Г-3 1,8mi-> 1,8 I-Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г-3 1,8mi-> 1,8 I-Digifant

Мнениеот Kokoo » Пет 12 окт 2007 21:43


Здравейте,
Реших и аз да си ъпгрейдна малко каляската :D .
И си спретнах следното проектче;
1.Глaва от Ауди 1,8 DZ ( същата като на ПБ с разликата че дюзите са на колектора.
http://img50.imageshack.us/my.php?image=dsc00395sq0.jpg
2.Колектори,дюзи и цялата инсталация от 2Е.
http://img208.imageshack.us/img208/5963 ... eb2.th.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/7515 ... tn0.th.jpg
http://img527.imageshack.us/my.php?imag ... 398hy7.jpg
Изображение
Изображение
Изображение
ето вече обезглавен
Изображение
Така всичко вече е обратно в коша
Изображение

Последва борба с кабелите и мотора вече запали.
Проблема е че не работи както трябва. :cry:
При палене се дави ,оборотите на празен ход играят ,до около 3000 оборота като че ли се дави и накъсва след това във високите се поизчиства ,или го има само при рязко подаване на газ.
Свещите ми са черни (сажди),ауспуха също и като връщам газта пука от недоизгоряло гориво.
Търсих къде е проблема ,за да е толкова богата сместа ,обаче не виждам причина .
Имах някакви съмнения за дебитомера , пробвах с друг и положението не се промени.
Моля някой който е запознат със спецификата на Digifanta ,да даде някакви насока къде може да е проблема.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 12 окт 2007 22:10


Колега вижте ламбдата а и все пак мотора е 1.8 трябва по някакъв начин да обедните сместа :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 12 окт 2007 22:13


Колега ,поздравления за проекта ти!!! :kef: Дано се намери решение на проблема ! :wink: Щом си довел нещата до тук и си запалил мотора ще се справиш и с другото!!! 8)

Последна промяна от ivkata на Пет 12 окт 2007 22:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 12 окт 2007 22:14


нищо няма да обеднява ....... просто ще пусне повече въздух ....плюс това е и полирал колекторите ..добре си е сместа а и тя е адаптивна ..виж си кабелите на свещите дали са правилно наредени ...така като гледах мисля са си наред ... виж дали е зацепен добре ремъка ....виж какви са показанията на датчика за температура на входящия въздух и на охладителната течност .. има ли knock сензор ?


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пет 12 окт 2007 22:23


Tyan написа:нищо няма да обеднява ....... просто ще пусне повече въздух ....плюс това е и полирал колекторите ..добре си е сместа а и тя е адаптивна ..виж си кабелите на свещите дали са правилно наредени ...така като гледах мисля са си наред ... виж дали е зацепен добре ремъка ....виж какви са показанията на датчика за температура на входящия въздух и на охладителната течност .. има ли knock сензор ?

Кабелите са подредни както трябва (даже за проба ги сменях да видя дали някой не се прецакал ) , ремъка е зацепен съвпадат всички белези.Датчиците за охладителна течност ,входящ въздух и ламдата дават нормални стойности.
Има кнок сензор. :banghead:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 12 окт 2007 22:29


а да ..този ефект може да се получи ако ламбда сондата ти е на катализатора, където е на 2е колекторите, а си със сондата от моно мотора която е на колектора горе или ако си с другата с многото кабели и не ти работи подгряването ... ..... ще ти трябва сонда с подгряване иначе се получава точно този ефект... колата гасне ...работи много богато и тн и сондата работи само като ръчкаш мотора ...... ако не намериш някаква друга причина пробвай да я смениш или откачиш ..... ама щом показва наред ..балига


Потребителски аватар
NightBoy
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: навсякъде

Мнениеот NightBoy » Пет 12 окт 2007 22:37


Стъпковото моторче проверявал ли си?


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пет 12 окт 2007 22:39


Tyan написа:а да ..този ефект може да се получи ако ламбда сондата ти е на катализатора, където е на 2е колекторите, а си със сондата от моно мотора която е на колектора горе или ако си с другата с многото кабели и не ти работи подгряването ... ..... ще ти трябва сонда с подгряване иначе се получава точно този ефект... колата гасне ...работи много богато и тн и сондата работи само като ръчкаш мотора ...... ако не намериш някаква друга причина пробвай да я смениш или откачиш ..... ама щом показва наред ..балига

С ламбда от 2Е с подгряване съм ,накрая на двуцевката ,където започва резонатора който е на мястото на катализатора и подгряването работи.
Не знам дали проблема не някъде по кабелите на инсталацията или в екуто да има някаква грешка и да си кара в някакъв авариен режим,ама нещо не ме искат за диагностика с този "Сбирщайн"


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пет 12 окт 2007 22:41


NightBoy написа:Стъпковото моторче проверявал ли си?


Да, моето не от Vw ама си дава същите стойности.
Пробвах и с друго без резултат.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 окт 2007 22:48


Скоро при смяна на фланеца с термодатчиците си прецаках синия датчик (за компа) Дава нормални стойности при измерване с омметър, но се е разхлабила горната част на корпуса спрямо металната основа. Като е студена колата, като дам газ и почва да дави. Ефекта се прояви след смяната /прецакването/.
Пробвай на мястото на този датчик да вържеш едно съпротивление от порядъка на 150-180 ома. Но тогава няма да сработва дюзата за 'студен старт'
Всъщност, проверил ли си дали точно тази дюза не 'пикае'?
Пробвай и дали не ти вдига налягането на горивото над 2.5 бара. Ако е заседнал регулатора....
Kokoo написа:... или в екуто да има някаква грешка и да си кара в някакъв авариен режим,ама нещо не ме искат за диагностика с този "Сбирщайн"
Принципно Digifant не помни грешки, а и няма дианостични букси. Говоря за ранните версии, като моя. Но и контролера ми е на БОШ.


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пет 12 окт 2007 22:56


radotom написа:Скоро при смяна на фланеца с термодатчиците си прецаках синия датчик (за компа) Дава нормални стойности при измерване с омметър, но се е разхлабила горната част на корпуса спрямо металната основа. Като е студена колата, като дам газ и почва да дави. Ефекта се прояви след смяната /прецакването/.
Пробвай на мястото на този датчик да вържеш едно съпротивление от порядъка на 150-180 ома. Но тогава няма да сработва дюзата за 'студен старт'
Всъщност, проверил ли си дали точно тази дюза не 'пикае'?
Пробвай и дали не ти вдига налягането на горивото над 2.5 бара. Ако е заседнал регулатора....
Kokoo написа:... или в екуто да има някаква грешка и да си кара в някакъв авариен режим,ама нещо не ме искат за диагностика с този "Сбирщайн"
Принципно Digifant не помни грешки, а и няма дианостични букси. Говоря за ранните версии, като моя. Но и контролера ми е на БОШ.


аз съм от по-късните версии и нямам дюза за студен старт.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 окт 2007 23:11


Kokoo написа:аз съм от по-късните версии и нямам дюза за студен старт.

Аммм... на мястото на моята дюза ти имаш някаква тръбичка... Какво влиза там?


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пет 12 окт 2007 23:19


radotom написа:
Kokoo написа:аз съм от по-късните версии и нямам дюза за студен старт.

Аммм... на мястото на моята дюза ти имаш някаква тръбичка... Какво влиза там?


На мястото където при теб е дюзата при мен е има нещо като държач на жилото,иначе тръбичката която най-вероятно виждаш е маркучето към сервото :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 окт 2007 23:27


Kokoo написа:,иначе тръбичката която най-вероятно виждаш е маркучето към сервото :roll:

Да, явно е това.
Пробвай да емулираш загрял мотор с резистор на термодатчика.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 12 окт 2007 23:28


Е сега требва да бега дзверо:) Поздравления !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта