Въпрос за дистанциали
- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
Въпрос за дистанциали
Имам едно въпросче за дистанционните фланци.Искам да знам какви са последствията от стоманените фланци.Знам че за предпочитане е да са от алуминий ,но... $$$$.Дали има някой колега ,който има някакъв опит в това отношение
- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
.
няма ли компетентни по тоя въпрос?
- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
фф
paco написа:Няма абсолютно никакво значение дали са от алу. или желяпо. Разликата е само в теглото![]()
РАСО
п.п. Слагаи фланци с еднаква дебелина...тоест ако отпред са 10мм и отзад трябва да са толкова.
и защо така,имам предвид че на мен ми са нужни предни 15мм и задни 35-40 мм.Няма да е стабилна или какво.Благодаря предварително
Passat_bs написа:Колега, аз бях с фланци на Пасата, при това купувани на Фънтек, алуминиеви 20мм отзад и да ти кажа няма смисъл от такива фланци. Само ти натоварват излишно окачването. На мен задните лагери с тия фланци изкараха едва 8-9000 км. и сега пак са за смяна.
Всяко едно изнасяне на центъра на тежеста върху лагера скъсява щивота на лагера драстично!!!!!
Всичко над 20мм е опасно и за каране дори!
С 40мм фланец отзад трябва захващането на джантата да е или на шпилки или с по 8 болта на гума! Защото: захващането на толкова дебел фланец е с 4 болта на оригиналните резби и още 4 за самата джанта като задните фланци трябва да са от стомана за да може да им се направи резба и да държи на "бой"...... не се занимаваи! Това е моя съвет!
Направи си шпилки 80-90мм (не знам откъде ще ги намериш толкова дълги.....
За материала: Ако са от алуминии е доста по добре но се деформират с течение на времето....
Ако са от желязо Е по зле откъм натоварване на мотора но пък са почти вечни.....
Успех и прецени сам!
- GTI-8V
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Bobby_ написа:Направи си шпилки 80-90мм (не знам откъде ще ги намериш толкова дълги.....
И аз чакам спилки за мойта 3-ка випреки че съм с доста малки фланци за сега ще се чуствам по сигурно да ги слоша от началото. Мисла че могат да прават/поричват и по дълги спилки, ще провера днез и ще пиша по кисно какви за варианти и евентуално колко струва ...
- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
..
смятам да сложа стоманени отзад де ,можеби 35мм с двойно захващане 4-ри болта за фланеца и 4-ри за джантата.А без фланци в моя случай е направо грозна работа имам раздувка от около 8см и джантоците ми стоят като харизани:).Благодаря за мненията ,колеги.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bobby_ написа:Passat_bs написа:Колега, аз бях с фланци на Пасата, при това купувани на Фънтек, алуминиеви 20мм отзад и да ти кажа няма смисъл от такива фланци. Само ти натоварват излишно окачването. На мен задните лагери с тия фланци изкараха едва 8-9000 км. и сега пак са за смяна.
Всяко едно изнасяне на центъра на тежеста върху лагера скъсява щивота на лагера драстично!!!!!
Всичко над 20мм е опасно и за каране дори!
С 40мм фланец отзад трябва захващането на джантата да е или на шпилки или с по 8 болта на гума! Защото: захващането на толкова дебел фланец е с 4 болта на оригиналните резби и още 4 за самата джанта като задните фланци трябва да са от стомана за да може да им се направи резба и да държи на "бой"...... не се занимаваи! Това е моя съвет!
Направи си шпилки 80-90мм (не знам откъде ще ги намериш толкова дълги.....
За материала: Ако са от алуминии е доста по добре но се деформират с течение на времето....
Ако са от желязо Е по зле откъм натоварване на мотора но пък са почти вечни.....
Успех и прецени сам!
Най-добре е 90мм шпилки и трябва да се сложат по-дълги гайки за такива фланци, например 25-30мм гайка! С 80мм фланци, ше сменяваш лагери на има няма 15000км!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Относно шпилките хавата е съвсем друга и там се препоръчва използването на ето такива фланци а не директно шпилки.
Основната идея на такива фланци е да не се натоварват резбите на главините както и да не се прекалява с дължината на болтове.
РАСО
п.п. Снимката я изрових просто за да се види нагледно, но все пак това е правилния начин и пак да се пре-повторя, че и четирите фланеца е хубаво да са с еднаква дебелина.


Основната идея на такива фланци е да не се натоварват резбите на главините както и да не се прекалява с дължината на болтове.
РАСО
п.п. Снимката я изрових просто за да се види нагледно, но все пак това е правилния начин и пак да се пре-повторя, че и четирите фланеца е хубаво да са с еднаква дебелина.
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
paco написа:Хора..къде отивате![]()
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша![]()
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните![]()
![]()
Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.
РАСО
Може и да е така,но задните гуми при мен са много прибрани,а ако сложа отпред същите ,ще ми опират във веждите....,тогава?

- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
.
paco написа:Хора..къде отивате![]()
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша![]()
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните![]()
![]()
Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.
РАСО
Колега благодаря за коментарите ти ,но не е ли същият случай когато сложиш предни гуми по-тънки от задните както се случва много често.(имам познат кара с предни 185мм и задни 205мм ,тва е 20мм разлика)?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: .
същото е и според мен трябва да се кара с еднакве фланци, с еднакви гуми, както и ако се раздува колата колкото отпред толкова и отзад иначе става неустойчива.......Bolty1 написа:paco написа:Хора..къде отивате![]()
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша![]()
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните![]()
![]()
Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.
РАСО
Колега благодаря за коментарите ти ,но не е ли същият случай когато сложиш предни гуми по-тънки от задните както се случва много често.(имам познат кара с предни 185мм и задни 205мм ,тва е 20мм разлика)?

- Bolty1
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)
..
благодаря ви
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта