Здравейте колеги.Миналата седмица ходих на диагностика и човека,който беше там светка с някаква лампа и ми врътна малко делкото,защото имало разлика с 3 градуса.Настройката я прави на бензин.Колата има и газова уредба.Всичко до тук е добре,до като вчера отидох да заредя малко бензин.Колата си вървеше добре,не беше загряла още,карах я на бензин до бензиностанцията.След настройката за 1-ви път я карах на бензин.Заредих за 10 лв и паля и тръгвам и познайте,колата едвам набира,натискам педал на гаста тя изобщно не реагира или реагира със закаснение,после пък се отпушва и върви и след това пак започва да придръпва и да гасне.Днес пак я карах и забелязах,че това го прави като загрее малко, от начало не.Налях още бензин за 10лв от Лукоил,защото си помислих да не би да са ми сипали някой скапан от предната бензиностанция,а тя някаква малка и не от известните,но проблема си остана пак.Та въпроса ми е дали е възможно този проблем да се е получил след въртенето на делкото или просто да са ми сипали калпав бензин и цялата работа да е от това?
На газ колата няма никакви проблеми,даже след интервенцията се отпуши като че ли повече върви на газ.
Преди нямаше никакви проблеми и вървеше и на бензин
Благодаря ви за отговорите.



Въпрос за делкото-Решено!!
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Въпрос за делкото-Решено!!
Последна промяна от KING-T на Пет 26 окт 2007 21:44, променено общо 1 път.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Еми брато пича е правил предварението и нищо не е запушено да се направи и на газ и на бензин да ти върви добре е много трудно винаги ще има нещо.Центровката на студен двигател ли я прави?
п.п Няма какво да се притесняваш нали на газ няма грешка,а на бензин работи,колкото да я запалиш да загрее зимата или да стигнеш до газстанцията
Е може пак да ходиш да ти я правят(малко вероятно е да ти я оправят "майсторите" най много да ти вземат само кинтите и да усметът още нещо 
п.п Няма какво да се притесняваш нали на газ няма грешка,а на бензин работи,колкото да я запалиш да загрее зимата или да стигнеш до газстанцията


- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
KING-T написа:Преди си вървеше и на газ и на бензин без никакви оплаквания.Центровката я прави на загрял двигател.Възможно е и да съм заредил калпав бензин,то тука в БГ всичко е възможно.
А защо си пипал,като всичко си е било добре

п.п После защо не съм ходил при "МАЙСТОРИ"

- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Не беше добре.Паднаха ми малко оборотите и имаше едно притрисане,когато работеше на празен ход.Съмнявах се в стъпково моторче или ламбда сонда и от диагностиката показа,че ламбда сондата почти не функционира и ще трябва да сменя.Отделно смучеше въздух от едно от мракучетата,но го сменихме и сега всичко е ок.Не знам защо бутна делкото,не съм го карал да го бута.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Според симптомите, които си написл, май ти е дал голямо предварение за бензин.
Вземаш един тънък перманентен маркер (писец) и си белязваш точното положение на делкото в момента. Разхлабваш застопоряващия болт (с ключ 13) и много... ама мноого леко врътваш делкото по чаасовниковата стрелка. Имай предвид, че около 1мм ъглово завъртане се равнява на 6* изместване на центровката на запалването! Така, че наистина трябва да си нежен
(
)
Качваш се, пробваш. Ако не е добре, или още повече- по-зле е - връщаш от другата страна на белега.
Това, разбира се е метода проба-грешка. Правилния метод е на VAG-COM, компа в 'авариен режим' и тогава се гледа.
Все пак, преди да връткаш делкото, я пробвай един ресет с откачане на акумулатора.
Вземаш един тънък перманентен маркер (писец) и си белязваш точното положение на делкото в момента. Разхлабваш застопоряващия болт (с ключ 13) и много... ама мноого леко врътваш делкото по чаасовниковата стрелка. Имай предвид, че около 1мм ъглово завъртане се равнява на 6* изместване на центровката на запалването! Така, че наистина трябва да си нежен


Качваш се, пробваш. Ако не е добре, или още повече- по-зле е - връщаш от другата страна на белега.
Това, разбира се е метода проба-грешка. Правилния метод е на VAG-COM, компа в 'авариен режим' и тогава се гледа.
Все пак, преди да връткаш делкото, я пробвай един ресет с откачане на акумулатора.
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
radоtom написа:
Ще пробвам така като си написал колега,но първо наистина ще пробвам с ресет да видим дали ще има ефект.Благодаря за точния отговор.
Според симптомите, които си написл, май ти е дал голямо предварение за бензин.
Вземаш един тънък перманентен маркер (писец) и си белязваш точното положение на делкото в момента. Разхлабваш застопоряващия болт (с ключ 13) и много... ама мноого леко врътваш делкото по чаасовниковата стрелка. Имай предвид, че около 1мм ъглово завъртане се равнява на 6* изместване на центровката на запалването! Така, че наистина трябва да си нежен ( )
Качваш се, пробваш. Ако не е добре, или още повече- по-зле е - връщаш от другата страна на белега.
Това, разбира се е метода проба-грешка. Правилния метод е на VAG-COM, компа в 'авариен режим' и тогава се гледа.
Все пак, преди да връткаш делкото, я пробвай един ресет с откачане на акумулатора.
Ще пробвам така като си написал колега,но първо наистина ще пробвам с ресет да видим дали ще има ефект.Благодаря за точния отговор.

- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Въпрос за делкото
KING-T написа:...Днес пак я карах и забелязах,че това го прави като загрее малко, от начало не...
KING-T написа:...от диагностиката показа,че ламбда сондата почти не функционира...
Ето ти го проблема! Сам си го написал. Като е студен ДВГ ламбдата не играе роля и работи добре. Като загрее, компа почва да ползва показанията на калпавата ламбда и бърка режимите на инжекцията.
ПП:Центровката може да се прави и без сервизен режим - е не става перфектна естествено спор няма


Последна промяна от auubau на Пет 26 окт 2007 9:02, променено общо 1 път.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KING-T Малко се е олял майсторчето с предварението както каза радотом, но и при мен го има виж за всеки случай свещите как са.....
Има голяма вероятност ако са стари с голям луфт да го прави и от тях... В момента ако ти върви на газ повече то е шото е предварил ъгала на запалване още повече, гаста е с по-голям октан и си иска предварение, в момента трябва и по-малко да ти харчи...
и ако не се опраи от делко или свещи клониш към сонда..... 



- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Tinko написа:
Свещите са Denso сменяни преди 2 месеца с един електрод са,през това време съм нямал проблем с тях и на газ и на бензин.Обаче ще пробвам да сложа старите NGK,който са с 3 електрода и да видим какво ще стане.
ПП:Това възможно ли е да е също и от бензина и от него да се държи така?
KING-T Малко се е олял майсторчето с предварението както каза радотом, но и при мен го има виж за всеки случай свещите как са..... Има голяма вероятност ако са стари с голям луфт да го прави и от тях... В момента ако ти върви на газ повече то е шото е предварил ъгала на запалване още повече, гаста е с по-голям октан и си иска предварение, в момента трябва и по-малко да ти харчи... и ако не се опраи от делко или свещи клониш към сонда.....
Свещите са Denso сменяни преди 2 месеца с един електрод са,през това време съм нямал проблем с тях и на газ и на бензин.Обаче ще пробвам да сложа старите NGK,който са с 3 електрода и да видим какво ще стане.
ПП:Това възможно ли е да е също и от бензина и от него да се държи така?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта