Помагайте с избора на двигател...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 17 окт 2007 19:37


rusiq_24 написа:Li4o колата му ще се кара от баща му само на газ.На бенз му трябва само да пали зимата и ако свърши газта да го закара до най близката газстанция.Затова не е нужно да работи перфектно и икономично на бенз. K_Power зора е такъв че намерихме ПБ мотор на смешна цена затова за него пита ники (малко не уточни защо ПБ и затова може би се чудиш)обаче мотора е гол,в смисъл няма инсталация,дебитомер,ЕКЮ,помпа и мн. други и за да я подкара на бенз е ужасно сложно и скъпо при условие че колата му е с 1.3 мотор сега.За подгряването на всмукателния колектор мисля че дори ще е по добре да не го подгрява :wink: п.п Проблема е в захващането на всмукателите и всмукатели от 1.8карб няма да паснат,но с преправяне всичко става :wink:


Ако решите в полза на моното вместо карбуратор ,имам глава от ABS с цялата периферия +,инсталация помпа и тнт.Останаха ми излишни :wink: и можем да измислим нещо.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 17 окт 2007 21:50


Kokoo написа:
rusiq_24 написа:Li4o колата му ще се кара от баща му само на газ.На бенз му трябва само да пали зимата и ако свърши газта да го закара до най близката газстанция.Затова не е нужно да работи перфектно и икономично на бенз. K_Power зора е такъв че намерихме ПБ мотор на смешна цена затова за него пита ники (малко не уточни защо ПБ и затова може би се чудиш)обаче мотора е гол,в смисъл няма инсталация,дебитомер,ЕКЮ,помпа и мн. други и за да я подкара на бенз е ужасно сложно и скъпо при условие че колата му е с 1.3 мотор сега.За подгряването на всмукателния колектор мисля че дори ще е по добре да не го подгрява :wink: п.п Проблема е в захващането на всмукателите и всмукатели от 1.8карб няма да паснат,но с преправяне всичко става :wink:


Ако решите в полза на моното вместо карбуратор ,имам глава от ABS с цялата периферия +,инсталация помпа и тнт.Останаха ми излишни :wink: и можем да измислим нещо.
И това е добър вариант,само долнището от ПБ и твоите карантии (ако не липсва нешо ) Само ники трябва да си реши :wink: п.п Хем ще си поговорим малко с главата преди да я сложим че 90кс. няма да му стигнат на тоя хайванин mhihi


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 17 окт 2007 23:20


rusiq_24 написа:
Kokoo написа:
rusiq_24 написа:Li4o колата му ще се кара от баща му само на газ.На бенз му трябва само да пали зимата и ако свърши газта да го закара до най близката газстанция.Затова не е нужно да работи перфектно и икономично на бенз. K_Power зора е такъв че намерихме ПБ мотор на смешна цена затова за него пита ники (малко не уточни защо ПБ и затова може би се чудиш)обаче мотора е гол,в смисъл няма инсталация,дебитомер,ЕКЮ,помпа и мн. други и за да я подкара на бенз е ужасно сложно и скъпо при условие че колата му е с 1.3 мотор сега.За подгряването на всмукателния колектор мисля че дори ще е по добре да не го подгрява :wink: п.п Проблема е в захващането на всмукателите и всмукатели от 1.8карб няма да паснат,но с преправяне всичко става :wink:


Ако решите в полза на моното вместо карбуратор ,имам глава от ABS с цялата периферия +,инсталация помпа и тнт.Останаха ми излишни :wink: и можем да измислим нещо.
И това е добър вариант,само долнището от ПБ и твоите карантии (ако не липсва нешо ) Само ники трябва да си реши :wink: п.п Хем ще си поговорим малко с главата преди да я сложим че 90кс. няма да му стигнат на тоя хайванин mhihi


Въобще не е хубаво да не ти се подгрява колектора ако се кара на бенз! Щото както казах по-горе, по стените на колектора се образува филм от неизпарено гориво, което се движи много по-бавно от горивото, което влиза от дозиращата система! И това хич не е хубаво, ама щом ще е само на газ ...! Колектора от карбуратор пасва на тая глава, но нагоре му стърчи ето тоя отвор за който ти говорех за охл. течност, ти тоя отвор щом не искаш може да го изолираш ... всмукателните отвори на главата са едно към едно, но как ще запушите отворите на главата за инжекторите ... след малко слизам да снимам карбураторната тиква да ти покажа, за кое точно ти говоря!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 17 окт 2007 23:40


Ето ти карбураторната глава!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Всмукателния колектор при карбуратора и при моно-инжекция мисля, че е еднакъв! А ето ти снимка на глава от ПБ от ляво и глава от 2Е отдясна(снимката ми я даде Li4o)! Както виждаш главата от ПБ има заготовка за този отвор за водата, така че нищо не ти пречи да сложи колектор от карбуратор!

Изображение


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 17 окт 2007 23:49


Ами ако колекторите пасват проблема остава само в дупките на дюзите което мисля че не е кой знае какъв проблем даже никакъв.Или с тапички или просто дюзите остават и играят роля на тапи.Подгряването няма да бъде проблем на газ а тя ще се кара само на газ,затова май като цяло е осъществимо :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 17 окт 2007 23:52


rusiq_24 написа:Ами ако колекторите пасват проблема остава само в дупките на дюзите което мисля че не е кой знае какъв проблем даже никакъв.Или с тапички или просто дюзите остават и играят роля на тапи.Подгряването няма да бъде проблем на газ а тя ще се кара само на газ,затова май като цяло е осъществимо :wink:


Продавайте рейката с дюзите за 100лв и за 15-20лв ходете при някой стругар да ви направи алуминиеви тапи с резба и ги навийте на мястото където стоят втуките в които се слагат дюзите!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 18 окт 2007 11:59


rusiq_24 написа:Ами ако колекторите пасват проблема остава само в дупките на дюзите което мисля че не е кой знае какъв проблем даже никакъв.Или с тапички или просто дюзите остават и играят роля на тапи.Подгряването няма да бъде проблем на газ а тя ще се кара само на газ,затова май като цяло е осъществимо :wink:

Колектора от карба ще пасне на пб главата,само че ще се получи един ъгъл,защото всмукателите са директно надолу към клапана и колектора на инджекциона е направен така :? Ще пречи малко,но не е болка за умиране :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 18 окт 2007 13:11


kav4o написа:
rusiq_24 написа:Ами ако колекторите пасват проблема остава само в дупките на дюзите което мисля че не е кой знае какъв проблем даже никакъв.Или с тапички или просто дюзите остават и играят роля на тапи.Подгряването няма да бъде проблем на газ а тя ще се кара само на газ,затова май като цяло е осъществимо :wink:

Колектора от карба ще пасне на пб главата,само че ще се получи един ъгъл,защото всмукателите са директно надолу към клапана и колектора на инджекциона е направен така :? Ще пречи малко,но не е болка за умиране :wink:
Ооо тези ъгли и стеснения си заминават директно :lol: Преди да се сложи главата ще претърпи доста промени :wink: K_Power верно ли рейка с дюзи върви по толкова щото той целия двигател който намерихме не се отдалечава много от тази сума :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 18 окт 2007 13:22


Опитвам се да кажа,че тоя ъгъл ще се получи като сложите колектора на карба на пб главата,с неговия колектое го няма щото и той е под наклон.Като ги наложите ще разберета за какво говоря :?
Евала че сте намерили толкова тънко мотора :) Ако имате излишно делко и дебитомер свиркайте :?


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 18 окт 2007 14:41


ПБ с ладов Вебер звучи доста практично :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 18 окт 2007 14:50


Според мен сложете на мотора глава заедно с колекторите от моно или от карбуратор. ПБ главата ще я продадете според мен по удачен вариант.Даже един колега предлагаше глава от моно в темата аз също имам такава глава.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 18 окт 2007 17:04


Stenly написа:Според мен сложете на мотора глава заедно с колекторите от моно или от карбуратор. ПБ главата ще я продадете според мен по удачен вариант.Даже един колега предлагаше глава от моно в темата аз също имам такава глава.
Аз поне не бих махнал ПБ главата заради по големите клапани а и вала ама ники си решава де аз само го светнах леко и му намерих това моторче,от там нататък той да казва :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 18 окт 2007 19:16


rusiq_24 написа:
Stenly написа:Според мен сложете на мотора глава заедно с колекторите от моно или от карбуратор. ПБ главата ще я продадете според мен по удачен вариант.Даже един колега предлагаше глава от моно в темата аз също имам такава глава.
Аз поне не бих махнал ПБ главата заради по големите клапани а и вала ама ники си решава де аз само го светнах леко и му намерих това моторче,от там нататък той да казва :wink:

1.8 карбуратор и pb нямат разлика в големината на клапаните :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 18 окт 2007 19:18


kav4o написа:
rusiq_24 написа:
Stenly написа:Според мен сложете на мотора глава заедно с колекторите от моно или от карбуратор. ПБ главата ще я продадете според мен по удачен вариант.Даже един колега предлагаше глава от моно в темата аз също имам такава глава.
Аз поне не бих махнал ПБ главата заради по големите клапани а и вала ама ники си решава де аз само го светнах леко и му намерих това моторче,от там нататък той да казва :wink:

1.8 карбуратор и pb нямат разлика в големината на клапаните :wink:


Само къде ПБ и ПФ, които са напълно еднакви, единия е ПФ щото има катализатор, са със по 38мм глави на всмукателните клапани, а ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, изпускателните са еднакви, 33мм!
Еми зависи за рейката, има ги и по 70-80, има ги и по 100! Но ако ше зимаш за толко мотора, аз лично не бих я пуснал повече от 70лв!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 18 окт 2007 19:42


K_Power написа:Само къде ПБ и ПФ, които са напълно еднакви, единия е ПФ щото има катализатор, са със по 38мм глави на всмукателните клапани, а ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, изпускателните са еднакви, 33мм!

Противоречиш си сам,погледни си мнението :wink: Твърдя го щото съм проверявал по каталог,иначе в гаража ми е главата от пб,само че от карба главата ще я огледам,като я смъкна :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта