Здравейте колеги, дали бихте могли да ме посъветвате нещо по следния случай:
Вчера като тръгнах да се връщам от работа при потегляне компютъра ми изведе следното съобщение: GENERATOR WERKSTATT и оттам нататък се прибрах слава богу, обаче на светнат индикатор за незареждащ се акумулатор. Ще кажете тъп въпрос, но случая има малко предистория: Миналата седмица бях в центъра, компютъра "полудя", изведе ми един куп грешки и индикации, успях да паркирам, след което колата умря. Обадих се на едно познато монтьорче, дойде, мери напрежението на акумулатора и се оказа, че е минимално. Запали от неговата кола и успяхме да я закараме до сервиза му. Там установил, че е прецакан реле-регулатор и го сменил. Каза, че иначе четките били малко износени, но можело да кара още така. Питах го акумулатор трябва ли да сменям, на 1 година е, каза че зареждал добре, мери напрежение пред мен, показа 13.6V. Освен това каза, че не ми е работил индикатора на таблото за незареждащ акумулатор, но го бил оправил. И така карах си колицата до вчера, когато се случи тая история. Ако имате идеи, моля ви кажете ги, че направо загивам без колата, а тоя момък монтьора не си вдига телефона.
П.П. Ще прощавате, ако има някаква подобна тема, но не успях да намеря чрез търсачката, макар че мисля, преди време някой колега беше писал за такова съобщение на бордовия компютър... Благодаря!
Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
juve написа:ами това 13.6 при включени фарове ли беше или .... ? защото ако е при изключени консуматори няма да е неестествено като ги включиш да падне и още (особенно като слушам , че системата ти за зареждане има какво да се бара ) и посред зима ще има да учиш немски ...започни с фразата " Бутен щайн !!"
Абе чак дотам, надявам се, че няма да се стигне

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Какво намекваш, че е време за нов акумулатор ли?
Не не намеквам подобно нещо без да съм видял




- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
имах саштиа проблем релето е прецакано гаранциа това 13.6 маистора ти го е мерил на студен мотор наи вероиатно след като ти е зачистил клемите и е решил че е от това но струва много малко пари та ти е казал че и релето е сменил неси е направил и труда да остави колата да поработи и напрежението ште пада постепенно докато накраиа изпише generator werkstatt -неси написал колко пари ти е зел пича но ново реле е около 115 лева така че ако ти е зел по малко 100% лаже
Re: Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4
Здравейте колеги!
При моя Голф се заформя същия проблем. За момента всичко е наред, бордовия се включи веднъж и за около 2 секунди се беше появил същия надпис. В руски форум намерих повече по темата...
http://passat-b5.ru/showthread.php?t=182260
Това е линка. Доколкото разбирам става дума за някакви четчици в самия генератор.
След като посетя сервиз ще пиша какво е станало.
При моя Голф се заформя същия проблем. За момента всичко е наред, бордовия се включи веднъж и за около 2 секунди се беше появил същия надпис. В руски форум намерих повече по темата...
http://passat-b5.ru/showthread.php?t=182260
Това е линка. Доколкото разбирам става дума за някакви четчици в самия генератор.
След като посетя сервиз ще пиша какво е станало.

Re: Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4
98% от проблемите на алтернаторът се дължат на реле-регулатора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта