Цени на синхронизатори не мога да цитирам, но знам, че играчката по смяната е много! Сваля се кутията и се отваря. Малко хора се навиват на отваряне на кутия.
Пък и парички си струва тая хамалогия.



Проблем със скоростите
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Аз също не мога да цитирам конкретни цени, но мога да кажа че синхронизаторите са много скъпи. По съвсем бегъл спомен мисля че бяха около 70-100 лв. за бройка, като примерно на втора или на трета бяха два
Аз като отварях кутията по друг повод смених само кученцата на първа и сега е осезаемо по-добре. Преди това ми хъркаше а сега не... (то тая първа май си е болка на всички пасати)

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами поне на по-дъртите има пробка отдолу и една отстрани - отдолу се източва а отстрани се налива.Рзбира се не се пълни догоре (то и технологично е невъзможно а до нивото на пробката).Колко точно събира си пише по книгите,както и какво да е.Продават се разни добавки за маслото в скоростите - тефлонова и силиконова доколкото помня (на STP са и двете).Малко бях предубеден за тях ама помогна честно казано макар че пак си прихъркват скоростите и т.н. просто не изискват толкова усилие (което пък щади жилата и пластмасовите чаркове по системата).
Синхронизаторите на фон-а на труда не са скъпи (макар че и аз незнам цени).Сваляне и качване на скоростите е около 100-тина лв ама малко хора се навиват да ровят вътре.А свали ли се за ремонт е добре да се ремонтира всичко за да е се сваля пак след време :
-лагерите всичките (или поне повечето)
-да се видят вилките и ако има нужда да се наваряват и шлайфат после до точния размер.
-да се погледне системата на избирача (на повечето кутии има разни втулки там,които заминават и правят мизерии)
-синхронизатори (сменяш ли един по-добре всичките поне да си спокоен).
Понеже след сглобяването кутията се херметизира (с гарнитури или исликон незнам как е предвидено),сглобява се с болтове а е алуминиева и други такива работи не е хубаво да си ровиш в нея всеки ден понеже след N-тото разглобяване ткувиж корпуса реши да се сцепи и тогава става голяма мъка (заварявания,чудеса....)
При нас (В3) доколкото съм гледал из книжките синхронизаторите са общи т.е. за 1 и 2 е един с формата на цилиндърче или нещо подобно (не съм виждал и незнам ама поне на картинка така изглежда).
Притръсването може да е от много неща - съединител (ако го има и при потегляне по-рязко на около 1500-2000 оборота) или лагер на скоростите (я на пръвичен вал я някой друг) макар че той се проявява доста при натоварване (при по-голямо натоварване на колата започва да придръпва и подскача).
Успех!
Синхронизаторите на фон-а на труда не са скъпи (макар че и аз незнам цени).Сваляне и качване на скоростите е около 100-тина лв ама малко хора се навиват да ровят вътре.А свали ли се за ремонт е добре да се ремонтира всичко за да е се сваля пак след време :
-лагерите всичките (или поне повечето)
-да се видят вилките и ако има нужда да се наваряват и шлайфат после до точния размер.
-да се погледне системата на избирача (на повечето кутии има разни втулки там,които заминават и правят мизерии)
-синхронизатори (сменяш ли един по-добре всичките поне да си спокоен).
Понеже след сглобяването кутията се херметизира (с гарнитури или исликон незнам как е предвидено),сглобява се с болтове а е алуминиева и други такива работи не е хубаво да си ровиш в нея всеки ден понеже след N-тото разглобяване ткувиж корпуса реши да се сцепи и тогава става голяма мъка (заварявания,чудеса....)
При нас (В3) доколкото съм гледал из книжките синхронизаторите са общи т.е. за 1 и 2 е един с формата на цилиндърче или нещо подобно (не съм виждал и незнам ама поне на картинка така изглежда).
Притръсването може да е от много неща - съединител (ако го има и при потегляне по-рязко на около 1500-2000 оборота) или лагер на скоростите (я на пръвичен вал я някой друг) макар че той се проявява доста при натоварване (при по-голямо натоварване на колата започва да придръпва и подскача).
Успех!
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имах подобен проблем при включването на 1ва предавка и разни майстори ми предлагаха сваляне на скоростната кутия и смяна на синхронизатори. Един обаче ме посъветва да си сменя маслото-което и направих. След това не съм имал проблеми със скоростите
. Та съветът ми е , ако решаваш нещо по-добре тръгни от по - евтиното. А относно съединителя-спри колата напряко срещу някой по-висок бордюр , включи на 3та и леко отпускай съединителя - ако угасне,значи има още живот.

- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи смених си маслото на скоростите с Liqui Moly, но проблема с първа остана - влиза трудно втора пък не влиза гладко и тва си е.Проблема е, че много ме дразни особенно в комбинация с високия съединител и мисля че може би е синхронизатор. Цената на синхронизатора не ме интересува дори да е скъп, просто много мразя нещо по колата ми да не е както трябва особенно пък скорости. Така че ако има някой който да знае човек който да установи от какво е и да го смени тоя пуст детайл да казва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 73 госта