Какво да променя в окачването ако сложа Метанова уретба

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Вто 09 окт 2007 8:58


Rabbit_TDI написа:Абе колега що просто не си бучнеш един хубав газов инжекцион/800-1400 лв./ на нормална газ и не се занимаваш с глупости :idea: Метана е хубаво нещо ама за сравнително малка кола и малки километри си губи смисала.

Наистина ако навърташ 10-15к на година няма много смисъл да слагаш метан иначе метана идва на 25-30% от цената на бензина и на 50% от цената на гаста така че сам си преценяй. А за големината на двигателя разбирасе, че е по-добре по-голям двигател за да не се усеща загубата на мощност която при метана не е по-голяма от загубата на мощност при пропан бутана ;)
п.п. Извинявам се че с предишния си пост съм подвел колегата "Rabbit" колата е 1.4mi (без инжекция) така че обикновена газова върши идеална работа




Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Вто 09 окт 2007 12:45


ми на година си правя по 20к километра не е много ама не е и малко.ще помисля малко върху вариянта при който има само 1 бутилка в багажника.

а ако се отклоня малко от темата,каква кола бихте ми препоръчали да си взема за която ще е нормална тежеста на метановите бутилки и двигателя ще поема този товар на светофарите.марка,модел?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта