хард, хеви, глем, индъстриъл, спийд, блек, пауър и т.н. /музиката на 70,80 и следата на 90 те/ това е история и вече няма да се върне за съжаление
добре че имам над 300 касети и над 200 диска та се потапям в морето на спомените

Голяма част от т. нар. рок звезди са изкуствено създадени и са само марионетки в една огромна игра за овладяване на съзнанието на хората и отвличане на вниманието им от същността на събитията в световен мащаб. Освен това те са източник на огромни приходи за тези, които дърпат конците зад сцената. В САЩ рок културата е използвана за да противодейства на зараждащите се след убийството на Кенеди политически движения, водени от Мартин Лутър Кинг. Същото става и в Европа няколко години по-късно, когато има масови протести и стачки на студенти и работници. Тогава се предлагат големи концерти на открито, на които съвсем свободно можеш да си вземеш ЛСД или марихуана и да потънеш в блажения сън на илюзиите. Целта е отклоняване на вниманието от социалните проблеми, създаване на опиянени и зависими от наркитоците млади хора, със сексуално “освободено” и дори девиантно поведение. Бумът от хомосексуалисти, лесбийки и т. нар. гей-култура са достатъчно ясно доказателство.
Няма да се спирам подробно на начина, по който са били нарочно създадени, моделирани, митологизирани и съответно използвани за тези цели групи и изпълнители като "Бийтълс", "Ролинг стоунз", "Дъ Ху", "Блек Сабат", Алис Купър и много други. Бих искал само да ви обърна внимание върху факта, че нещата далеч не са такива каквито изглеждат на пръв поглед – спонтанно възникнали безобидни младежки увлечения. Това действително би могло да завърши само с едно безобидно мимолетно възхищение към “освободеността”, която показват изпълнителите, но може да има и много по-дълбоки и трайни отрицателни последици.
През 1967 г. “Ролинг стоунз” издават първия си рок албум, чието име е твърде показателно – "По молба на техни сатанински величества". Няколко месеца преди това "Бийтълс" издават своя превърнат в хитов албум “Сарджънт пепър’с лоунли хартс клуб бенд”, с който правят промоция на психеделичните вещества. Песента “Люси в небето с диаманти” ("Lucy in the Sky with Diamonds” или накратко L.S.D.) разказва за едно пътешествие във фантастичния свят под влияние на наркотика. Тогава Бийтълс публично са поставяли въпроса за легализирането на марихуаната.
Сигурно на пръсти се броят тези, които са обърнали внимание, че на корицата на албума е ликът на най-известния за това столетие черномагьосник и сатанист, пристрастеният към наркотиците Алистър Кроули, на когото членовете на групата тогава са били почитатели. Вероятно не знаете, че през 1965 г. на концертите на "Бийтълс" са били пребити и убити около 100 човека, а по време на концерти на "Дъ Ху" е имало 11 убити и 42 ранени. И това далеч не са единствените случаи.
Може да се каже, че 1967 г. е ключова в създаването на тази субкултура. Точно тогава започват големите концерти на открито или рок-фестивали и за следващите 2 години те са посетени от повече от 4 млн. младежи. Младото поколение е било принесено в жертва на гигантски по мащабите си наркотичен МК експеримент. Свободно и дори безплатно са били раздавани не само ЛСД, но и други халюциногени, като полицията е имала изрични указания да не се намесва в това, което става! Наркотици са били тайно поставяни понякога дори в безалкохолните напитки. Тези младежи впоследствие стават посланиците и носителите на “новата култура” и Ню Ейдж движението или Епохата на Водолея.
Ето какво казва през 1966 г. известният Бийтълс Джон Ленън: “Християнството ще си отиде… ще изчезне, няма защо да спорим за това… Ние сме по-популярни сега от Иисус.” Много от известните рок-изпълнители признават в частни разговори, че буквално са си продали душата на дявола, за да придобият славата и успеха. Някои от тях, като например Ленън, след това разбират, че са били използвани и се опитват да излязат от този адски кръг.
Първият масов експеримент с ЛСД (който е синтезиран от швейцарската фармацевтична фирма "Сандоз" (Sandoz Laboratories) е в началото на 60-те в Хейт-Ашбъри, Сан Франциско. Проектът е бил съвместен на ЦРУ и британските тайни служби, част от MK-ULTRA, и е включвал и свободното разпределение на 5000 таблетки ЛСД чрез една комуна известна като Кен Киси’з Мери Пранкстърс (Ken Kesey's Merry Pranksters), начело на която е бил отявленият наркоман Киси. Ефектите на наркотика върху младежите са били изучавани отблизо. За мнозина това пътешествие из света на виденията завършило със самоубийство или с трайни мозъчни и умствени увреждания.
Организаторът на фестивала в Монтерей, Джон Филипс, член на рок групата “Дъ мамас енд дъ папас”, назначава борд, за да рекламира и финансира предстоящия концерт, като това се извършва чрез мрежа на тайните служби и сатанински групи. Филипс пише песента “Сан Франциско”, от която са продадени повече от 5 млн. копия. В нея той зове младежта в страната да дойде в Сан Франциско през лятото на 1968 г. “с цветя в косите си” и да се присъедини към новото “хипи” движение и "Лятото на любовта". Много от тези, които идват, стават жертва на дрогата и на различни сатанински култове. През юни 1980 г. самият Филипс е арестуван за провеждането на широкомащабна дейност свързана с продажба на наркотици.
Най-големият концерт след фестивала в Монтерей е “Уудсток мюзик енд арт феър”, който “Тайм” възторжено нарича “Водолейски фестивал” и “най-големият хепънинг” в историята. Терминът “свързан с Водолея” е внимателно подбран, защото той носи подтекст, че “Ерата на Рибите”, т. е. времето на Христос, и съответно на добродетелите проповядвани от него, е свършило.
В Уудсток, малък град в областта на Ню Йорк, се събират почти 500 000 младежи, чиито умове са промивани няколко дена с наркотици и рок музика, като всичко това става със знанието на ФБР и на властите. Сигурността на концерта е осигурена не от полицията, а от една хипи комуна “Хог фарм” (буквално означава “свинеферма”), която е известна с това, че участва в разпространението на ЛСД и в набирането на младежи за секти и тероризъм. Самият спонсор и директор на събитието в Уудсток Джон Робъртс, съсобственик на фармацевтична фирма, признава, че е знаел за дейността на комуната.
Както пише Джоел Розенман “Храната и водата очевидно не достигаха, тоалетните бяха претоварени, избухваха крамоли, а наркотиците бяха в изобилие. Но което беше още по-лошо - нямаше начин някой, който иска да си тръгне, да напусне мястото.” Да седиш в собствените си екскременти е било част от плана.
Много млади семейства довели със себе си бебетата си, и дори те според думите на Робъртс са били дрогирани. Според проучване на “Ню Йорк таймс” 99% от присъстващите на фестивала са пушили марихуана, а колко са приемали ЛСД едва ли някой може да каже. Присъстващите газели в кал буквално до коленете защото през трите дена валял проливен дъжд, а не е имало къде да спят. Колите им били паркирани на 8 мили от мястото на събитието. Но целта на експеримента е била именно да се държат младежите 3 дена в трансподобно състояние под влияние на наркотиците, рок-енд-рола, непрекъснатия дъжд и безсънието.
В първите 24 часа над 300 души в сериозно състояние главно в резултат на приема на ЛСД, търсят медицинска помощ, а до края на събитието са докладвани над 5000 подобни случая, като на помощ от Ню Йорк са извикани 50 лекари и медицински сестри.
Последният огромен рок-фестивал за 60-те на който присъстват около 400 000 младежи се провежда в Алтамонт, до Сан Франциско, а главните изпълнители са “Ролинг Стоунз”. Условията не се различават от тези при предишния фестивал в Уудсток. Наркотиците и стимулантите са в изобилие – марихуана, долнокачествен ЛСД, амфетамини, алкохол. Концертът се превръща в истинска сатанинска оргия с 4 убити и десетки пребити и ранени. Солистът Мик Джагър се явява на сцената преоблечен като Луцифер. Може да се каже, че този концерт слага началото на хеви-метъл концертите и изстъпленията.
Лекарите, осигуряващи медицинската помощ, са били заети с много млади бременни момичета, започнали да раждат преждевременно в резултат на хистерията обхванала всички.
За охрана на събитието е била наета моторизираната банда “Ангели на ада”, известна с грабежи, изнасилвания и убийства и участието си в продажбата на наркотици по цялото Западно крайбрежие на САЩ.
Пред самата сцена по време на концерта, когато групата изпълнява своя “хит” “Съчувствие за Дявола” докарал до умопомрачение присъстващите на концерта, членове на бандата “Ангели на ада”, като акт на жертвоприношение, извършват жестоко убийство пробождайки многократно с ножове чернокожия младеж Мередит Хънтър. Това е филмирано от наетия професионален снимачен екип и след това видеокасетата се продава свободно из САЩ.
През 1985 г. в. “Ню солидарити нюзпейпър”, който впоследствие американските власти принудително спират (сетете се защо) публикува интервю с Езекия Бен Аарон, тогава 3-ти в йерархията на Църквата на Сатаната, станал впоследствие искрен и вярващ християнин. Аарон разкрива, че именно неговата църква е започнала такива хеви-метъл групи като "Дъ ху", "Блек сабат", "Дъ блу ойстър кълт" и много други. Висш жрец на Църквата на Сатаната е бил Антоан Ла Вей, автор на сатанинската библия. Аарон разкрива, че те стоят зад някои от “самоубийствата” на популярни рок-звезди.
Ето какво пише д-р Джон Коулмън в книгата си “Комитетът на 300-те”, в която поотдръпва завесата за тайните процеси направляващи световното развитие и "култура":
“Един очебиен пример за социално програмиране за приемане на промяна, дори когато тя е нежелана от огромна група от хора, е “изгряването” на Бийтълс. Те бяха докарани в САЩ като част от социален експеримент, който трябваше да подложи на промиване на мозъка големи групи от хора, което те дори и не можеха да осъзнаят. Когато института Тависток докара Бийтълс в САЩ никой не би могъл да си представи културната катастрофа, която щеше да последва. Бийтълс бяха интегрална част от ‘Съзаклятието Водолей’, един жив организъм, който изскочи от… Станфордския изследователски институт (SRI).
Феноменът “Бийтълс” не беше спонтанен бунт на младежта срещу старата социална система. Това всъщност беше умело изработен заговор от една съзаклятническа организация, силно разрушителен и предизвикващ разкол в огромна част от населението, която беше нарочена за промяна срещу нейната воля. Заедно с Бийтълс се появиха и нови думи и изрази, подготвени от Тависток и неговият филиал Станфордския научноизследователски институт: рок, тийнейджър, поп-музика и др… всички те, сътворени в контекста на рок-музиката, бяха предназначени за масов контрол над прицелната група - младежта на Америка… за разделяне и фрагментиране на обществото. Това беше част от процесът на “фрагментация-маладаптация” изработен от Уилис Хармън от SRI и екипът му от учени по социалните науки… и поставен в действие…
Новосъздадената група и нейнията ‘начин на живот’ бяха превърнати от милиони млади американци в култ… Новото ‘магическо лекарство’ беше бързо раздавано за проба безплатно на територията на колежите в САЩ и на рок концертите, които станаха водещото средство за разпространението на наркотиците. Въпросът, който крещи за отговор е какво правеше по това време ‘Дръг инфорсмънт администрейшън’ (DEA)*? Има достатъчно солидни косвени доказателства, които показват, чe в DEA са знаели какво става, но им е било наредено да не предприемат никакви мерки.
--------------------------------------------------------------
*‘Дръг инфорсмънт администрейшън’ (Drug Enforcement Administration - DEA) е създадена от президента Р. Никсън на 1 юли 1973 г. DEA has been charged with the responsibility of enforcing the nation's federal drug laws and works closely with local, state, federal and international law enforcement organizations to identify, target and bring to justice the most significant drug traffickers in the world.
-----------------------------------------------------------------------
…Групата от Ливърпул изпълни очакванията и с ‘малко помощ от техните приятели’ (по тяхната песен) незаконните вещества, които наричаме наркотици създадоха една цяла нова класа млади американци по шаблона, който беше предопределен от института "Тависток"…
…рок концертите започват да стават редовни събития в социалния календар на американската младеж. Употребата на наркотици започна да нараства пропорционално с броя на концертите. Дяволската бъркотия от неприятни и несъгласувани тежки звуци с определен ритъм притъпяваше умовете на слушателите, така че те лесно да могат да бъдат убедени да опитат на базата на това, че ‘всеки го прави’. Натискът от връстниците е много силно оръжие…
…нищо не би могло да бъде осъществено без сътрудничеството на медиите, особено електронните… Ролята на печатните и електронните средства за масово осведомяване е от изключителна важност за успеха на промиването на мозъците на големи групи от хора… Новата култура получаваше максимално покритие и внимание от хищните медии, което не струваше на конспираторите дори и цент…”
По-нататък Коулмън разкрива как с помощта на средствата за масово осведомяване, по-голямата част от които са в ръцете на “елита”, се осъществява огромна безплатна реклама на дрогата и новия начин на живот на младежта и “новото изкуство”…
“Методологията е следната: Ако искаш да съдействаш за развитието на нещо, което обществото все още не е с промито съзнание да възприеме, тогава някой написва статия, която да разглежда подобно този въпрос. Другият метод е живо телевизонно шоу, при което една група експерти съдействат за популяризирането и рекламата на даден продукт под претекста, че “дискутират”… Когато дискусията свърши обектът на рекламната кампания вече е дълбоко внедрен в ума на обществеността... днес това е стандартна практика, чрез която предаванията “шоу на живо” процъфтявят…
Аз ви предлагам да се опитаме да намерим някоя медия, в която да публикуват статия за Борда на Федералния резерв*, което и се опитах да направя. Взех статията си, която представлява едно добро експозе на най-голямата измама на Земята и я представих на всеки голям вестник, радио и телевизионен канал, списания и няколко такива ток-шоу. Някои обещаха, че ще представят статията, но да им дам една седмица срок и те ще ми се обадят. Никой от тях не го направи, и мойта статия никога не се появи на страниците на техните вестници и списания. Като че ли покров от мъртва тишина беше хвърлен върху мен и темата, която исках да изложа, и наистина беше точно така. Без масивното непрестанно медийно покритие, хипи-битник рока и култа към наркотиците никога нямаше да придобие огромната си популярност, а щеше да остане като местен артефакт…
--------------------------------------------------------------------
scuba написа:FreeSoul написа:Name: AC/DC
Formed: 1973
In: Sydney, Australia
Musical Styles: Hard Rock
След като Джетро вземат награда за Хеви, НИЩО в тези определения не може да ме учуди вече.![]()
![]()
Типичен Хард-Рок са Rainbow, Dio, Sabbat... А диси са доста по-меки от тях. Това си е чист рок. Даже много голяма част от песните им (с Бон_а) са доста по-близо до типичния блус, от колкото до рока. Имам няколко диска с непубликувани песни.. вервай ми, там няма хардрок
Самите те отричат да свирят хардрок
FreeSoul написа:..
На едно ниво с Диси мога да сложа - Whitesnake, Def Leppard, Van Halen и т.н
scuba написа:FreeSoul написа:..
На едно ниво с Диси мога да сложа - Whitesnake, Def Leppard, Van Halen и т.н
веселин написа:Аве - много железари - кефите ме пичове![]()
Темата я пуснах под въздействие на алкоола , мъка по едно старо гадже
![]()
- та ми беше
![]()
![]()
![]()
- историците признават за родоначалник на еви метъля - You Really Got Me - The Kinks - 1964
Блек Сабът утепаха рибата през 1969 - и въпреки че после сочат Джудас за фадъри на стила - мога да им кажа да го духат - Сабат са кралете на метъла за мен лично
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SRwwYWlb ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=fBH0lgbTQMk
Скубич - мойте уважения към кенгурата металисти - ама ръце треа да им циливат на Бирмингамскио квартет , че им дадоа житейско кредо!
Теодор написа:Van Halen са чист хеви метъл... с което аз не мога да се съглася. Същото се отнася и за Kiss...
dermeister написа:Теодор написа:Van Halen са чист хеви метъл... с което аз не мога да се съглася. Същото се отнася и за Kiss...
Абе не знам вие какво мислите, но всички тия с розовите ластични гащи и женските прически от 80те направо не мога да ги понасям! Не може да излезеш като пълен педал на сцената и да се фръцкаш и да пееш какъвто и да е вариант на рок,метъл и т.н. Подигравка! Ма такива били времента, такива били хората....
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта