Голф2 1.8,90к.с срещу Голф3 2.0,115к.с. ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Чет 18 окт 2007 6:22


Li4o написа:
moleo написа:едно басче на 100тина лева- твойта , аз съм с 2Е 115 кончета :)

Карам некакъв Голф2, 1.8 карбуратор - приемам басчета с Голфчета 3, ГТИ-8 винтила - но не на пари, а на бири...;)


ок на една каса :twisted:




Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Чет 18 окт 2007 6:27


niikoo_1 написа:
peshoxx написа:Проблема колега е в това,че 3-ката е била много издухана!Повярвай ми.Аз също съм бил 3-ки ГТИ,но имам приятел с читава тройка и направо ме разцепва,а е сток.Просто рядко се срещат читави ГТИ-та.Ако мислиш,че моята не е читава,то да знааеш,че на 400м. прави 17.50 ,което за 90 коня е много бързо(пример)..... :)Читава 3-ка ГТИ 8кл. би трябвало да прави около 16.9 - 17.10 време,така ,че си прецени сам. :)


16.9-17.10 са невъзможни времена за ГОлф 3 с 2.0 115коня мотор :idea: :!:
Нагладал съм се на такива коли и няма начин просто да дадат такова време, ако е читава колата и е сток дава от 17.5 до 18.0сек времена.
Като зависи от това, колко врати е и какво има в колата като оборудване.

Че даже сдуханите екземпляри дават и времена над 18сек. :wink:

Читава леко пипната Тройка ГТИ дава 17.1сек и то без една седалка и без климатик, до сега на Божурище не съм виждал такава кола да даде по-добре време от въпросната.

Тия вашите времена от Калояново изобщо са много далече от реалността.


А Голф 2 90коня също понавървя повече от прилично и няма нищо необикновенно в това 4врата трока да речем 95-96та година да падне от някоя лека двойка без грам екстра по нея.

Карал съм 2ка 90коня и смея да твърдя, че на 1 и 2 скорост е лепи повече от тройка ГТИ 115коня.



Нико батенце, от доста време следя винаги какво казваш и тук таме съм съгласен, тук таме се смея. По принцип гледам си наясно с доста неща но като цяло май-повече списания четеш и седиш на Божура :). Не се сърди сега :D . Това, което казваш за 2ката е смешно или просто си попадал на поредния дръгел с надпис GTI :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 18 окт 2007 17:49


moleo написа:
Li4o написа:
moleo написа:едно басче на 100тина лева- твойта , аз съм с 2Е 115 кончета :)

Карам некакъв Голф2, 1.8 карбуратор - приемам басчета с Голфчета 3, ГТИ-8 винтила - но не на пари, а на бири...;)


ок на една каса :twisted:

Ами качвай я в багажника и идвай... :)


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Чет 18 окт 2007 19:41


Li4o написа:
moleo написа:
Li4o написа:
moleo написа:едно басче на 100тина лева- твойта , аз съм с 2Е 115 кончета :)

Карам некакъв Голф2, 1.8 карбуратор - приемам басчета с Голфчета 3, ГТИ-8 винтила - но не на пари, а на бири...;)


ок на една каса :twisted:

Ами качвай я в багажника и идвай... :)


аа ти си от Пазарджик, заеби...и без това съм се видял вече в чудо с този бензин, минавам с 20лв 60км в тея шибани задръствания :evil:


Потребителски аватар
Bolty1
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив....Анкона(Италия)

.

Мнениеот Bolty1 » Чет 18 окт 2007 20:33


Ако мога да се намеся в това спорче.Преди карах Г3 GTi 8v.И трябва да кажа че беше много в час ,сега съм на РП което скоро взе кадет 2000 115кс и БМВ 318(Е36),но тройката ми се струва че опъваше доста повече.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Чет 18 окт 2007 23:05


Споровете са излишни. Застава се на линията и гас.. така ще си проличи, но факторите са много..... най-вече състоянието на колата :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 19 окт 2007 7:26


Майтапът настрана, но при еднакво читави(стокови) Голф2 1.8,90к.с и Голф3 2.0 ГТИ - последният е по-бръз!

Във всички останали случаи изхода от двубоя зависи от моментното състояние на автомобила, жокерчетата под капака и "пилота"....;)

Tishku написа:Споровете са излишни. Застава се на линията и гас.. така ще си проличи....
:да:


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Пет 19 окт 2007 22:27


moleo написа:
niikoo_1 написа:
peshoxx написа:Проблема колега е в това,че 3-ката е била много издухана!Повярвай ми.Аз също съм бил 3-ки ГТИ,но имам приятел с читава тройка и направо ме разцепва,а е сток.Просто рядко се срещат читави ГТИ-та.Ако мислиш,че моята не е читава,то да знааеш,че на 400м. прави 17.50 ,което за 90 коня е много бързо(пример)..... :)Читава 3-ка ГТИ 8кл. би трябвало да прави около 16.9 - 17.10 време,така ,че си прецени сам. :)


16.9-17.10 са невъзможни времена за ГОлф 3 с 2.0 115коня мотор :idea: :!:
Нагладал съм се на такива коли и няма начин просто да дадат такова време, ако е читава колата и е сток дава от 17.5 до 18.0сек времена.
Като зависи от това, колко врати е и какво има в колата като оборудване.

Че даже сдуханите екземпляри дават и времена над 18сек. :wink:

Читава леко пипната Тройка ГТИ дава 17.1сек и то без една седалка и без климатик, до сега на Божурище не съм виждал такава кола да даде по-добре време от въпросната.

Тия вашите времена от Калояново изобщо са много далече от реалността.


А Голф 2 90коня също понавървя повече от прилично и няма нищо необикновенно в това 4врата трока да речем 95-96та година да падне от някоя лека двойка без грам екстра по нея.

Карал съм 2ка 90коня и смея да твърдя, че на 1 и 2 скорост е лепи повече от тройка ГТИ 115коня.



Нико батенце, от доста време следя винаги какво казваш и тук таме съм съгласен, тук таме се смея. По принцип гледам си наясно с доста неща но като цяло май-повече списания четеш и седиш на Божура :). Не се сърди сега :D . Това, което казваш за 2ката е смешно или просто си попадал на поредния дръгел с надпис GTI :)


Напълно съгласен! Просто колегата въобще не е в час с Голфовете.Като е много отворен,същото момче може да му покаже реалноста,защото той взима старта и на 150-то коня тройка и до края на втора е отпред,но му са преебани скоростите и не може да вкара трета.Колата е сток-само със спортен филтър.Вижте в гаража - koko+gti .Просто колата е читава и то много! Даже взимаше преднина на колата на Алекс,но после като не може да включи на трета и изоставаше,а тя доста понавървява.....Колегата Нико може да си замери АбФ-а ,ако не го е страх..... :lol:


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 19 окт 2007 22:31


да аз го казвам, щото съм го взимал старта на ABF-че, на 2.0HDI C4 и няколко bmw-ца :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 окт 2007 22:56


Старта зависи най-много от гумите и задкормилното устроиство, ако го утървеш, дори и колата ти да е с 30коня по-силна ще почнеш да настигаш чак на края на втора или на трета скорост.



16.9сек е абсолютно невъзможно време за 2.0ГТИ 115коня, не пишете тъпотии, че съм бил, че списания, щото там тия неща не ги пише. Пускал съм се с няколко ГТИ-та 115коня и съм гледал достатъчно много такива как вървят.
На Калояново временаta, не разбрахте ли, че са много далече от реалността.


moleo написа:да аз го казвам, щото съм го взимал старта на ABF-че, на 2.0HDI C4 и няколко bmw-ца :)


Това, че си взимал старта нищо не означава реално си проличава на 3та скорост колко върви една кола :idea:
Ела тая неделя или Събота на ОМВ-то и ще ти дам да ми вземеш старта и после ще те ти покажа как до 180км/ч ще ти направя два Икаруса :idea:


peshoxx написа:Колегата Нико може да си замери АбФ-а ,ако не го е страх..... :lol:

Аз вече съм го замервал и върви повече от прилично :wink: за това, което е.


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 19 окт 2007 23:40


niikoo_1 написа:Старта зависи най-много от гумите и задкормилното устроиство, ако го утървеш, дори и колата ти да е с 30коня по-силна ще почнеш да настигаш чак на края на втора или на трета скорост.



16.9сек е абсолютно невъзможно време за 2.0ГТИ 115коня, не пишете тъпотии, че съм бил, че списания, щото там тия неща не ги пише. Пускал съм се с няколко ГТИ-та 115коня и съм гледал достатъчно много такива как вървят.
На Калояново временаta, не разбрахте ли, че са много далече от реалността.


moleo написа:да аз го казвам, щото съм го взимал старта на ABF-че, на 2.0HDI C4 и няколко bmw-ца :)


Това, че си взимал старта нищо не означава реално си проличава на 3та скорост колко върви една кола :idea:
Ела тая неделя или Събота на ОМВ-то и ще ти дам да ми вземеш старта и после ще те ти покажа как до 180км/ч ще ти направя два Икаруса :idea:


peshoxx написа:Колегата Нико може да си замери АбФ-а ,ако не го е страх..... :lol:

Аз вече съм го замервал и върви повече от прилично :wink: за това, което е.



нико айде стига лапешки мерилки, стартове, на изброените коли и икаруси и беларуси съм им правил. Имам една S3 с нея мога да дойда ако искаш. Повече няма какво да добавя по темата - спора е тъп, 1.8 - 90 коня е по зле. Тва е !


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 20 окт 2007 0:51


Да по зле е ако е моно но голф 2 1.8 механичната инжекция 90 коня(GX) прави страшен ластик на 2Е 115.
Пример: Смолянската ГТИ 90 коня момчето май Росен се казваше.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 6:08


колите са на кантар с леко приемущество за Г3 ГТИ на 400 метра....... ..... :wink: КГ/КС им е почти еднакво ..... първа и втора ще са много близко ... това трета за тройката ........ 4-5 та за тройката с много...... говоря за рп .... не осакатанена на въздух кола ще върви много по добре


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 20 окт 2007 6:14


niikoo_1 написа:.....
На Калояново временаta, не разбрахте ли, че са много далече от реалността.
....

Много са далеч от реалността - около 3 десети... :)


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Съб 20 окт 2007 8:58


Под 17сек на 400м е невъзможно за сток 2Е.
Моя като цяло е лек и има някои подобрения и дава 17.1 на Божурище.
И досега ме е било само едно 2Е....което беше много далеч от сток.
Искам да видя как някои ще даде време по-малко от 17 сек на 400 със сток автомобил.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта