Golf 4 1.6 SR 101 к.с. - Разход на гориво
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
snooperchi написа:Таа може ли да запитам нещо.. така и така е питане за тоя мотор интересува ме .. 1.6SR с/у 1.9TDI 110hp.. и 2те чки кое ще е по-бързо... при включен климатик/климатроник особедно.. че ми е много чудно.. ясно че 110 е по-голямо от 101.. НО ВСЕ ПАК
Може да се пробваш с ТДИ 1z 90 к.с. , там ти е шанса
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- jerry01
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белоградчик
имам такъв голф и съм мнооо доволен
[quote="golfarata"]Ясно е че тди-то ке бие бензина ама докат се развърти турбуленцията. на старата бенза си е бенз - колкото и да обиждам тди-тата / афн-и или по- големи ................./ - детонация...............[/qu ote]
- jerry01
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белоградчик
Re: имам такъв голф и съм мнооо доволен
колеги стига сте ги хвалили тези 3-ки! нямат нищо общо с Г4
- SASHOBGBG
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 20 юни 2007 10:44
- Автомобил: Vw Golf 1.6 SR
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте и от мен аз карам също Г4 със същият двигател, в началото си мислех наистина, че ще е по икономична ноо малко се разочаровах.
На градско каране без да я настъпвам, карайки като бабичка норамлно 9/100 ааа настъпя ли я малко повече разходат драстично се качва 11/12 на 100 ии повече дори съм го докарвал. На извънградско 5,8 6 на 100 някаде. До тук прочетох същото, общо взето за разходът.
Според мен колата си е екстра върви много иии си е готина.
Честито колега със здраве да си я караш и безаварийно.
На градско каране без да я настъпвам, карайки като бабичка норамлно 9/100 ааа настъпя ли я малко повече разходат драстично се качва 11/12 на 100 ии повече дори съм го докарвал. На извънградско 5,8 6 на 100 някаде. До тук прочетох същото, общо взето за разходът.
Според мен колата си е екстра върви много иии си е готина.
Честито колега със здраве да си я караш и безаварийно.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи сега ... за прословутия АБС. Баща ми има Пасат с този мотор ... Наистина е добър, но да се каже, че е по бърз от АЕК/АФТ. Твърдо не съм съгласен ...
Карал съм голф (в доста добро състояние) с 1,8 абс, а след това тоя пич с 1,8 кара моя 1,6 АЕК.
Той категорично заяви, че моя върви повече (но все пак колите ги карахме до 5500 об/м)
За мен беше следното което съм забелязвал и на пасата на баща ми ...
1,8 - доста мощност при ниските обороти и при потегляне (усеща се как те дърпа) обаче след 3500 об/мин. мотора сякаш "умалява"
1,6 - доста по муден при старта (до 2600 - 3000 об/мин), но след това чак до 6000 об/мин дърпа много (особенно след 3000 - 3500).
Другото което мога да кажа за двата мотора е, че са с един и същи блок (и диаметър на буталото), като при 1,8 хода на буталото е по дълъг. 1,6 101 коня НЯМА НИЩО общо с 1,6 mi (който е с блок от 1,4)
Карал съм голф (в доста добро състояние) с 1,8 абс, а след това тоя пич с 1,8 кара моя 1,6 АЕК.
Той категорично заяви, че моя върви повече (но все пак колите ги карахме до 5500 об/м)
За мен беше следното което съм забелязвал и на пасата на баща ми ...
1,8 - доста мощност при ниските обороти и при потегляне (усеща се как те дърпа) обаче след 3500 об/мин. мотора сякаш "умалява"
1,6 - доста по муден при старта (до 2600 - 3000 об/мин), но след това чак до 6000 об/мин дърпа много (особенно след 3000 - 3500).
Другото което мога да кажа за двата мотора е, че са с един и същи блок (и диаметър на буталото), като при 1,8 хода на буталото е по дълъг. 1,6 101 коня НЯМА НИЩО общо с 1,6 mi (който е с блок от 1,4)
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги как ги правите тези разходи по 10-11 литра в тези задръствания? Да не си гасите колите? Карам няколко коли в момента и никоя от тях прин нормално каране ( без ръчка) в задръстванията не показва под 13.
joker а за твойто комби всички знаем... знаем и че редовно ставаш смешен с хвалбите за него. Хайде провери си го за колко е от 0 до 100 и после метни едно око 1.6 101 коня за колко е от 0 до 100 и после си изтрий бисерите.
[/quote]
joker а за твойто комби всички знаем... знаем и че редовно ставаш смешен с хвалбите за него. Хайде провери си го за колко е от 0 до 100 и после метни едно око 1.6 101 коня за колко е от 0 до 100 и после си изтрий бисерите.
[/quote]
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
А относно разхода - ако искате вярвайте (на мен ми беше малко трудно), но колата изхарчи 6,1 / 100 (сега в студа) на извънградско, но не по магистралата с 3-ма човека по около 80-90 кг и пълен багажник и пълен резервоар (мерене от пълно до пълно). Трябва да отбележа, че термостата ми май не работи щото колата стоеше на 70 градуса (а като я спрях за 2 мин. на място дигна 90 и после пак падна). Не мисля, че този разход с 1,8 е възможен. Но нека бъдем честни на 1,8 ми има по малко неща които могат да се развалят ...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Grizzlito написа:ТДИ-то не ще го издуха ами незнам хахаха 235НМ въртящ момент има от стоящ старт ще се получи комична разлика направо ама ТДИ 110 коня си е ТДИ 110 коня
П.П. Корандо - пиши на кирилица защотото ще крещят модовете
Всичко опира до състоянието на двата автомобила. По каталожни данни времената от 0-100 са почти еднакви. При дизела е вярно, че има голям въртящ момент обаче като го пуснеш на драг, май се получава следното:
- има много мощност, но всичката идва наведнъж и тъкмо когато това стане, трябва да смениш скорста със следващата
Дори и дизела да победи (което е напълно възможно)
Трябва да се има предвид, че сравнавате
- дизелов агрегат с по голям обем и с турбо
и
- бензинов с по малък обем, атмосферен, с 8 клапана и прочие
VW сега имат 2.0 турбо с 200 конски сили и 280/1800 н*м (изобщо даже не е истискан и максимумът)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта