значи вижте какъв ми е проблема:
Имам бас 10" pioneer сега не мога да се сетя модел (има го в гаража) с усилвател blaupunkt gt 275 един ден си поусилих повечко от обикновенно и замириса на кабел, намалих и започнах да търся от къде е. Оказа се че отпред след акумолатора имам бушон ама е от тия малките с крачетата ако се сещате обикновен дето е за инсталацията на голфа примерно тои е 30 А но какво да видя беше се стопил а не беше изгорял. Смених го с по слаб 20 А и по къно примерно 2 месеца пак усилих и тоя път тъкмо замириса и ми изгоря усилвателя. Добре че беше в гаранция, в пан сервиз ми го смениха с нов казаха че тия не се правели а направо ги сменят, та днес го взех и се чудя от тъпия бушон ли е или може да си му е дошло времето на усилвателя? А и как да се спрявя с това топене, по мощен или? Тук сте вие.
малко питане
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Колега гледам баса ти е DVC как си вързал двете намотки?
Ако е паралелно съпротивлението им е 2 ома и за това е така
опитаи да вържеш само едната намотка, ако си ги свързал паралелно разбирасе
Edit: От къде си купил баса, защото в една "голяма верига магазини" "консултантите" винаги съветват да се купи бас с две намотки защото (цитирам:"свири два пъти по силно") А как да се свърже после този бас никой не дава обяснение, както и си спестяват възможните проблеми при неподходящо свързване
Поздрави на всички
Ако е паралелно съпротивлението им е 2 ома и за това е така
опитаи да вържеш само едната намотка, ако си ги свързал паралелно разбирасе
Edit: От къде си купил баса, защото в една "голяма верига магазини" "консултантите" винаги съветват да се купи бас с две намотки защото (цитирам:"свири два пъти по силно") А как да се свърже после този бас никой не дава обяснение, както и си спестяват възможните проблеми при неподходящо свързване



Поздрави на всички
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта