
The new R32 - Ето го батко ве
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
gti написа:Tomcat написа:само тия ауспуси отзад .. нещо не ми харесват?!
дори и на четворката R32 не ми харесват.
и на мен .. нещо немога да я възприема тази кола с даже с ауспусите като се показват?! Макар на 20th Universary се вижда единичен ауспух много малко се подава извън бронята и .. той май ми допада, но честно казано по-си ми харесва като са скрити под бронята
Още малко инфо
R32 - най-мощният Golf досега
Той беше най-мощният Golf правен досега - вариантът R32 показан за пръв път през август 2002 г., имаше максимална мощност 177 кВт /241 к.с./. Колата не само беше от категорията "горещи", но се и продаваше като горещ хляб - реализацията й надхвърли три пъти и най-оптимистичните прогнози на производителя. Наистина отлично отъпкана пътека за наследника, който ще видим също на автоизложението във Франкфурт. Тази нова кола е базирана на петото поколение Golf и предварителните й продажби тръгват в Германия на 19 август, при стартова цена от 32 000 евро.
Този път мощността е 184 кВт /250 к.с./, постоянното задвижване на четирите колела 4MOTION обещава отлична динамичност и държане на пътя. Максималната скорост на колата е електронно ограничена на 250 км/ч, ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 6,2 сек.
Предавателната кутия у шестстепенна класическа или с двоен съединител DSG. В първия случай колата е малко по-бавна в упражнението 0 - 100 км/ч - 6,5 сек.
Отвън автомобилът няма да се разпознава само по логото R32, а си има собствена "физиономия" с елементи характерни и за предшественика му. Отпред радиаторът е с алуминиев "ефект" - двойка алуминиеви ребра носят емблемата на колата. Под номера е вторият отвор за въздуха, необходим за мощния 3,2-литров, V-6 двигател.
Отзад въздушният спойлер и бронята са в цвета на купето, но в долната си централна част, под леко издигната сгъвка бронятае черна и наподобява изходящ въздушен дифузор на спортен автомобил. Двата изхода на ауспуха са от полирана стомана и са разположени централно в задната броня. Отстрани впечатлява изгледът на 18-цоловите колела с джанти Zolder с 20 спици през които прозират спирачните апарати, боядисани в синьо. Спирачните дискове отпред са 345 мм, отзад 310. Гумите са с размер 225/40 и имат Y-образно наразване за осигуряване на достатъчна стабилност дори при скорост от 300 км/ч. Окачването на колата е тунинговано и е свалило надолу автомобила с 20 мм в сравнение със серийната голф-петица.
Седалките са супер-спортни, педалите са алуминиеви, както и другите апликации, подчертаващи спортната натура на колата. Воланът е облицован с перфорирана кожа в мястото на хващане.
За разлика от доста по-опростения стил на Golf GTI, R32 предлага богато стандартно оборудване, като климатроник, аудиосистема RCD 300, самозатъмняващо се огледало, сензор за дъжд, система за контрол на налягането в гумите, шест въздушни възглавници, би-ксенонови фарове, ESP и BAS.
Той беше най-мощният Golf правен досега - вариантът R32 показан за пръв път през август 2002 г., имаше максимална мощност 177 кВт /241 к.с./. Колата не само беше от категорията "горещи", но се и продаваше като горещ хляб - реализацията й надхвърли три пъти и най-оптимистичните прогнози на производителя. Наистина отлично отъпкана пътека за наследника, който ще видим също на автоизложението във Франкфурт. Тази нова кола е базирана на петото поколение Golf и предварителните й продажби тръгват в Германия на 19 август, при стартова цена от 32 000 евро.
Този път мощността е 184 кВт /250 к.с./, постоянното задвижване на четирите колела 4MOTION обещава отлична динамичност и държане на пътя. Максималната скорост на колата е електронно ограничена на 250 км/ч, ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 6,2 сек.
Предавателната кутия у шестстепенна класическа или с двоен съединител DSG. В първия случай колата е малко по-бавна в упражнението 0 - 100 км/ч - 6,5 сек.
Отвън автомобилът няма да се разпознава само по логото R32, а си има собствена "физиономия" с елементи характерни и за предшественика му. Отпред радиаторът е с алуминиев "ефект" - двойка алуминиеви ребра носят емблемата на колата. Под номера е вторият отвор за въздуха, необходим за мощния 3,2-литров, V-6 двигател.
Отзад въздушният спойлер и бронята са в цвета на купето, но в долната си централна част, под леко издигната сгъвка бронятае черна и наподобява изходящ въздушен дифузор на спортен автомобил. Двата изхода на ауспуха са от полирана стомана и са разположени централно в задната броня. Отстрани впечатлява изгледът на 18-цоловите колела с джанти Zolder с 20 спици през които прозират спирачните апарати, боядисани в синьо. Спирачните дискове отпред са 345 мм, отзад 310. Гумите са с размер 225/40 и имат Y-образно наразване за осигуряване на достатъчна стабилност дори при скорост от 300 км/ч. Окачването на колата е тунинговано и е свалило надолу автомобила с 20 мм в сравнение със серийната голф-петица.
Седалките са супер-спортни, педалите са алуминиеви, както и другите апликации, подчертаващи спортната натура на колата. Воланът е облицован с перфорирана кожа в мястото на хващане.
За разлика от доста по-опростения стил на Golf GTI, R32 предлага богато стандартно оборудване, като климатроник, аудиосистема RCD 300, самозатъмняващо се огледало, сензор за дъжд, система за контрол на налягането в гумите, шест въздушни възглавници, би-ксенонови фарове, ESP и BAS.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта