Голф 2 Д 1,6
Като сменях датчика включващ вентилатора изтече около 3 литра течност, но от къде мога да източа охладителната течност. едва ли само през датчика може да става това .
И още едно питане - като наливам после антифриза трябва ли да обезвъздушавам отнякъде и как да го направя?
Благодаря на отзивчивите знаещи и можещи!
антифриз-как да го източа?
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трябва да се разкачи долният маркуч
На радиатора, изтича още.
Мисля, че от там ще изтече доста..
Ако направиш тази операция на топъл термостат, тогаз имаш сериозни шансове да източиш всичката вода, но и да се изпариш
За обезвъздушаване, мисля че при голфовете няма такова нещо, ама се оказа например че при полото има.
Принзипно как съм го правил /празна система и пускаш парното на макс/ :
1. Закачвам всички маркучи и датчици каквото съм разкачил
2. Наливам колкото поема, изчаквам малко стискам дебелите маркучи няколко пати
3. Доливаш още.
4. Палиш, и почваш да доливаш докато перката се включи и после изключи.
5. Гасиш, чакаш 10ина мин
6. Палиш пак доливаш и вече трябва да имаш парно. Ако нямаш отиваш на т.4 и повторение.
7. На следващата сутрин доливаш на студено колкото трябва да мерките и си готов.
Мисля, че от там ще изтече доста..
Ако направиш тази операция на топъл термостат, тогаз имаш сериозни шансове да източиш всичката вода, но и да се изпариш

За обезвъздушаване, мисля че при голфовете няма такова нещо, ама се оказа например че при полото има.
Принзипно как съм го правил /празна система и пускаш парното на макс/ :
1. Закачвам всички маркучи и датчици каквото съм разкачил
2. Наливам колкото поема, изчаквам малко стискам дебелите маркучи няколко пати
3. Доливаш още.
4. Палиш, и почваш да доливаш докато перката се включи и после изключи.
5. Гасиш, чакаш 10ина мин
6. Палиш пак доливаш и вече трябва да имаш парно. Ако нямаш отиваш на т.4 и повторение.
7. На следващата сутрин доливаш на студено колкото трябва да мерките и си готов.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта