Необходими са:елементарен винтоверт и набор бургии....
+ разбира се амортисьорчетата
след това се развива горният винт на предният капак
след това на освободеното място се завива "ябълковидният винт"от амортисьора
Имаше много мнения,че ако е подходящ размер амортисьора не се дупчи калника,а влиза на мястото на тампончето на капака-е при мен беше подходящ размер,но не съвпадаше резбата с отвора за тампончето , така ,че....
Пробивайте постепенно с бургии от 6.0 до 7.0 на 3 см над тампончето,защото там се захваща и в гредата,иначе само за калника може да си изкриви метала,защото в началото амортисьорчетата са много "тегави"
Навивате вторият "ябълковиден"винт в направената дупка,като е хубаво да има и шайбичка на него,получава се нещо такова...
След като направите тези не чак толкова трудни операции поставяте амортисьорите посредством щипките на вече готовите "гнезда"
ПОЛУЧАВАТЕ КРАЕН РЕЗУЛТАТ:
Успех на всички захващащи се с тази манипулация
Предимства:По-голямо удобство,пространство освободено от щеката,и лека гъзариика

Недостатъци:При евентуален удар,недай боже,капака няма отваряне,защото се кривят амортисьорчетата ,но не се прави за да се удряме я

mod edit: gr_kanev