



Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
опа!!!
uBy написа:забравих да спомена,че ако не си е заминала водната помпа не е нужно да се сменя заедно с ремъците и ролките....
сменя се, защото е в ремонтния комплект! сменяш ли ангренажен ремък се сменя всичко по което се опира! оригиналната помпа на голф 4 специално моята е с пластмасова перка която при мен на 160 000 км се разпиля. ако искате - не сменяйте - тва си е ваш проблем. цената на водната помпа за голф 4 - метална такава струваше 370 лв!

- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
опаааа
VeilSide написа:gomez написа:аз проверих заради мойта кола и..................двата диска плюс лагера около 300............смяна според майстора...................лошото е ако е заминал Маховика...............около 1000.......лева!!!!Най-добре първо да ти го види майстор........мое мнение!!!!!!
Хух, що стресираш човека за маховика
хм, цената на маховика за голф 4 LUK е около 1400 лв!!! в различните магазини различни бяха и цените ! За щастие днес си купих маховик + феродов диск + притискател за 1350 лв комплекта на LUK (в случая моите които свалих от колата бяха тази марка!). който иска да се плаши - това са цените. да не забравяме само, че големите вносители имат и големи отстъпки и който има връзки в аутохелп или аутоплюс или манимпекс знае за какво говоря

- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
;-)
Deo написа:Комлект плюс работа
320 лв ако сменяш само феродов + притискател (LUK) + 100-180 лв труд! Имай впредвид, че има ли и най малко съмнение за кривина на демфера (сини петна, кръгове) или отклонение от оста си (тракане и местене спрямо оста си) маховика е за смяна, да не говорим ако съединителя е задрал в него


- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ;-)
babayagaaa написа:Deo написа:Комлект плюс работа
320 лв ако сменяш само феродов + притискател (LUK) + 100-180 лв труд! Имай впредвид, че има ли и най малко съмнение за кривина на демфера (сини петна, кръгове) или отклонение от оста си (тракане и местене спрямо оста си) маховика е за смяна, да не говорим ако съединителя е задрал в него... За лагера не казвам нищо - цената му е нищожна и се сменя на всяко отваряне - поне аз така бих направил
за да не се наложи да се свалят скорости само заради лагер по късно ...
А кажи им колега за какво става на въпрос!!!!
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ;-)
gomez написа:babayagaaa написа:Deo написа:Комлект плюс работа
320 лв ако сменяш само феродов + притискател (LUK) + 100-180 лв труд! Имай впредвид, че има ли и най малко съмнение за кривина на демфера (сини петна, кръгове) или отклонение от оста си (тракане и местене спрямо оста си) маховика е за смяна, да не говорим ако съединителя е задрал в него... За лагера не казвам нищо - цената му е нищожна и се сменя на всяко отваряне - поне аз така бих направил
за да не се наложи да се свалят скорости само заради лагер по късно ...
А кажи им колега за какво става на въпрос!!!!
днес се изръсих - мога да кажа

Re: Съединител за Голф 4?
Deo написа:Прегледах доста от темите за съединителите, но не открих информация за Голф 4. Та въпроса ми е колко ще струва смяната на съединител на TDI 110 коня?
Около 400 лева със смяната - разбира се, с алтернативни части, иначе е малко по дебело с оригиналните. При ме е тръгнал маховика, който бил денферен(или както там се пише) и нещата отиват към 1000 +, та съм се направил че не чувам.
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител за Голф 4?
afferra написа:Deo написа:Прегледах доста от темите за съединителите, но не открих информация за Голф 4. Та въпроса ми е колко ще струва смяната на съединител на TDI 110 коня?
Около 400 лева със смяната - разбира се, с алтернативни части, иначе е малко по дебело с оригиналните. При ме е тръгнал маховика, който бил денферен(или както там се пише) и нещата отиват към 1000 +, та съм се направил че не чувам.
По добре си отпуши ушите, че после ще ти прилошее направо - ще ти се наложи да си купиш ремонтен комплект на основни и биелни лагери (коляновият вал се мести по оста си


Днес слагам нов комплект маховик феродов и притискателен диск, и лагер! Едвам ме навиха

- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
;-)
iGolf написа:не знам колеги,ама аз смених съединител комплект на Валео,карах 300-400 км вси4ко ОК,и от в4ера пак същата работа,къркори задната,трудно влизат скоростите,обиколих кои ли не маистор и всеки вдига рамене.ве4е съм разо4арован.ако някои знае каква е при4ината моля да помогне със съвет!благоаря ви
Каква е колата? С какъв маховик си ? Дай повече инфо , кажи буквите и годината на мотора

- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
;-)
Моят съвет в случая е да идеш при майстор на който имаш доверие, да прежалиш парите за свалянето и закачането на скоростната кутия, но да нагласиш и към 1500 +/-100 лв за всеки случай, след малко ще напиша защо. Когато свалиш кутията натисни с по три пръста от двете страни притискателния диск и виж колко се мести спрямо маховика. Нормално е да има ход до 1 мм (днес на новия комплект LUK отклонението беше не повече от 0.5 ) Ако се чува хлопане, чукане и има голямо отклонение ще се наложи да купиш нов маховик. Пиша нов защото в моргите трудно ще намериш читав а искат и пари - така че нов! Ако обаче се окаже че няма луфт (демфера е здрав) - сваляш притискателя с феродовия и гледаш - има ли синкави петна - прегряване респ. изкривяване - сменяш целия комплект. Трябва да обърнеш внимание както на притискателя така и на демфера - там където трие феродото - има ли синини - смяна на маховика! Почти сигурно е че ако има синини по притискателя ще има и такива по маховика! Така че вариантите са два - само притискател и феродов (лагера задължително) което е по лекия вариант или пълен комплект съединител ( маховик феродов и притискателен диск + лагер) което ти решава проблема отвсякъде! Тъй като оригиналните такива са LUK ти препоръчвам да купиш такива, въпреки че са по скъпи. Компромисен вариант е SACHS но аз лично не съм доволен от тях! Цената на комплекта LUK е 1350 лв за моята кола, само феродов и притискател е към 320 лв. Знай обаче че винаги се сменят комплект! И още - евтиното винаги излиа по скъпо
Успех 


Re: Съединител за Голф 4?
По добре си отпуши ушите, че после ще ти прилошее направо - ще ти се наложи да си купиш ремонтен комплект на основни и биелни лагери (коляновият вал се мести по оста си
) , но това е най малкото, щото следва скоростна кутия
Днес слагам нов комплект маховик феродов и притискателен диск, и лагер! Едвам ме навиха
[/quote]
Колко ти излезе. Има ли значение, че съединителя е сменян? Смисъл явно не са знаели за маховика и са сменили само съединителя. Пак ли трябва да купя всичко? Мотора има ли значение при избор на комплекта или не? НЯма ли някакъв по евтин вариант. Щото мойта трошка е с турбо и дали няма да и изпуши съединителя нещо.


Днес слагам нов комплект маховик феродов и притискателен диск, и лагер! Едвам ме навиха

Колко ти излезе. Има ли значение, че съединителя е сменян? Смисъл явно не са знаели за маховика и са сменили само съединителя. Пак ли трябва да купя всичко? Мотора има ли значение при избор на комплекта или не? НЯма ли някакъв по евтин вариант. Щото мойта трошка е с турбо и дали няма да и изпуши съединителя нещо.
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител за Голф 4?
afferra написа:Колко ти излезе. Има ли значение, че съединителя е сменян? Смисъл явно не са знаели за маховика и са сменили само съединителя. Пак ли трябва да купя всичко? Мотора има ли значение при избор на комплекта или не? НЯма ли някакъв по евтин вариант. Щото мойта трошка е с турбо и дали няма да и изпуши съединителя нещо.
Излезе ми 1500 лв смяната на маховик феродов и притискателен диск + лагер + работа. Маховика ти е демферен - тръгне ли заминава бързо - какво значи това - ще хвърляш съединител за по малко от 10 000 км - дори при мен това беше рекорд

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: svetoslav2002 и 51 госта