Здравейте колеги! Да ви се оплача. Значи преди около две седмици се наложи да сменям водната помпа. Препоръчаха ми едни момчета, отидох при тях, смениха помпата, платих и довиждане.
Обаче!!! Вчера паркирах пред къщи и нещо ме накара да проверя дали всички лампи на колата светят. Все пак идва зима. Оставих двигателя да работи, включих всичко да свети и започнах да обикалям и да гледам отзад напред. Като наближих двигателя и нали съм си слухар, чух някякъв особен шум. Вдигнах капака, взех да оглеждам двигателя и какво да видя! Болтът, който държи ангренажното колело на паразитния вал беше тръгнал да се развива, беше проял пластмасата на долния капак на ангренажа и пистовият ремък се триеше в него. Зъбите на самото колело бяхя прояли също пластмасата на капака и се виждаше как колелото се върти. КОЛЕЛОТО БЕШЕ ТРЪГНАЛО ДА ИЗЛИЗА! НЕ Е БИЛО ЗАТЕГНАТО КАКТО ТРЯБВА! ("Майсторите" го свалиха, за да сменят помпата.) Шашнах се. Газ и веднага при "майсторите". Добре, че са близо до нас. Огледаха и решиха да оправят грешката си. Имах си хас! И в момента, в който запалих, за да вкарам колата на подемника, двигателят изтрака леко и спря! Е, сега, викам си, си е*а мамата. Ангренажният ремък се беше извадил. Бутнахме колата вътре, оправиха тия каквото трябваше и викат - пали. Прекръстих се и завъртях ключа. ЗАПАЛИ! Отдъхнах си. За сега работи добре. Не ми се мисли какво щеше да стане, ако ремъкът се беше извадил при примерно 80 км/ч. (Всъщност то е ясно.)Наистина вчера игра малкия дявол.
Аман от прехвалени майстори!
Сега следват два въпроса:
- дали все пак при тази случка нещо в двигателя не се е прецакало;
- дали на някой не се намира излишна долната част на капака на ангренажа, защото трябва да се смени. Дупките сега в моя са големи и не искам вътре да влиза мръсотия. Мисля че е опасно.
Ами това е. Благодаря на тези, които прочетоха моя "роман" до края.



Как вчера при мен поигра малкия дявол
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Ами не знам защо решиха да я сменят по този начин. Наистина чрез свалането на основата е другия по-сигурен начин. Добре, че поне при мен не се скъсаха болтове.
Иначе "майсторчетата" се намират в Дружба, до Тих труд, зад гумаджийницата и автомивката. Всъщност аз съм далеч от мисълта, че те на всички клиенти правят подобни поразии. Яд ме е, че може по принцип да са много печени, но в бързината си да ти вземат паричките и да те отпратят, защото чакат и други, се получават такива пропуски. За съжаление мога да споделя и други подобни случаи, но това вчера надхвърли всичко.
Иначе "майсторчетата" се намират в Дружба, до Тих труд, зад гумаджийницата и автомивката. Всъщност аз съм далеч от мисълта, че те на всички клиенти правят подобни поразии. Яд ме е, че може по принцип да са много печени, но в бързината си да ти вземат паричките и да те отпратят, защото чакат и други, се получават такива пропуски. За съжаление мога да споделя и други подобни случаи, но това вчера надхвърли всичко.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
gr_kanev написа:А я да те питам, като си видял че нещо с ангренажа не е наред, защо изобщо си продължил да караш колата (макар и само до там) ?
Това е голяма грешка

Един приятел сменя гума, тръгва и след 1км. осеща че нещо не е наред в гумата (усеща тракане). Няма да спре и да провери, ами обърнал да се връща към гумаджията но малко след като обърнал, гумата му пада и по колата стават доста но дребни поражения


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bulsara и 36 госта