Passat B3 Pushi-Pomo6t
Passat B3 Pushi-Pomo6t
zdr mom4eta,mn se nadqvam nqkoi da kaje kakvo moje da e,zna4i passata e 1.8i 90 k,masloto ne go gori,na Gaz ne pu6i,a na benzin pu6i sinio ako nqkoi se e sra6tal s problema dano pomogne
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B3 Pushi-Pomo6t
nakala написа:zdr mom4eta,mn se nadqvam nqkoi da kaje kakvo moje da e,zna4i passata e 1.8i 90 k,masloto ne go gori,na Gaz ne pu6i,a na benzin pu6i sinio ako nqkoi se e sra6tal s problema dano pomogne

Да тук трябва да се пише на български

Развий си свещите и виж какво е състоянието им,

Моето съмнение клони към второто.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако пуши заради масло и то достатъчно за да го забелязваш несъмнено ще харчи маслото и то доста (литър-два че и повече на смяна)
По-вероятно пуши заради лошо изгаряне на горивото....за това вече има ред причини :
-некачествено гориво (колата все пак е направена да гори бензин а не някакво нещо,което са ни продали за бензин).
-недобра горивна смес (богата както са казали колегите)
-недобро запалване и оттам и недобро изгаряне на горивото (ако двигателя ти притръсва при работа на празен ход и т.н.)
Като за начало трябва да се ориентираш какъв е проблема за да търсим откъде идва (може да е в дозировката на горивото или въздуха..може да е и в запалителната система).
А какъв точно е двигателя - какъв тип е (първите букви от номера на двигателя).
По-вероятно пуши заради лошо изгаряне на горивото....за това вече има ред причини :
-некачествено гориво (колата все пак е направена да гори бензин а не някакво нещо,което са ни продали за бензин).
-недобра горивна смес (богата както са казали колегите)
-недобро запалване и оттам и недобро изгаряне на горивото (ако двигателя ти притръсва при работа на празен ход и т.н.)
Като за начало трябва да се ориентираш какъв е проблема за да търсим откъде идва (може да е в дозировката на горивото или въздуха..може да е и в запалителната система).
А какъв точно е двигателя - какъв тип е (първите букви от номера на двигателя).
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами чесно казано има и проблем с паленето,от пържия път никога непали,от Втория пали но трудно,почва да се тресе докато изглади и преди изпу6ваше 4ерно,което не ме притесняваше,но сега изпушва синио,но както споменах по горе не бута маслото,ако го буташе няма6е да ви занимавам с глупости,и другото което има газ,а на газ непуши 

-
- Мнения: 979
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nakala написа:Ами чесно казано има и проблем с паленето,от пържия път никога непали,от Втория пали но трудно,почва да се тресе докато изглади и преди изпу6ваше 4ерно,което не ме притесняваше,но сега изпушва синио,но както споменах по горе не бута маслото,ако го буташе няма6е да ви занимавам с глупости,и другото което има газ,а на газ непуши
ЛОШО ЛОШО......

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Vento_Power написа:nakala написа:Ами чесно казано има и проблем с паленето,от пържия път никога непали,от Втория пали но трудно,почва да се тресе докато изглади и преди изпу6ваше 4ерно,което не ме притесняваше,но сега изпушва синио,но както споменах по горе не бута маслото,ако го буташе няма6е да ви занимавам с глупости,и другото което има газ,а на газ непуши
ЛОШО ЛОШО......
- Нищо фатално

Вероятни причини
1.Натрупани грешки в компа от газта.
2.Заминала ламбда-сонда.
3.Запушена дюза на инжекциона.
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
От допълнителната информация, оставам с впечатлението, че nakala ще се размине с първото от описаните от
Теодор възможни заболявания. В зависимост от модела двигател, лечението може да се извърши без посещение на "доктор". Ако колата е била покарвана от време на време на бензин, т.е. ок 400-500 км. на газ и след това 30-40 км. на бензин, дюзата би следвало да е добре.
Колега само при студен старт и работа на двигателя ли ти прави тези парчета
Добре да си провериш и центровката на запалване,
а и вземи да си напишеш някъде данните за двигателя - букви, година.

Колега само при студен старт и работа на двигателя ли ти прави тези парчета

Добре да си провериш и центровката на запалване,

Да ви кажа че открих ме с баща ми нещо много интересно.Вчера проверихме маслото и покаваше много масло,апак пуши синьо,и го източихме и го наляхме в тубата от маслото налях ме го в двигателя и останалото масло беше 1.5 Л,и днес наляхме ново масло и непуши въобште,и един приятел на Баща ми споменал за някаква дюза на която ако се повреди изпускала бензин
незнам дали от това може да е ако знае някои нека сподели 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дюзата и да изпуска бензин той ще тече в цилиндрите а не в маслото.Наистина ако преседи там доста време може да попадне в картера ама шанса е малък (да кажем гасиш колата и дюзата пропуска по малко бензин,останал по бензинопровода и той се стича в горивната камера през някой отворен клапан.Там като преседи известно време може да премине през сегментите и да отиде в картера ама чак литър и половина?!? )
Иначе може да е нещо друго - да кажем охладителна течност? - маслото какво беше рядко или нормално?
Да не сте и люснали повече масло при последната смяна понеже ако е много го набива по семерингите и сегментите и започва да го изкарва отвсякъде (през семеринги които са поохлабили вече,през капачката,набива го в сегментите и го изгаря както и в гумичките на клапаните и оттам пак го гори).
Успех!
Иначе може да е нещо друго - да кажем охладителна течност? - маслото какво беше рядко или нормално?
Да не сте и люснали повече масло при последната смяна понеже ако е много го набива по семерингите и сегментите и започва да го изкарва отвсякъде (през семеринги които са поохлабили вече,през капачката,набива го в сегментите и го изгаря както и в гумичките на клапаните и оттам пак го гори).
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта