Скъса се болта, какво се праи от тука на там?
Скъса се болта, какво се праи от тука на там?
Дотука добре, ама сега какво (и къде) да направя ? Болста остана на главината
и няма как да се хване с клещи да кажем...

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:38, променено общо 1 път.
-
ikonoma
- Мнения: 420
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
При затягане или при развиване?
Ако е при затягане работата е по-лесна. Пробиваш със свредло и бормашина болта и купуваш шпилковадач(като метчик с обратна резба), с който вадиш остатъка.
Ако е при развиване вероятно е ръждясал здраво тоя болт. Има опасност, ако опиташ пак със шпилковадач той да се счупи и мисията да стане съвсем невъзможна. Затова се разпробива болта със свредло, с максимален диаметър, който да не засегне резбата на главината. След това с метчик за резба, каквато е на болта се изчистват остатъците.
Успех!
Ако е при затягане работата е по-лесна. Пробиваш със свредло и бормашина болта и купуваш шпилковадач(като метчик с обратна резба), с който вадиш остатъка.
Ако е при развиване вероятно е ръждясал здраво тоя болт. Има опасност, ако опиташ пак със шпилковадач той да се счупи и мисията да стане съвсем невъзможна. Затова се разпробива болта със свредло, с максимален диаметър, който да не засегне резбата на главината. След това с метчик за резба, каквато е на болта се изчистват остатъците.
Успех!
при затягане (явно) за щастиеikonoma написа:При затягане или при развиване?
Ако е при затягане работата е по-лесна. Пробиваш със свредло и бормашина болта и купуваш шпилковадач(като метчик с обратна резба), с който вадиш остатъка.
Ако е при развиване вероятно е ръждясал здраво тоя болт. Има опасност, ако опиташ пак със шпилковадач той да се счупи и мисията да стане съвсем невъзможна. Затова се разпробива болта със свредло, с максимален диаметър, който да не засегне резбата на главината. След това с метчик за резба, каквато е на болта се изчистват остатъците.
Успех!
Не е сериозен проблем. Оправя се. При мен се скъса точно при развиване. Срещу 5 лева един майстор ми изкара остатъка с разпробиване и с някакви обратни метчици или нещо такова .... абе не знам точно как го направи но за 10 мин. го отстрани обработи си отново с метчик резбата сложи джантата и нави един от другите болтове без проблем на това място и ме прати да си купя друг болт за останалото свободно място - ако не се лъжа още 1,50. С две думи оправя се не е нещо страшно, макар че и аз се шашнах малко като се скъса. Съвет - ако не днаеш къде да отидеш по добре питай някой гумаджия със сигурност ще ти посочи място защото обикновено те ги късат и естествено имат информация кой ги оправя
поне при мен така стана.
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ikonoma написа:При затягане или при развиване?
Ако е при затягане работата е по-лесна. Пробиваш със свредло и бормашина болта и купуваш шпилковадач(като метчик с обратна резба), с който вадиш остатъка.
Ако е при развиване вероятно е ръждясал здраво тоя болт. Има опасност, ако опиташ пак със шпилковадач той да се счупи и мисията да стане съвсем невъзможна. Затова се разпробива болта със свредло, с максимален диаметър, който да не засегне резбата на главината. След това с метчик за резба, каквато е на болта се изчистват остатъците.
Успех!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта
