проблем с температурата на двигателя

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 09 окт 2007 9:43


lrlmodo написа:Нека колегите да кажат каква t им държат колите извънградско.
Като пуснат по инерция пада ли t ?

Момчета с-без парно НЯМА МЪРДАНЕ НА СТРЕЛКАТА ОТ 90 .Всички що-годе по-нови автомобили са така.Мойто е 98г. бензин и градско,извънградско,с-без парно,студено-топло все е на 90!!!




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 09 окт 2007 10:02


колега saa27 дай някакво инфо как си сложил стандартен термостат гнездото е за пласмасов аз съм с същия двигател и за 1г два пъти сменям термостат


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Вто 09 окт 2007 13:10




Benet
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Benet » Вто 09 окт 2007 16:08


Prodriver написа:На мен пък стрелката ми заковава по средата на 90гр. и не марда от там по никакъв повод :!: Не знам дали е добре това или не. :gruebel От 3 години го карам това Поло и сам сменял 2 пати антифриз и веднаж термостат и си е така винаги -не марда стрелката.


И на мен беше така преди да смея термостата, сега 70градуса и кат пусна парното пада
Някои може ли да каже причини!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 09 окт 2007 16:11


Benet написа:
И на мен беше така преди да смея термостата, сега 70градуса и кат пусна парното пада
Някои може ли да каже причини!

След като смени термостата-доля ли течност???


Потребителски аватар
yassen
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 04 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yassen » Сря 10 окт 2007 8:01


Здравейте! И аз много се чудих за температурата на моето поло 1.4 АЕХ, защото забелязах, че стрелката за 5 мин стига 90 и не мърда. Включих си VAG-COM-a с кабелчето и се поразходих. Температурата си падаше и до 78 и се качваше до 85 (да отбележа преди 2месеца е теста и перката се включваше и изключваше без температурата да се променя), но стрелката на таблото не мръдна.Купих си нов температурен датчик(люксембург). Вече температурата се качва и до 95, когато перката се включи. Щом загрява бързо мисля, че термостата работи и щом перката се включва на 94-95 значи и нейния термп. превкл. работи. Що се отнася за таблото още не съм го отварял, но предполагам, че или трябва да се смени елемент подобен на транзистор(като при голф2) или просто стрелката не е много прецизна. :) Надявам се да съм помогнал.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 10 окт 2007 8:30


Стрелката не мърда в рамките на 85 95градуса за да не се шашка водача , но товаотклонение в температурата си е нормално.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 10 окт 2007 19:38


И аз втори термостат за 6мес сменям - слагах Vernet, Wahler почти няма разлика. Градско 85-90 градуса. Извън градско от 75-85, а по инерция и под 75 пада.
Ма вече ми писна и така ще я карам.
Мисля че се вписвам в нормата.
какво ще кажете?
Докато бачкаше стария термостат извън града t падаше до 80 най-много.
А перката ми включва и сега на 90-91град в града и изключва на 85.
Обяснявам си го с по-бавно затваряне на термостата.
На баир извън града t се качва до към 85.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Сря 10 окт 2007 20:40


И аз сменях термостати и накрая си взех от юнитрейд,сега работи на 80 градуса.Обаче ми писна и повече няма да се разправям,по едно време дори се бях замислил да взимам въздухарка.По каталог го дават(термостата)да почва да отваря на 87 градуса,моя явно е пустинен :evil:
П.П.Като ви работят под 90 градуса забелязвате ли по висок разход?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 10 окт 2007 20:56


Ми не съм усетил. Има и термостат който отваря на 87град, но пък лятото ще уморим перката mhihi
За това газ и това е. Нали е 75-80 не е 60 все пак.
Лятото към морето ми даде 6.0 но с 4 човека, пълен багажник и 110-120. За мен е добър разхода !?!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 10 окт 2007 21:06


lrlmodo написа:Ми не съм усетил. Има и термостат който отваря на 87град, но пък лятото ще уморим перката mhihi
За това газ и това е. Нали е 75-80 не е 60 все пак.
Лятото към морето ми даде 6.0 но с 4 човека, пълен багажник и 110-120. За мен е добър разхода !?!

Перфектен разход.....
аз лично не барам,докато не се проибе нещо.... :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 10 окт 2007 22:07


или ако прокапе :lol:


Benet
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с температурата на двигателя

Мнениеот Benet » Пет 12 окт 2007 8:39


Benet написа:Здравейте! Вчера Полото 97г 6N ми прегря оказа се термостата
Смених го, но сега проблема е следия, когато не е пуснат парното всичко е наред стрелката на t стои по средата (някаде около 90 градуса), но когато пусна парното стрелката на температурата пада на 70 градуса.

Нормално ли е това?

Преди да го сменя стрелката си стоеше посредата на скалата без значение дали е пуснато или спряно парното
Термостата е оригинален Немски


Нешто с термостата не е наред. Сложих метален от рено 5 за сега е добре t стои на 90 и немърда


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 12 окт 2007 9:05


Моето Поло 03/98г. АЕR 1.0 Си поддържаше 80 гр. в най - големите жеги 140 км/ч. Сега от 70 гр. температурата не се качва, когато колата е в движение извънградско. Не съм забелязал повишен разход /гори около 6.0/100 смесен разход/Не съм склонен да сменям тервостат, преди да видя как ще е през зимата /все пак е "италянка"- може да й е нормално/ Не мога да си обясня само защо на моя индикатор в средата е 80 гр., а не 90, както на другите табла /може това да е лъжовнто/ Нямам климатик и се надявам по ефективността на парното през зимата да се ориентирам. Може и това, че цилиндровият блок на този двигател е алуминиев да оказва влияние.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 12 окт 2007 10:25


Какво да се съмняваш за термостата...Проверява се много лесно без да разглобяваш каквото и да било и то за най-много 5 мин. Палиш колата докато е студеда и след 2-3 до 5 мин хващаш мъркуча с ръка ,който отива към горната част на радиатора и този който отива към долната част на радиатора. Горният трябва да е значително по-топъл ,а долният много по-малко топъл (нормайно е да не е съвсем студен).Ако работи нормално термостата при температура от 87 градуса (както е при АЕХ) термостата започва да отваря (максимално е отворен при 102 градуса) и двата мъркуча трябва да са еднакво топли (направо горещи)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта