Въпрос за дистанциали

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

Въпрос за дистанциали

Мнениеот Bolty1 » Нед 14 окт 2007 15:45


Имам едно въпросче за дистанционните фланци.Искам да знам какви са последствията от стоманените фланци.Знам че за предпочитане е да са от алуминий ,но... $$$$.Дали има някой колега ,който има някакъв опит в това отношение




Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

.

Мнениеот Bolty1 » Пон 15 окт 2007 13:55


няма ли компетентни по тоя въпрос?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 15 окт 2007 16:29


Няма абсолютно никакво значение дали са от алу. или желяпо. Разликата е само в теглото :wink:

РАСО

п.п. Слагаи фланци с еднаква дебелина...тоест ако отпред са 10мм и отзад трябва да са толкова.


Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

фф

Мнениеот Bolty1 » Пон 15 окт 2007 19:35


paco написа:Няма абсолютно никакво значение дали са от алу. или желяпо. Разликата е само в теглото :wink:

РАСО

п.п. Слагаи фланци с еднаква дебелина...тоест ако отпред са 10мм и отзад трябва да са толкова.




и защо така,имам предвид че на мен ми са нужни предни 15мм и задни 35-40 мм.Няма да е стабилна или какво.Благодаря предварително


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 16 окт 2007 3:12


Колега, аз бях с фланци на Пасата, при това купувани на Фънтек, алуминиеви 20мм отзад и да ти кажа няма смисъл от такива фланци. Само ти натоварват излишно окачването. На мен задните лагери с тия фланци изкараха едва 8-9000 км. и сега пак са за смяна.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 16 окт 2007 3:58


Passat_bs написа:Колега, аз бях с фланци на Пасата, при това купувани на Фънтек, алуминиеви 20мм отзад и да ти кажа няма смисъл от такива фланци. Само ти натоварват излишно окачването. На мен задните лагери с тия фланци изкараха едва 8-9000 км. и сега пак са за смяна.


Всяко едно изнасяне на центъра на тежеста върху лагера скъсява щивота на лагера драстично!!!!!
Всичко над 20мм е опасно и за каране дори!
С 40мм фланец отзад трябва захващането на джантата да е или на шпилки или с по 8 болта на гума! Защото: захващането на толкова дебел фланец е с 4 болта на оригиналните резби и още 4 за самата джанта като задните фланци трябва да са от стомана за да може да им се направи резба и да държи на "бой"...... не се занимаваи! Това е моя съвет!
Направи си шпилки 80-90мм (не знам откъде ще ги намериш толкова дълги.....
За материала: Ако са от алуминии е доста по добре но се деформират с течение на времето....
Ако са от желязо Е по зле откъм натоварване на мотора но пък са почти вечни.....

Успех и прецени сам!


Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот GTI-8V » Вто 16 окт 2007 5:13


Bobby_ написа:Направи си шпилки 80-90мм (не знам откъде ще ги намериш толкова дълги.....


И аз чакам спилки за мойта 3-ка випреки че съм с доста малки фланци за сега ще се чуствам по сигурно да ги слоша от началото. Мисла че могат да прават/поричват и по дълги спилки, ще провера днез и ще пиша по кисно какви за варианти и евентуално колко струва ...


Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

..

Мнениеот Bolty1 » Вто 16 окт 2007 7:16


смятам да сложа стоманени отзад де ,можеби 35мм с двойно захващане 4-ри болта за фланеца и 4-ри за джантата.А без фланци в моя случай е направо грозна работа имам раздувка от около 8см и джантоците ми стоят като харизани:).Благодаря за мненията ,колеги.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 16 окт 2007 9:14


Bobby_ написа:
Passat_bs написа:Колега, аз бях с фланци на Пасата, при това купувани на Фънтек, алуминиеви 20мм отзад и да ти кажа няма смисъл от такива фланци. Само ти натоварват излишно окачването. На мен задните лагери с тия фланци изкараха едва 8-9000 км. и сега пак са за смяна.


Всяко едно изнасяне на центъра на тежеста върху лагера скъсява щивота на лагера драстично!!!!!
Всичко над 20мм е опасно и за каране дори!
С 40мм фланец отзад трябва захващането на джантата да е или на шпилки или с по 8 болта на гума! Защото: захващането на толкова дебел фланец е с 4 болта на оригиналните резби и още 4 за самата джанта като задните фланци трябва да са от стомана за да може да им се направи резба и да държи на "бой"...... не се занимаваи! Това е моя съвет!
Направи си шпилки 80-90мм (не знам откъде ще ги намериш толкова дълги.....
За материала: Ако са от алуминии е доста по добре но се деформират с течение на времето....
Ако са от желязо Е по зле откъм натоварване на мотора но пък са почти вечни.....

Успех и прецени сам!


Най-добре е 90мм шпилки и трябва да се сложат по-дълги гайки за такива фланци, например 25-30мм гайка! С 80мм фланци, ше сменяваш лагери на има няма 15000км!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 16 окт 2007 11:05


Хора..къде отивате :shock
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша :?
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните :!: :!: :!: Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 16 окт 2007 11:16


Относно шпилките хавата е съвсем друга и там се препоръчва използването на ето такива фланци а не директно шпилки.
Изображение
Изображение

Основната идея на такива фланци е да не се натоварват резбите на главините както и да не се прекалява с дължината на болтове.

РАСО

п.п. Снимката я изрових просто за да се види нагледно, но все пак това е правилния начин и пак да се пре-повторя, че и четирите фланеца е хубаво да са с еднаква дебелина.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Вто 16 окт 2007 13:13


paco написа:Хора..къде отивате :shock
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша :?
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните :!: :!: :!: Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.

РАСО

Може и да е така,но задните гуми при мен са много прибрани,а ако сложа отпред същите ,ще ми опират във веждите....,тогава? :dontknow:


Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

.

Мнениеот Bolty1 » Вто 16 окт 2007 16:49


paco написа:Хора..къде отивате :shock
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша :?
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните :!: :!: :!: Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.

РАСО



Колега благодаря за коментарите ти ,но не е ли същият случай когато сложиш предни гуми по-тънки от задните както се случва много често.(имам познат кара с предни 185мм и задни 205мм ,тва е 20мм разлика)?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: .

Мнениеот 6669 » Вто 16 окт 2007 17:08


Bolty1 написа:
paco написа:Хора..къде отивате :shock
За пореден път го казвам ама никой не ще да слуша :?
На задницата в никакъв случаи не трябва да се слагат фланци по-дебели от предните :!: :!: :!: Това рязко влошава управлението на колата в завои и тя има склонност към не до завиване.

РАСО



Колега благодаря за коментарите ти ,но не е ли същият случай когато сложиш предни гуми по-тънки от задните както се случва много често.(имам познат кара с предни 185мм и задни 205мм ,тва е 20мм разлика)?
същото е и според мен трябва да се кара с еднакве фланци, с еднакви гуми, както и ако се раздува колата колкото отпред толкова и отзад иначе става неустойчива....... :wink:


Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

..

Мнениеот Bolty1 » Вто 16 окт 2007 18:28


благодаря ви



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта