Проблем с нагревател за задно стъкло

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблем с нагревател за задно стъкло

Мнениеот pyrpyl » Съб 27 окт 2007 16:18


Колеги, изчетох всички подобни теми, но не видях отговор на моя проблем. Накратко, лятото ми спраскаха стъклото и го смених в Кобра с някакво азиатско менте. Сега като паднаха температурите и установих, че нагревателя не работи. Препазител и прекъсвач - здрави, маса - добре закрепена, - няма и двата "+"-а. Установих (незнам защо) че кабелите идват от куплунг забит в антенния усилвател в багажника, който пък се захранва при включване на касетофона :banghead: Не виждам връзка с ключа за включване на нагревателя :37: Някой да даде някакъв съвет, или направо да тегля друг кабел от ключа до отзад. Не ми се ходи в сервиз за да ми направят същата операция и да ми одерат кожата. Нагревателя също дава верига, но не съм го мерил колко ома е. Благодаря предварително на отзовалите се.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 27 окт 2007 16:28


Измери ли ги добре направо дали идва ток до жиците.... Ако не си мери добре там, след което ключа... ако и там няма виж някъде при бушоните да не е прекъснато нещо.........

Ако оправиш проблема, преди да пуснеш ток към стъклото го погледни добре каква консумация има, защото има ментаци дето греят като котлон.....


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Съб 27 окт 2007 19:10


До усилвателя за антената идва "+" по черния кабел при включено от радио. На другия куплунг който е към нагревателя няма ток. Клшча има ток на вход и изход при вкл., бушона е здрав......Само не знам как се прави връзка с ключа на нагревателя, след като друг куплунг на усилвателя няма. 10ххх все пак.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 19:15


Заблудил си се много сериозно ама ще те открехна къде е ключа от палатката :
-в оригиналното стъкло последните два реутана долу не са нагревателни а са антената на касетофон-а и затова кабелите отиват в антенния усилвател.Има много да почакаш докато там излезе нещо ;)
Самия нагревател се захранва от други кабели - търси тях (мисля че минават отгоре през гумените шлаухи на вратите и почти 100% са на кабелни обувки към стъклото).
Успех!


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Нед 28 окт 2007 7:46


zfa159 написа:Заблудил си се много сериозно ама ще те открехна къде е ключа от палатката :
-в оригиналното стъкло последните два реутана долу не са нагревателни а са антената на касетофон-а и затова кабелите отиват в антенния усилвател.Има много да почакаш докато там излезе нещо ;)
Самия нагревател се захранва от други кабели - търси тях (мисля че минават отгоре през гумените шлаухи на вратите и почти 100% са на кабелни обувки към стъклото).
Успех!

Приятел - да те открехна , последните два проводника отгоре на стъклото са антената и се познават на пръв поглед по това, че имат клема отиваща на маса от единия край. От другия са свободни. И не помня да съм казал, че кабелите които излизат от усилвателя нямат кабелни обувки - дори са с изолирани такива за да не дадат на "маса". Благодаря, че се отзова все пак, но искам компетентни мнения.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 18 ное 2007 17:26


- няма и двата "+"-а... преведи какво точно имаш в предвид.ако те разбирам правилно от двете страни на стъклото имаш +.ако е така ти се губи масата,но преведи все пак


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 18 ное 2007 17:39


видях че по надоло си писал че няма +.най често срещаната причина е прекъснат кабел в мъркуча между вратата и купето.(левия)не пипай антената ,кабела е директен от бушониерата.другата възможна причина е да се губи масата на самия капак,но първо отвори левия шлаух с кабелите.успех


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 ное 2007 21:53


Ам...не че искам да се заяждам ама май говорим за различни неща.
Оригинално (пак подчертавам тази дума) антената е отдолу под нагревателя и представлява две успоредни една на друга жички (като тези на нагревателя същите) ама в единия си край (десния) са прекъснати т.е. не стигат до края на стъклото а свършват на няколко см от края.В другия си край (левия) са свързани една за друга с една вертикална жичка.В този край на нивото на кората на вратата има две метални пъпки,които всъщност посредством един черен двупроводен кабел отиват в усилвателя.Единия кабел е сигнала от антената а другия е маса.
Говоря толкова убедено не за друго а защото лятото точно това ремонтирах при мен (беше се разпоил въпросния куплунг от стъклото за към усилвателя и не работеше добре радиото).Самия усилвател вече не помня колко жички имаше ама помня друго - всичките кабелчета вилзаха в него на стандартните за VW куплунзи със щипка.
Качи някоя снимка защото спорим за глупости а явно нещо е преправяно или е съсвем друг тип системата при теб.
Аз просто нямам как да снимам вече защото всичко отдавна съм го сглобил а тогава нямах снимачка.
Успех!


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Нед 18 ное 2007 23:06


Оригинално(колата я взех с немска регистрация) най-горните два проводника бяха антена, т.е не стигат до края на стъклото а свършват на няколко см от края. Те са вързани един за друг с кабелна обувка без изолация и тя е на "маса". Това е от дясно гледано от купето назад. Следващите 6-8 реда, не помня точно колко са закачени на маса от другия край(ляво от купето погледнато назад), а от дясно иамт две изолирани кабелни обувки който след като ги проследих, стигнах до антенния усилвател в багажника, където влизат в антенния усилвател сдвоени със стандартния за VW куплунг със щипка.Не мога да кача за сега снимка - заради лошото време не ми се занимава(стуууд).Колата е седан така, че не виждам връзка с вратите, ако греша някой да ме поправи. Направих опит да кача нещо като схема на описаното от мен:
Изображение

Благодаря на всички за съдействието,все още търся решение... :banghead:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 ное 2007 23:15


Аааа....седан :idea:
Аз съм с комби...затова нещата са различни.....тогава е редно да се поизвиня, така че...извинявай!
А дали схемата не може да е така :
Изображение
Огледай кабелите кой колко е дебел понеже така,както си ги нарисувал няма логика нито в свързването на антенния усилвател нито в свързването на реутаните.Един дебел трябва да отива на маса от единия край на реутаните и друг дебел да тръгва нанякъде (към копчето).Едини тънък трябва да тръгва от антената за към усилвателя и още един тънък от маса-та за към усилвателя.Утре ще разгледам на един колега ако е на работа как са кабелите (със седан е а иначе всичките служебни са комби-та) за да се ориентирам поне къде са дебели и къде тънки.
Разглеждах ел. схемата на В3 и там отоплителя на задното стъкло е нарисуван с две жици.едната отива на маса и няма номер и цвят т.е. е много къса някаква.Другата не можах да я проследя къде отива (влиза в сноп) и номера и не се чете.Доколкото разчетох неясните символи става дума за черен кабел (код SW ама дали е S не се чете и понеже по таблицата няма друг цвят с W за втори символ прецених,че е SW т.е. черен) със сечение 2мм2.
Успех!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 ное 2007 17:02


Проверих при колегата ама нищо не успях да видя понеже има кори а не ми разреши да ги махна......При него обаче антената не е в задното стъкло (горните два нагревателя са си открай докрай на стъклото).


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Сря 19 дек 2007 11:22


Колеги, проблема е решен.Причината се оказаха смотаните "специалисти" на "КОБРА - Автостъкла" - Русе. Преди години бях ползвал услугите им и бях останал много доволен, но тогава бяха на друго място и с друг състав. Сега не стига дето си оставиха ръцете при монтажа на стъклото и гумената лайсна(ходих допълнително да ми я сменят), Но и така разбъркали кабелите - (рязали, скъсявали, надили) че ходих при специалист да ми проследява кабелните снопове. Резултата е следната схема:Изображение.
Това е ако някой има подобен проблем, благодаря на всички които се опитаха да помогнат :bowdown.
А колкото до "КОБРА - Автостъкла" - Русе - не ходете при тях да не станете за смях. :banghead:


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Сря 19 дек 2007 11:25


А къде възстановяват нагревателите,че преди мене са лепили фолио.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], milenski_77 и 56 госта