Става въпрос за пасат - 2002ра с мултитроник скоростна кутия. Има три режима освен директния, означени с 4, 3 и 2. 2 го разбрах вече че е спортен, защото смня предавките при високи обороти, но другите 2 нещо не мога да ги разбера.
Дали някой знае кой режим за какво е?
Режими на автоматична скоростна кутия на Пасат
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Не съм специалист по автоматици, ама си мисля че нещата не са така, както ги казваш. Тези 4, 3, 2 означават, че не се включва по-висока от посочената предавка; и ако си с по-висока скорост (по-висока предавка), като включиш този режим, принудително минаваш на по-ниска предавка
по-високи обороти. Също и не съм чувал за "мултитроник".
Да не си мислиш, че "R" означава "рали" (че имаше един виц - за мутра с автоматик, който се оплаква в сервиза, че колата му все се чупи, когато се опитва да включи на "рали" докато изпреварва ...) ?

Да не си мислиш, че "R" означава "рали" (че имаше един виц - за мутра с автоматик, който се оплаква в сервиза, че колата му все се чупи, когато се опитва да включи на "рали" докато изпреварва ...) ?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами скоростната кутия има едновременно директен автоматичен режим, както и полуавтоматичен - типтроник, с който сменяш предавките чрез + и -. Не знам как се нарича, но май някой веднъж беше казал, че е такава... хубаво де, няма значение. Интересува ме, ако някой знае за какво става въпрос, да сподели...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колегата gr_kanev го е обяснил. Иначе казано, когато лостът е на 3 например, скоростите се превключват, докато стигнат до трета, като след това, независимо от повишаването на оборотите, не се превключва на следващата предавка, т.е. 4-та. Използва се най-често при скпускане, за да се използва ефекта на т.нар. спиране с двигателя. При мен е същото, само че нямам типтроник, и варинтите са 1, 2 и 3, тъй като автоматикът ми е четиристепенен, ето и една снимчица:
http://www.vwclub.bg/~dobrinb/Passat/cockpit.JPG
http://www.vwclub.bg/~dobrinb/Passat/cockpit.JPG
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта