Клапани за polo?
Клапани за polo?
Здравейте, бих искал да попитам, знае ли някои какви са повдигачите на клапаните на Polo 1.1 98г. Хидравлични ли са или са пулове?
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клапани за polo?
edililov написа:
Хидравлични ли са или са пулове?
- То е едно и също колега

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клапани за polo?
мисля че се объркаТеодор написа:edililov написа:
Хидравлични ли са или са пулове?То е едно и също колега
![]()



- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
не става въпрос за ход на клапана, а за хлабина между клапана и разпределителният вал в студено състояниеТеодор написа:Владко няма да спориме но точно на хидр.повдигачи казват пулове по лесно разбираеми причиниТи как виждаш тази работа да сложиш обикновенно парче желязо но с различна дебелина да ти определя хода на клапана
Айде помисли малко





- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
vladko_g40 написа:не става въпрос за ход на клапана, а за хлабина между клапана и разпределителният вал в студено състояниеТеодор написа:Владко няма да спориме но точно на хидр.повдигачи казват пулове по лесно разбираеми причиниТи как виждаш тази работа да сложиш обикновенно парче желязо но с различна дебелина да ти определя хода на клапана
Айде помисли малко
когато мотора загрее частите се разширяват и хлабината вече я няма
за това на по-старите мотори повдигачите имат легло за пулове, които са различни по дебелина и се сменяват за да се достигне необходимата хлабина
през 0.05мм са дебелините
на по-новите мотори тази хлабина я компенсира маслото именно в тъй наречените хидравлични повдигачи
- Е ако говориме за двиг. от 70-те или началото на 80-те години може и да има с такива но те пак не са пулове а пластини, а и надали има с такива във форума

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
ми има доста да ти кажаТеодор написа:vladko_g40 написа:не става въпрос за ход на клапана, а за хлабина между клапана и разпределителният вал в студено състояниеТеодор написа:Владко няма да спориме но точно на хидр.повдигачи казват пулове по лесно разбираеми причиниТи как виждаш тази работа да сложиш обикновенно парче желязо но с различна дебелина да ти определя хода на клапана
Айде помисли малко
когато мотора загрее частите се разширяват и хлабината вече я няма
за това на по-старите мотори повдигачите имат легло за пулове, които са различни по дебелина и се сменяват за да се достигне необходимата хлабина
през 0.05мм са дебелините
на по-новите мотори тази хлабина я компенсира маслото именно в тъй наречените хидравлични повдигачи
Е ако говориме за двиг. от 70-те или началото на 80-те години може и да има с такива но те пак не са пулове а пластини, а и надали има с такива във форума
![]()


- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта