Още един въпрос за конусен филтър и power rohr

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Още един въпрос за конусен филтър и power rohr

Мнениеот Дашо » Сря 17 окт 2007 13:54


Доста четох по форума относно спортните филтри,но несрещнах точно това което мен ме интересува.Моя Голф е 1.6моно и ме интересува дали мога да му сложа конусен филтър.Сега е с обикновен панелен филтър.Дали ще има някакъв проблем ако сложа такъв филтър на моята кола.Четох че може да ми се прее*e нещо по електрониката на колата-така ли е или нещо съм недоразбрал :roll: Иначе вече четох по форума и съм си набелязъл филтър.А съм решил евентуално да си сложа щото ме кефи какъв звук вади.
Искам още да питам какво е точно power rohr и за какво точно служи.
Знам че са ми доста лаически въпросите но неразбирам много,а се интересувам и за това питам. :roll:
Благодаря предварително




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Още един въпрос за конусен филтър и power rohr

Мнениеот nero » Сря 17 окт 2007 14:56


da6o_amvr написа:Искам още да питам какво е точно power rohr и за какво точно служи.


http://www.bonrath.com/e/pr.htm


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Re: Още един въпрос за конусен филтър и power rohr

Мнениеот Дашо » Сря 17 окт 2007 15:05


nero написа:
da6o_amvr написа:Искам още да питам какво е точно power rohr и за какво точно служи.


http://www.bonrath.com/e/pr.htm

Благодаря!!!
А от къде мога да си намеря такъв,какви пари и дали има смисъл с моя 1.6моно мотор :roll:
И евентуално как трябва да станат нещата-да сложа тая тръба и вместо към обикновения ми филтър да я свържа с конусния ли :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 23 окт 2007 2:34


А някой може ли да ми каже какъв е диаметъра на такъв Power-Rohr за 1,8 Диджифант?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 23 окт 2007 8:01


яяяяя на къстъм мейк интейк тръба му викали Power-Rohr ахахахахахахахахахахахахахаха пауър рохър йхахйайаййайаа


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 23 окт 2007 10:25


То и къстъм мейд да е пак добре но трябва отвътре да няма никакви ръбове (от Заварки сгъвания и т.н.)
И аз търся такова нещо някой може ли да ми каже откъде да намеря.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 23 окт 2007 17:38


И кво им е "+" на тия конусни филтри, освен звука?
А и не може ли филтъра да се сложи без траба а ей така:
http://www.tuning.bg/forum/garage.php?m ... ry&id=4038
:roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 23 окт 2007 18:18


така е катастрофа ма като гледам двете батерии няма къде ..... ще смуче топъл вуздух и няма да върви ..отделно датчика за температура на моното е над дюзата а там е 1000 градуса и колата не върви .... извод ...и датчика и фълтъра на студено ....


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 23 окт 2007 18:33


Не мога да дам мнение по въпроса но да попитам как си обслужват филтрите?Със какво се омазняват и за що?Търсих но не намерих нищо :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 23 окт 2007 20:12


у http://www.heed-auto.com/ примерно има комплектчета за 4-5 чистения струват 30тина лева ..... препарат за чистене и спрей за омазняване ...а си ги чистиш вкъщи у малка ваничка или тавичка


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Сря 24 окт 2007 11:56


Stenly написа:То и къстъм мейд да е пак добре но трябва отвътре да няма никакви ръбове (от Заварки сгъвания и т.н.)
И аз търся такова нещо някой може ли да ми каже откъде да намеря.

И аз също се интересувам от къде мога да си намеря :roll:


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Мнениеот NiTeC » Чет 25 окт 2007 15:44


не се вкарвай в беля с тия филтри - напълно безсмисленни са....нищо не печелиш а рискуваш вода в интеика...единствените коли на които могат да помогнат до някъде са турбо - помага турбото да дурпа малко по добре...

ако го искаш за шума си направи швейцарско сирене мод - зимаш оригиналната кутия на филтъра и я дупчиш със една бормашина - ако го направиш от долу не се вижда а има съштия ефект...оригиналната система е правена да се отводнява ако има вода и т.н....особено ако караш през зимата тия филтри са голяма беля...

колкото до тръбата - :roll: - някой е измислил да прави пари от глупости....абсолютно нищо няма да постигнеш освен по лек портфейл ;)

Последна промяна от NiTeC на Чет 25 окт 2007 15:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 25 окт 2007 17:45


[quote="nitec"][/quote]....... аз пък мога да ти кажа че след смяната на филтъра и оправянето на въздушния тракт имах огромен ефект .... особено във високите обороти


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Мнениеот NiTeC » Чет 25 окт 2007 18:18


има една бала информация по въпроса....освен звука нищо друго не се постига....двигателя е изчислен да тегли определено количество въздух от един определен размер тръба - ще тегли абсолютно същия въздух дори да му сложиш по голяма тръба - без съмнение звучи по хубаво - с турбо се чува и турбото по добре пък и изпускащата клапа....

много подръжници има и на двете страни - от това което аз сам виждал - разлика няма :)

ако искаш да усетиш нещо което си заслужава - оправи ауспуха - ето там имаш съпротивление....


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 25 окт 2007 19:17


eeee аз генерацията оправих преди да сменя вала :) идеята ми е че с филтър, а най добре без и с преправен въздушен тракт въздуха постъпва по безпрепятствено в двигателя , ..от там и колата върви повече ..... и мога да те уверя специално VW правят много компромиси от гледна точка на вървене за сметка на по добра икономия ....и с малко модификации може да се постигне приличен ефект щото колите ги изкарват спънати и съвсем не толкова смятани колкото хората си мислят :) ..но както и да е ... само от филтър разликата е найстина е малка ... :) но в комплект с малко заигравки отнемащи максимум един ден резултат има ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта