Питане за Гуми TIGАR
- ЧАНДЛЪР БИНК
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Питане за Гуми TIGАR
Карал ли е някой с такива кво може да се каже за тях
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от ЧАНДЛЪР БИНК на Съб 06 авг 2005 11:49, променено общо 1 път.
									
			
									- ЧАНДЛЪР БИНК
 - Мнения: 456
 - Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- musura
 - Сър
 - Мнения: 7129
 - Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Голям Поровец
 
SSivanov написа:грешката е моя за тях става въпрос TIGAR казаха че ги правят в заводители или по лиценс на MICHELIN а и ма още нещо. Когато ми свалиха гумите шарката се указа 1 към 1 с MICHELI MXT което ме изненада доста приятно
шарката не е най-важна, по-принцип по-малките производители крадат поголовно от лидерите, така че 90% от гумите приличат по шарка на някои по-маркови. Проблема идва от евтините смески който се ползват и просто гумите изглеждат на външен вид добре, но са дръвце. Едни истински гуми изкарват по 50-60к километри без грижа, докато разните му там баруми и подони след 15к са като пластмаса и за никакъв не стават.
- Sunny
 - Дезертьор
 - Мнения: 3605
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 - Контакти:
 
Аз търкалям 2 Tigar-ки летни. Завода е в Сърбия и е собственост на Mishelin. 
Харесах им шарката и ЦЕНАТА, затова ги взех. На сухо се държат много добре, но на мокро бих казал че никакви ги няма. Преместих ги отзад а отпред сложих Zeta Linea, след което поведението на колата на мокро коренно се промени - в положителна насока
 . Предполагам че питаш за този модел:

			
									
										
						Харесах им шарката и ЦЕНАТА, затова ги взех. На сухо се държат много добре, но на мокро бих казал че никакви ги няма. Преместих ги отзад а отпред сложих Zeta Linea, след което поведението на колата на мокро коренно се промени - в положителна насока

- silent
 - Мнения: 2618
 - Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Аз съвсем наскоро смених един чифт Дебика с Бриджстоун и двете гуми се правят в Полша и заводът на Дебика е собственост на Гудиър обаче на гумата не пише Гудиър ами Дебика и сега сравнението. Новите ми гуми страшно тихи и комфортни дотам че почнах да чувам притеснителни шумове. На сухо и мокро не могат и да се сравняват със старите дори и когато бяха нови. Двоумих се да си купя пак Даебика щото са с 25лв по евтини бройката но щях да сбъркам. Аз лично за себе си оттук нататък съм решил само гуми на известни и реномирани марки, без значение къде са произведени. След като фирмата си е сложила собствената марка значи не са лоши. И не се връзвам на хорото купете си едикакво си щото завода е собственост на еди коя си известна гумена фирма............ Ти си решаваш.......
			
									
										
						- tyo
 - Мнения: 1884
 - Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: в покрайнините на EU
 - Контакти:
 
alexx написа:Тигърките винаги са били класа над разни Сави и СЕАТ така че карай доволно
тук си с грешка колега Справка www.adac.de
там просто "тигърките" ги няма в класацията,за разлика от Sava & Ceat
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта
			   