ще стане ли лесно?
какви проблеми да очаквам?
или е по-добре KR? (тоест да не се занимавам с глупости)
какво мислите за ABF в Corrado
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: какво мислите за ABF в Corrado
DragoGT написа:ще стане ли лесно?
какви проблеми да очаквам?
или е по-добре KR? (тоест да не се занимавам с глупости)
По ред на въпросите:
1. Да, относително лесно.
2. Никакви освен инсталацията и преминаване от лостова система към жила.
3. Определено не се занимавай с глупости или поне аз нямаше да го направя. Резултатите не си оправдават усилията.
РАСО
п.п. Сигурен ли си, че мотора на Корадо-то не е 9А 2000 16V. Рядко има 1800 16V фабрично в тая кола

- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: какво мислите за ABF в Corrado
DragoGT написа:ще стане ли лесно?
какви проблеми да очаквам?
или е по-добре KR? (тоест да не се занимавам с глупости)
След като става въпрос за конверсии и издевателсва съм насреща

Местенето на мотора е същото като да смениш водна помпа

Проблемите с жилата няма да ги имаш защото това корадо е било с жила и нищо не е преправяно там (по купето)
ще имаш леки проблеми с навързването на инсталацията. Възможна е разлика в някои букси и подредбата на кабелите на нея.....
Всичко останало е еднакво!!!!!
"или е по-добре KR?" :
АБФ- предимства:
по-модерен с модерно пълнене откъм горивна система.
По-добре се представя в извънградски режими на каране
по-лесни бъдещи конверсии....
АБФ- недостатъци:
Прекалено много електроника
"Скопена" глава
Тромав мотор (трудно се развърта)
проблемен откъм електроника (трудно се чупи ама дойде ли момента почват плачовете)
без мапер няма повер.....
невъзможност за "квадрат"
КР- Предимства
по-бързооборотен
лесен и евтин за поддръжка
възможност за занимаване с тунинга САМ!!!! Ти си си мапера

достатъчно сила и еластичност в градски условия
Все още има доста части на прилични цени
възможност за доближване до "квадрата"
с малко(пари) постигаш бързи ефекти (в определени граници)
Мотора ще спре само ако няма бензин, вакум, налягане,изгори комутатор или бобина или блокира

КР- недостатъци
по-нисък от АБФ ския въртящ момент
ОСТАРЯЛА ТЕХНОЛОГИЯ на горивна система
трудна конверсия към ЕФИ или Турбо.... (откъм електроника)
Не е особено икономичен (не е мислен за такъв)
Аз лично бих оставил дъното на КР с главата и всичко останало да е от АБФ...... за да имам винаги отворена врата за тунинг.....
Може и да греша за някой неща но това са ми впечатленията от двата мотора! Просто не съм имал АБФ за по-дълго време... а само съм ремонтирал.
Ако имате възможност поправете ме!!!! Нямам нищо против да науча нещо ново за КР или АБФ!
Корадо с КР е класика

Корадо с АБФ е ......засилена кола

Драго, Мисля че разбирам каква ти е идеята. СТАВА! има доста неща от онзи АБФ които можеш да сложиш в Корадото и да го направиш УНИКАТ!
Боби
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта