какво мислите за ABF в Corrado

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

какво мислите за ABF в Corrado

Мнениеот DragoGT » Пет 19 окт 2007 8:49


ще стане ли лесно?
какви проблеми да очаквам?

или е по-добре KR? (тоест да не се занимавам с глупости)




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 19 окт 2007 9:16


Тебе пак те ухапа нещо mhihi


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: какво мислите за ABF в Corrado

Мнениеот paco » Пет 19 окт 2007 9:26


DragoGT написа:ще стане ли лесно?
какви проблеми да очаквам?

или е по-добре KR? (тоест да не се занимавам с глупости)


По ред на въпросите:
1. Да, относително лесно.
2. Никакви освен инсталацията и преминаване от лостова система към жила.
3. Определено не се занимавай с глупости или поне аз нямаше да го направя. Резултатите не си оправдават усилията.

РАСО

п.п. Сигурен ли си, че мотора на Корадо-то не е 9А 2000 16V. Рядко има 1800 16V фабрично в тая кола :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 19 окт 2007 11:30


Има пацо има кр-чета и то доста.. само че много куцо ми върви това корадо с кр-а :( тежичко му идва купето..

драго тебе обаче сериозно те хапе прилепа...


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 19 окт 2007 11:46


че ко му пречи да има корадо АБФ :lol:
Щом става на МК2 значи става и на корадо :wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 19 окт 2007 12:32


на bobby corrado-то става въпрос...

тоест PACO няма да си заслужава цялото упражнение ли?


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 19 окт 2007 12:33


brabus написа:Тебе пак те ухапа нещо mhihi


мен не ме е пускало ама нали си взех трактор та сега е по-сложно...
а оня хаймана ХаВаТа неще да даде голфа...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 19 окт 2007 13:41


аз за това заложих на доста лека от към килограми кола ;)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какво мислите за ABF в Corrado

Мнениеот Bobby_ » Пет 19 окт 2007 23:30


DragoGT написа:ще стане ли лесно?
какви проблеми да очаквам?

или е по-добре KR? (тоест да не се занимавам с глупости)


След като става въпрос за конверсии и издевателсва съм насреща :) (въпреки че става въпрос за моето Корадо):

Местенето на мотора е същото като да смениш водна помпа :) Не е лесно но като се поогледаш ще видиш че нещата са елементарни.... с малко техническа мисъл...

Проблемите с жилата няма да ги имаш защото това корадо е било с жила и нищо не е преправяно там (по купето)
ще имаш леки проблеми с навързването на инсталацията. Възможна е разлика в някои букси и подредбата на кабелите на нея.....
Всичко останало е еднакво!!!!!

"или е по-добре KR?" :
АБФ- предимства:
по-модерен с модерно пълнене откъм горивна система.
По-добре се представя в извънградски режими на каране
по-лесни бъдещи конверсии....
АБФ- недостатъци:
Прекалено много електроника
"Скопена" глава
Тромав мотор (трудно се развърта)
проблемен откъм електроника (трудно се чупи ама дойде ли момента почват плачовете)
без мапер няма повер.....
невъзможност за "квадрат"

КР- Предимства
по-бързооборотен
лесен и евтин за поддръжка
възможност за занимаване с тунинга САМ!!!! Ти си си мапера :)
достатъчно сила и еластичност в градски условия
Все още има доста части на прилични цени
възможност за доближване до "квадрата"
с малко(пари) постигаш бързи ефекти (в определени граници)
Мотора ще спре само ако няма бензин, вакум, налягане,изгори комутатор или бобина или блокира :)
КР- недостатъци
по-нисък от АБФ ския въртящ момент
ОСТАРЯЛА ТЕХНОЛОГИЯ на горивна система
трудна конверсия към ЕФИ или Турбо.... (откъм електроника)
Не е особено икономичен (не е мислен за такъв)

Аз лично бих оставил дъното на КР с главата и всичко останало да е от АБФ...... за да имам винаги отворена врата за тунинг.....
Може и да греша за някой неща но това са ми впечатленията от двата мотора! Просто не съм имал АБФ за по-дълго време... а само съм ремонтирал.
Ако имате възможност поправете ме!!!! Нямам нищо против да науча нещо ново за КР или АБФ!

Корадо с КР е класика :) Класическо купе с класически мотор
Корадо с АБФ е ......засилена кола :) Класическо купе с мощен мотор

Драго, Мисля че разбирам каква ти е идеята. СТАВА! има доста неща от онзи АБФ които можеш да сложиш в Корадото и да го направиш УНИКАТ!

Боби



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта