Въпрос за зумера за фаровете

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 13 дек 2006 22:44


g_velev написа:И аз на моето поло 2 си сложих сам зумер с две кабелчета да бръмчи като забравя фаровете. Аз го свързах директно на две клеми отзад на ключа на фаровете. Открих ги между всичките останали с мултицет! Пищи когато съм забравил фаровете при угасен двигател. Когато колата е оставена умишлено на габарити не пищи даже и при изключен двигател! Мисля че правилно съм го направил :)


Е сега ,ако им кажеш и цветовете на двата кабела ,та да не губим време - РАВЕН НЯМАШ :D :D :D
Аз мислех някакви сложни системи :да се включва зумера само ако се отвори вратата ,но имало далеч по-лесен начин :hahhihi:






Потребителски аватар
ionov
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот ionov » Чет 21 юни 2007 22:49


значи колега и аз имах проблем със зумера но се оправих:))
значи както колегата "hbnv" е казал зумерът е като реле и при мен е с номер 36,дори като го махна отстрани на него си пише "sumer" или "summer" не съм мн сигурен.успех ако пак нестава питай и ще потърся за по-новите полота като твойто :wink:


ikonoma
Мнения: 420
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 27 окт 2007 23:07


g_velev написа:P.S. Ще ми се да си намеря схема, която автоматично да включва фаровете при запален двигател и да ги изключва като угасиш двигателя. Дали някой има принципна схема на такова чудо?

Щото разни ги продават, ама тогава ще се лиша от удоволствието да си го направя сам!!

Темата е от миналата година, но сега пак става актуална. Направил съм така Ладата си още миналата година и съм много доволен.
Ето схемата от Лада-форума. Само трябва да се уточнят кабелите, които ще се прекъсват.
Изображение


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 29 окт 2007 9:22


за да откриеш зумера включваш фарове отваряш врата и отваряш таблото на бушоните там едно реле издава звука като го намериш на него има двуцифрен номер сменяш го с ново същия номер и решаваш проблема с фаровете


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 29 окт 2007 11:10


anonimko написа:за да откриеш зумера включваш фарове отваряш врата и отваряш таблото на бушоните там едно реле издава звука като го намериш на него има двуцифрен номер сменяш го с ново същия номер и решаваш проблема с фаровете

Да, но ако работи защото на колегата май това му е проблема.

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=3224024[/img]

Зумера е реле 36 - реле за забравени фарове. Има обаче едно но - има ли монтирано такова, да не се окаже някоя "самоделка", че ще парчетоса цялата кола да го търси.
Успех.


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Съб 15 дек 2007 20:21


Кажи на кои клеми свърза зумера. Да пробвам и аз какво ще направя.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 15 дек 2007 21:25


Така,,,,, в по-горният ми пост съм писал за старото поло 91г, което нямаше зумер - ПРОБЛЕМ :!:
Сега новото ми има, ама пак ПРОБЛЕМ :!: (нямам угаждане :lol: )

Понякога ми се налага да оставя зумера да работи и той страшно много ме дразни ,че чак откачам: вади супер силен и изнервящ звук :horror: ,знаете ли как мога да му намаля силата на цвърчене? Може би един резистор последователно вързан на пищялка ще свърши работа ама... :roll:


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blueice » Нед 16 дек 2007 19:45


До колкото имам спомен,оригиналния зумер наистина е като реле но ома отвори за да излиза звука.Anbuch залепи му едно тиксо на отвора и ще намалее силата,ако пък ти е слаб тогава остави отвора наполовина :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 16 дек 2007 20:56


blueice написа:До колкото имам спомен,оригиналния зумер наистина е като реле но ома отвори за да излиза звука.Anbuch залепи му едно тиксо на отвора и ще намалее силата,ако пък ти е слаб тогава остави отвора наполовина :lol:


Като го гледам тоя зумер , (това "реле" 36) ,не се сещам къде ще му е дупката за която говориш ,но въпреки това утре ще го бинтовам цялото да видя ефекта. Мерси за съвета :!:

п.п. то малко ъкъл се иска ,ама навреме да ми идва :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 18 дек 2007 9:59


Какво ти тиксо.... набраво го овиг в дунапрен от четитите му края ,а от този край дето са му изводите само с изолирбанд, после цявото в изолирбанд.Така се наду ,че после едвам го вкарах. Резултата: Не му се намали силата на цвърчене - поне не осезаемо ,но поне му се изрязаха високите честоти на цвърчене и сега е по-поносимо :uuoooh:


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Вто 18 дек 2007 10:05


На предната кола имах и съм свикнал,та по този повод къде в София монтират и колко пари излиза?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта