Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4

Мнениеот chinadracon » Сря 17 окт 2007 7:36


Здравейте колеги, дали бихте могли да ме посъветвате нещо по следния случай:
Вчера като тръгнах да се връщам от работа при потегляне компютъра ми изведе следното съобщение: GENERATOR WERKSTATT и оттам нататък се прибрах слава богу, обаче на светнат индикатор за незареждащ се акумулатор. Ще кажете тъп въпрос, но случая има малко предистория: Миналата седмица бях в центъра, компютъра "полудя", изведе ми един куп грешки и индикации, успях да паркирам, след което колата умря. Обадих се на едно познато монтьорче, дойде, мери напрежението на акумулатора и се оказа, че е минимално. Запали от неговата кола и успяхме да я закараме до сервиза му. Там установил, че е прецакан реле-регулатор и го сменил. Каза, че иначе четките били малко износени, но можело да кара още така. Питах го акумулатор трябва ли да сменям, на 1 година е, каза че зареждал добре, мери напрежение пред мен, показа 13.6V. Освен това каза, че не ми е работил индикатора на таблото за незареждащ акумулатор, но го бил оправил. И така карах си колицата до вчера, когато се случи тая история. Ако имате идеи, моля ви кажете ги, че направо загивам без колата, а тоя момък монтьора не си вдига телефона.
П.П. Ще прощавате, ако има някаква подобна тема, но не успях да намеря чрез търсачката, макар че мисля, преди време някой колега беше писал за такова съобщение на бордовия компютър... Благодаря!




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 17 окт 2007 16:42


ами това 13.6 при включени фарове ли беше или .... ? защото ако е при изключени консуматори няма да е неестествено като ги включиш да падне и още (особенно като слушам , че системата ти за зареждане има какво да се бара ) и посред зима ще има да учиш немски ...започни с фразата " Бутен щайн !!" :wink:


Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот chinadracon » Сря 17 окт 2007 19:03


juve написа:ами това 13.6 при включени фарове ли беше или .... ? защото ако е при изключени консуматори няма да е неестествено като ги включиш да падне и още (особенно като слушам , че системата ти за зареждане има какво да се бара ) и посред зима ще има да учиш немски ...започни с фразата " Бутен щайн !!" :wink:


Абе чак дотам, надявам се, че няма да се стигне :lol: Какво намекваш, че е време за нов акумулатор ли?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 17 окт 2007 21:39


Какво намекваш, че е време за нов акумулатор ли?

Не не намеквам подобно нещо без да съм видял :!: Просто нормално заряда трябва да е около 14,2 ...13.8 е що годе приемливо , ама ако твоя дава 13.6 без товар какво ще стане , като почнем да "мааме" на фарове след 12 дена ? Чети оная зловеща тема за избора на акумулатор - голям или малък - ти ще влезаш в графата " вечно незадоволени ...опа т. е недозаредени " :wink: и тогава познай :wink: защото ако генератора ти прави парчета или релерегулатора е нещо ментелив , зимата е най - лошият сезон да се ебаваш с тази работа ..... недай си боже да спреш на майна си райна и да не може да тръгнеш :!:


Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот chinadracon » Чет 18 окт 2007 7:27


ОК, колега, малко ме "кастриш" :lol: , но мерси че се включи със съвета! И аз имам съмнения за релерегулатора/качеството му/ и днес пак влиза на сервиз при онова монтьорче да видим какво ще измисли този път... Айде със здраве!


arkimond
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот arkimond » Сря 23 юли 2008 22:18


имах саштиа проблем релето е прецакано гаранциа това 13.6 маистора ти го е мерил на студен мотор наи вероиатно след като ти е зачистил клемите и е решил че е от това но струва много малко пари та ти е казал че и релето е сменил неси е направил и труда да остави колата да поработи и напрежението ште пада постепенно докато накраиа изпише generator werkstatt -неси написал колко пари ти е зел пича но ново реле е около 115 лева така че ако ти е зел по малко 100% лаже


chanev88
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 18 яну 2014 17:34
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: AJM2001

Re: Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4

Мнениеот chanev88 » Сря 14 май 2014 20:44


Здравейте колеги!
При моя Голф се заформя същия проблем. За момента всичко е наред, бордовия се включи веднъж и за около 2 секунди се беше появил същия надпис. В руски форум намерих повече по темата...
http://passat-b5.ru/showthread.php?t=182260
Това е линка. Доколкото разбирам става дума за някакви четчици в самия генератор.
След като посетя сервиз ще пиша какво е станало. :bishop


kossio80
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 03 дек 2014 20:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със зареждането на акумулатора Golf 4

Мнениеот kossio80 » Пон 27 фев 2017 20:12


98% от проблемите на алтернаторът се дължат на реле-регулатора.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта