+ коня.
Лично мнение, което не означава че няма да си взема 3,0ТДИ на ВАГ в някое аудинце или 2,5 ТДИ Р5 или В6 в Туарег.


A сега колега ми позволи аз да не се съглася .... защото немога да разбера какво му върви толкова на BMW .... като например 320,325 .... 325 TDS .... не немога да разбера какво му върви ... а само харчи ... но не забравяй че и VW има 1.9 TDI - 110hp,140,150,160,170 .... така бих казал доста по голяма от на BMW .... a нашия 3.0 ТDI който се слага на новото А4 е някъде към 280 коня ... ама е само с една турбина ... така че не подценявай нашия концерн и също така Quattro .... :!: :!: :!: :!:

Колега говориш за старите предкамерни дизели ТДС - те верно няма как да минат и най-калпавото ТДИ ,а Versace говори за неговото БМВ което е последн модел комън-рейл и е 1ва серия - тук нещата с вървене и горене са 1 към 1 с лека полза на БМВ /прочети последния АБилд/.От гледна точка на стандартния български потребител дето си зима кола до 20к лева БМВ е найстина по-мудна и нейкономична/заради масата/ ,но и друг клас кола :wink:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 09 окт 2007 22:23


Rabbit_TDI написа:Колега говориш за старите предкамерни дизели ТДС - те верно няма как да минат и най-калпавото ТДИ ,а Versace говори за неговото БМВ което е последн модел комън-рейл и е 1ва серия - тук нещата с вървене и горене са 1 към 1 с лека полза на БМВ /прочети последния АБилд/.От гледна точка на стандартния български потребител дето си зима кола до 20к лева БМВ е найстина по-мудна и нейкономична/заради масата/ ,но и друг клас кола :wink:


Kолега спокойно интересумвам се и чета постоянно AutoBuild ... и там не пишеше ли че от обещатаните за BMW 4.7 на 100 те допускат пощи 7.0 .... :?: :D :?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 окт 2007 23:36


Да бе ама лошото е че ФВ е с повече от тях :cry: - не че разликата е съществено ,но мисълта ми е че нещата се обръщат.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта