Има ли смисъл от по голям радятор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Има ли смисъл от по голям радятор

Мнениеот Bubo » Нед 21 окт 2007 15:36


Здравейте колеги,колата е Голф МК2 1.3 МН карбуратор,има ли смисъл да салагам по голям радятор.Радятора е от ГТИ. :roll:
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 21 окт 2007 16:01


Няма :)


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Нед 21 окт 2007 16:29


ако си с читав термостат и не загрява няма мисал :wink:


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Нед 21 окт 2007 16:34


Ок благдаря значи да не се занимавам с глупости.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Има ли смисъл от по голям радятор

Мнениеот K_Power » Нед 21 окт 2007 17:15


Bubo написа:Здравейте колеги,колата е Голф МК2 1.3 МН карбуратор,има ли смисъл да салагам по голям радятор.Радятора е от ГТИ. :roll:
Благодаря предварително.


Има смисъл при извънградско ако не го жалиш много по баирите, с големия радиатор няма да загрява, а с малкия повярвай ... като го узориш си грее!


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Нед 21 окт 2007 17:20


С голям радиатор няма да загрее водата, а маслото ? :stumm

Последна промяна от wierdo на Нед 21 окт 2007 17:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Нед 21 окт 2007 17:21


А зимно време ще загрявали бързо,да не слагам картони отпред :oops:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 21 окт 2007 17:22


bomber написа:Няма :)
:arrow:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 21 окт 2007 17:45


Преди , не помня точно къде , бяхме спорили няколко човека относно по-големия радиатор на даден двигател... Имаше теория , че с по-големия радиатор охладената вода влиза обратно в двигателя прекалено охладена и това може да наруши топлинния баланс на охладителната система. Да , има термостат, но мисля той ще си "замине" доста по-бързо при такива резки температурни амплитуди.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 21 окт 2007 19:34


Зависи от двигателя и употребата! При тебе може да няма смисъл, но на мойта кола ще слагам по голям и то алуминиев поради по-добро поглъщане на топлина!!!

Също ще правя допълнителни изводи от водната помпа които ще влизат в средата на блока ми! Да допълня че карам V-8 и в средата на блока ми се падат 2 изпускателни клапана един до друг които са доста горещи и понеже двигателя е голям (дълъг) средата и задната част са по-топли! (охладителната течност влиза отпред и понякога загрява доста бързо, което я кара да се изпари и намалява свойството й да отнема топлина)!

За термостата има два варианта, да сложиш по студен или да направиш baypass, но второто се отнася повече за моя двигател!


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 21 окт 2007 23:54


та въпросът ми е същия ще има ли слисъл от МАЛКО по голям радиатор......в смисъл......двигателя ми е РП - 90 к.с и ми предстой закупуване на радиатор та дали да търся оригиналния радиатор или мога да си взима и от GTD който е с не повече от 7-8 сантиметра по дълъг :roll:


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

радиатор

Мнениеот lozan67 » Пет 26 окт 2007 5:13


Вземи си по-големия иначе ще ти грее лятото по баирите. Ако си и на газ тя топли повче.


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: радиатор

Мнениеот Bubo » Съб 27 окт 2007 15:08


lozan67 написа:Вземи си по-големия иначе ще ти грее лятото по баирите. Ако си и на газ тя топли повче.

Не съм на газ.А радятора го имам и незнам дали е удачно да го слагам за това питам. :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 27 окт 2007 16:36


MuTa4eTo написа:та въпросът ми е същия ще има ли слисъл от МАЛКО по голям радиатор......

Ако няма промени по двигателя според мен няма смисъл от по-голям радиатор - и оригиналния върши работа ;)
А имайте предвид, че за по-голям радиатор трябва да си намерите същия размер кожух за оптимален поток от вентилатора - иначе ефекта може да е обратен... :idea:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 27 окт 2007 21:12


Li4o написа:
MuTa4eTo написа:та въпросът ми е същия ще има ли слисъл от МАЛКО по голям радиатор......

Ако няма промени по двигателя според мен няма смисъл от по-голям радиатор - и оригиналния върши работа ;)
А имайте предвид, че за по-голям радиатор трябва да си намерите същия размер кожух за оптимален поток от вентилатора - иначе ефекта може да е обратен... :idea:
Много е прав колегата! :wink: За по голям радиатор обикновенно се слага и по голям двигател ,иначе какъв е смисъла!? :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта